FF Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Lite kärlek, okey åsnekärlek men dom vill också få till det. Bilden är tagen på Rhodos iår.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Hur gör man för att adda några bilder nuförtiden? Jag kanske missförstår dig men det är bara att klicka på knappen..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Då försöker jag igen! sommar i norraste sverige har inte den rutan på min dator "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Då förstår jag att det är klurigt - någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 När du laddat upp första bilden, kommer det upp en ny rad med en miniatyr bild. I andra änden av den reden kommer en fråga om du ska ladda upp en bild till. Lyck till pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 (ändrad) Då förstår jag att det är klurigt - någon som vet? Kanske för att han använder "snabbsvar" istället för "svara"-funktionen!? Går inte att lägga in bilder från din dator på "snabbsvar"! Gör så här: Klicka på "svara" nere till höger på sidan sen under "Bifogade filer" klicka på "bläddra" och välj vilken bild du vill visa från din dator. Klicka på "öppna" och sen på "Bifoga denna fil" och sen klicka på "Lägg till inlägget" till höger så dyker bildfilen upp i svars-rutan, sen bara att klicka på "svara" så är det klart! Lovelos Ändrades Juni 14, 2011 av lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 jag körde snabbsvar! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Nu verkar det gå bättre! Sommar norr om Kiruna, bästa fisket i mitt liv "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Abisko? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Kattuvoumma, på fel sida om träsket "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Torneträsk. Har för mig att dom hade j**ligt klart vatten där för många år sedan. Är det samma än idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Slänger in en fågelbild på två unga blåmesar. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Själva träsket är som ett akvarium, men vi fiskade i småsjöar på "andra sidan" "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 frugan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Kläder som passar en President? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Fina bilder, men är sista bilden inte uppochnervänd? 555 bra noterat! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Här kommer bild på dagens resenärer. Sitter nu på TG 951 till Bangkok och Sri Thip. Nitt71 o Bob på väg mot Kastrup. Incheckat 4 rull väskor a 62 kg pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Munknovis i Bankan: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Just try Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Just try Ja kommer INTE på kaffe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 (ändrad) Studenttider.. Ändrades Juni 16, 2011 av lars60 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Hej Kommer hem och det luktar "apa" i huset.. Lite durian på matbordet.. Kan tillägga att det åkte ut illa fort.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Phimai Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Ett bord som en väldigt duktig lokal snickare har gjort, bordet är inte ytbehandlat än. Fantastiskt jobb med så enkla hjälpmedel. Nu är jag grymt avis igen. Vart hittar ni alla lokala snidare någonstans ?? Vill med ha ett sådant bord på verandan. Mr Phimai Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Hej Vad gör Janssons frestelse på dagens bild? (Han inte ta bilden innan jag ätit upp hälften, hungrig) Lite lax blev det också.. Och frugan tog en härligt go lövbiff. Stället vi åt på var Scan Deli på Soi 18 Sukhumvit. Tänker du rösta på honom? En skygg Farang går utanför BTS Asok. Självporträtt. Vi sitter i en taxi som ni förstår. Vad är vi nu? Japp, vid Soi 4 Sukhumvit eller säger vi utanför Nana? Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Phimai Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Just try Om han biter så biter jag tillbaka så ser vi vem som överlever längst. Mr Phimai Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu