PlayTheGame Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Idag fortsatte mina vandringar i utkanterna av Halmstad. Först en bild på min flaggstång: Heja Sverige! Sen gick turen ner till den gamla båthamnen Den här herren hade STORA problem. Det var mycket nära att han hamnade i vattnet mellan de 2 båtarna Dagens fiske var tydligen inställt På vägen hem igen köpte jag ett par liter SVENSKA jordgubbar och resultat blev följande: Givetvis var det min allt för snälla Tirac som återigen jobbade ihop nåt gött Tack för idag. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Livet känns toppen...sitter på balkongen och lyssnar på musik och dricker öl. Nästa helg vet man att den kommer inte bli sämre när man kommer få se några nya nunor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Rosario, Argentina - 2008 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Livet känns toppen...sitter på balkongen och lyssnar på musik och dricker öl. Nästa helg vet man att den kommer inte bli sämre när man kommer få se några nya nunor Ska bli skoj å träffa dig och din darling också + piloten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Rosario, Argentina - 2008 Synd att plusen e slut kanon bild När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Några bilder från Phanom Rung på juldagen 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Lite bunkring inför vintern skadar ju inte... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 One night in bkk: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Hej Tanten och en då inte så gammal Leo på Jomtien Beach vintern 2011. I bakgrunden ser man en annan forummedlem Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Dagens datahörna och utsikt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Helt utmattad och mätt på Coca-Cola tog sig gumman en power nap på altanen i går eftermiddag Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Asså haru eller skaru...? Frugans favorit på Sizzlers efterrättsbord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Idag fortsatte mina vandringar i utkanterna av Halmstad. Först en bild på min flaggstång: Heja Sverige! Sen gick turen ner till den gamla båthamnen Den här herren hade STORA problem. Det var mycket nära att han hamnade i vattnet mellan de 2 båtarna Dagens fiske var tydligen inställt På vägen hem igen köpte jag ett par liter SVENSKA jordgubbar och resultat blev följande: Givetvis var det min allt för snälla Tirac som återigen jobbade ihop nåt gött Tack för idag. Mvh / PTG Nu fick man hemlängtan tack för underbart härliga sköna bilder. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Gårdagens lunch på Tierp Arena intogs här. Jag vet inte vad som var värst för dom som jobbade.Värmen eller motorljudet. Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Livet känns toppen...sitter på balkongen och lyssnar på musik och dricker öl. Nästa helg vet man att den kommer inte bli sämre när man kommer få se några nya nunor Kör du med en sån där "läpptåpp"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Jo, Gålö är en del av sthlms skärgård. Förr då Marinen hade en massa hych hysh för sig, så var halva gålö förbjudet för icke svenska medborgare.( o det stoppade alla spioner ) C;D Gjorde du rekryten på Gålö? Själv tjänstgjorde jag på Spicabåten Capella som kock. Djäkla kul år va det på Gålö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Bangkoktjej: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Jättefina bilder dtbkk! Lovelos 7 månader tills man vandrar längs denna gata igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 (ändrad) Efterson Thailand numera är förstahandsval när det gäller resmål är det sällan man hamnar på några andra ställen men för ett par år sedan var jag i alla fall till London en sväng. Här är lite bilder från den vistelsen som just gåtts igenom och slipats på. Drömde förresten härom natten att jag vandrade omkring i Soho och betade av en massa skivaffärer längs med Berwick Street och rätt som det är får syn på en man som verkar bekant. När jag så går närmare ser jag att det är Bibben klädd i regnjacka och sydväst som säljer grönsaker från en vagn... Nog för att Göteborg brukar kallas för lilla London men det där var bara för mycket Ändrades Juni 12, 2011 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 7 månader tills man vandrar längs denna gata igen! FEL, bara drygt 3 veckor tills man vandrar på den gatan! mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Efterson Thailand numera är förstahandsval när det gäller resmål är det sällan man hamnar på några andra ställen men för ett par år sedan var jag i alla fall till London en sväng. Här är lite bilder från den vistelsen som just gåtts igenom och slipats på. Drömde förresten härom ... cut ... + för ett bra öga för spännande motiv. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 En från Hongkong, vet inte om jag lagt in den förut kanske. Sorry för det i så fall. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Edvardpop och dtbkk ni har ett fanstastiskt sinne för att fånga "det" En från Hongkong, vet inte om jag lagt in den förut kanske. Sorry för det i så fall. Känner inte igen den... så för mig behöver du inte be om ursäkt En annan har varit på barnkalas idag... Pias kusin fyllde år, så här kommer ett par vanliga svennebilder. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Pias kusin fyllde år, så här kommer ett par vanliga svennebilder. Fan Enis är du åxå från Älvdalen?? Där har ``ett par´´ en annan mening än i övriga Sverige. Ett par tjejer kan betyda 4-8 st. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Edvardpop och dtbkk ni har ett fanstastiskt sinne för att fånga "det" Känner inte igen den... så för mig behöver du inte be om ursäkt En annan har varit på barnkalas idag... Pias kusin fyllde år, så här kommer ett par vanliga svennebilder. /Enis Falsk blygsamhet där! Mina bilder blir mycket suddigare. Fast jag håller med om det du säger om Edvardpop och dtbkk. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu