Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Var avslutning på joels dagis nu ska dom börja på förskolan 0 heter det vist nu för tiden Maikel Jackssson dans När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Och folk betalar svindyra skattade pengar sedan för att stoppa det i munnen eller dra ner det i lungorna Ge mej ett vetenskapligt belägg på att snus är skadligt plz. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Var avslutning på joels dagis nu ska dom börja på förskolan 0 heter det vist nu för tiden Maikel Jackssson dans Var tydligen tufft på uppträdantet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Ge mej ett vetenskapligt belägg på att snus är skadligt plz. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/folkhalsoinstitutet-snus-ger-cancer_484687.svd Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 (ändrad) Ett viktigt meddelande till sveriges befolkning. Tallefjanten tolererar icke något annat än rågbröd och fullkornslimpa! Skaffa dig ett liv. Nedan ser du hur ett liv funkar på riktigt. STOLLE Ändrades Juni 9, 2011 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 (ändrad) Ett viktigt meddelande till sveriges befolkning. Tallefjanten tolererar icke något annat än rågbröd och fullkornslimpa! Skaffa dig ett liv. Nedan ser du hur ett liv funkar på riktigt. STOLLE Tat lungt ta en TOY Tallen e en bestämd gubbe 'En hemlis Tallen har en spottligth vid sängen så när isan lover skickar in nåt svar så studddsar tallen upp 5 Ändrades Juni 9, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 http://www.svd.se/nyheter/inrikes/folkhalsoinstitutet-snus-ger-cancer_484687.svd Läs artikeln igen å läs rätt kompis... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Läs artikeln igen å läs rätt kompis... Varför ska han läsa hela artikeln? Då får han inte bekräftat det han vill. Skönare att bara läsa rubriken och känna sig duktig och...och...och...riktigt jävla ännu duktigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Och så en bild i bildtråden. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Och så en bild i bildtråden. C;D De tar sig sa käringa när hårrt börja brinna.Goooo natt gott folk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 En sista bild från Pattaya 2011! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Dörrvakten hemma jobbar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Dörrvakten hemma jobbar Foppatofflorna förstår ja När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Ao Nang stranden igår. En enda longtailbåt såg jag. riktig lågsäsong här nu, men jag trivs ändå jag! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 i trädgården: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Mycket vacker bild //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Fått en "kommersiell" pool i byn, 30bth för ungarna och 45 för mig helt ok. Det första jag gjorde var att stiga ner i vattnet med bilnycklar och larmdosan i fickan.men turligt nog så fungerade dosan efter en soltorkning. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
softaren Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Dags att plocka fram flytbollarna. Vilken bana tror ni det är? (i Thailand!) Vilken green gissar ni på? Bilden tagen från kiosken inmundigande en chang i väntan på uppehåll. Nästa är en par trea. Caddysarna har gröna kläder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Dags att plocka fram flytbollarna. Vilken bana tror ni det är? (i Thailand!) Vilken green gissar ni på? Bilden tagen från kiosken inmundigande en chang i väntan på uppehåll. Nästa är en par trea. Caddysarna har gröna kläder. Har inte en aning om var folk slår till sina stackars bollar. Ser ju nästan ut som om det var bevattningssystemet som var på, då gräset närmast är torrt o fint. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Dags att plocka fram flytbollarna. Vilken bana tror ni det är? (i Thailand!) Vilken green gissar ni på? Bilden tagen från kiosken inmundigande en chang i väntan på uppehåll. Nästa är en par trea. Caddysarna har gröna kläder. Kan det vara 4:e på Ocean slingan, Phoenix golf& cuntry club? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
softaren Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Kan det vara 4:e på Ocean slingan, Phoenix golf& cuntry club? Grattis Mankan!!! (Fan va de så lätt.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Mycket vacker bild //Roger Ja synd att han bara lägger in då och då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Fått en "kommersiell" pool i byn, 30bth för ungarna och 45 för mig helt ok. Det första jag gjorde var att stiga ner i vattnet med bilnycklar och larmdosan i fickan.men turligt nog så fungerade dosan efter en soltorkning. Sån slarver Å kolkapten ja ja har du semester så e du förlåten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Grattis Mankan!!! (Fan va de så lätt.) Nä, jag tyckte inte det var lätt och har ändå spelat Phoenix många ggr. Imponerande koll! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Grattis Mankan!!! (Fan va de så lätt.) Japp vad vann jag? Det såg blött ut det där du he he Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu