Stoneys Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Lite flygbolags reklam. Och känt cafe. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Fy fan i dag såg jag en grej me egna ögon.Frugan berättade om ett buskage som var fullt med larver i förra veckan.tänkte inte mer på det men nu på morgonen när ja vart en sväng på ica.Tänkte vilket konstigt träd. Stannade och gick ut och titta tusentals larver har spunnet nåt äckligt nät om hela trädet.Har aldrig sett nåt liknande Är det vanligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 (ändrad) Ser ut som larver av någon spinnarstekel. de inspunna bladen/grenarna bildar ett skydd mot fiender. Spinnarsteklar finns lite överallt men jag har aldrig sett en sådan stor koloni innan. /Siamkap Ändrades Juni 5, 2011 av Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Undrar om trädet dör Nästa undran är hur dom förflyttar sig.Det är ju väldigt sporadiskt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Banana fritters i Nana BKK. Mums mums! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Jag skulle gissa på häggspinnmal, här finns det lite fler bilder på dem http://landsorts-fotografen.blogspot.com/2011/05/haggspinnmalen-bild-nr-122-125-rest-240.html ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Jag skulle gissa på häggspinnmal, här finns det lite fler bilder på dem http://landsorts-fotografen.blogspot.com/2011/05/haggspinnmalen-bild-nr-122-125-rest-240.html Tack för det Caveman.Jo det är samma och det var ju lugnande och läsa om dom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Var och hälsade på en kompis som bor, minst sagt, en bit ifrån civilisationen. Vädret var fantastiskt och det var i stort sett helt ljudlöst. Är det här man kan slappna av ? Helt ok utsikt från altanen Grannen har lite djur som var trötta i värmen Vi gick en sväng och det finns tydligen mer vatten på ägorna Ha en bra Söndag! Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 (ändrad) Undrar om trädet dör Nästa undran är hur dom förflyttar sig.Det är ju väldigt sporadiskt Detta har varit en vanlig syn under några år i Värmland , speciellt på träd som har legat nära Klarälven . Det konstiga är att trädet återhämtar sig nästa år och ser fint ut . Är tydligen en häggspinnarlarv. Ändrades Juni 5, 2011 av Siamways Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Ja du hade säkert passat bättre i en rysk uniform, modell a la Sovjet! Nej, men min uniform som tillförordnad Överstelöjtnant i US Marines satt fint. Bildforum så jag tar med en bild även om den inte är speciellt färsk. Oscar (som har hört smällarna). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Hej En bild från lördagskvällen i Ban Phe, också här lågsäsong.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 skönt pimpad instrumentpanel... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Brostånd och lite båtar i Södertäljekanal idag . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Här kommer några bilder från dagens parad i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Nej, men min uniform som tillförordnad Överstelöjtnant i US Marines satt fint. Bildforum så jag tar med en bild även om den inte är speciellt färsk. Oscar (som har hört smällarna). Givakt manöver! Dä va en riktigt fin bild! Själv har jag bara gjort lumpen i finland och sverige! Tror dock att tack vare vårt starka försvar så har vi klarat oss från just ryssen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Dagens Somtam i trevligt sällskap. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Uppsala´s stora djuphamn med alla sina kryssningsfartyg och denna kryssare var målet för kvällen stor båt kväver broöppning det blev en färd utan stora vågor Komandobryggan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 (ändrad) Ännu en broöppning behövdes vid Skokloster vände vi åter mot hemmahamnen en del tjusiga kåkar han som bor här har haft ett eget basketlag en gång stort ska det vara Ekolns Sandhamn ett till kryssningsfartyg Ändrades Juni 5, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 Det var fina bilder från Kenneth! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2011 Dela Inlagd Juni 5, 2011 (ändrad) Lite mat fick vi också och massor med dricka Ryssarna har hittat även hit lite som Amsterdam med dessa husbåtar Stor & Liten mycket studenter som festar loss några asiater som fiskade Ändrades Juni 5, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Juni 6, 2011 Dela Inlagd Juni 6, 2011 En snygg granne i Roi et. Rolig kille. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 6, 2011 Dela Inlagd Juni 6, 2011 Fina bilder Khenneth Själv va jag ut en tur till Öckerö en av många öar utanför storstan Så det blir lite sten vatten och solnedgång vilket var 22.04 så sista bilden är från färjan vid 11 snåret När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 6, 2011 Dela Inlagd Juni 6, 2011 Riktigt fina bilder Clion. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 6, 2011 Dela Inlagd Juni 6, 2011 Roligt om man kan tillföra nåt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 6, 2011 Dela Inlagd Juni 6, 2011 Roligt om man kan tillföra nåt Du tillför MYCKET Ha en goe Nationaldag! Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu