Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

När jag var och tittade till den krockade bilen igår så ser jag detta på huset bredvid... Det är inget skämt.

Det gäller att inte vara morgontrött och gå på "fel" toalett. :)

post-3076-0-12139000-1306887855_thumb.jp

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fan då e de ju 2 ormar jag ser en och den är strax ovanför strecket på 2 bilden :crazy: liggande på löven :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Det blir både en video o en bild.

post-3103-0-99831600-1306902346_thumb.jp

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

När jag var och tittade till den krockade bilen igår så ser jag detta på huset bredvid... Det är inget skämt.

Det gäller att inte vara morgontrött och gå på "fel" toalett. :)

post-3076-0-12139000-1306887855_thumb.jp

De har förberett för att bygga en balkong i framtiden, ovanligt att Thaiare är så smarta :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Ni har sett henne förut, men jag hoppas å längtar att det ska bli åtminstonde lite solsken i helgen så jag kan ut å cruisa lite...

fa63fb1c.jpg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Trevlig helg

post-3103-0-80346600-1306944407_thumb.jp

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Soluppgång Bangsale

post-3713-0-84369500-1306955828_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

3 stycken betraktelser från ... Åland.

:-)

Säg nu bara inte att vi skall leta efter ormar i bilderna ;)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Eller en Finlandsfärja:)

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

stefan5300

Dom här två kärlekskranka ormarna visade upp sig riktigt och ordentligt på granntomten i byn, dom var svåra att missa.

post-3132-0-36367600-1306967955_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

:rotfl::rotfl::rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Fick besök idag.

post-3103-0-85817300-1307021827_thumb.jp post-3103-0-23025200-1307021876_thumb.jp

C;D

Dela på andra sajter

Goa bilder fran Sony A55,hoppas jag :great:

Jo visst är det så. ( önskar bara att jag skall lära mig o inte ha så bråttom när jag ska ta bilderna )

C;D

Dela på andra sajter

south beach, miami igår.

post-3975-0-68593600-1307029329_thumb.jp

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo visst är det så. ( önskar bara att jag skall lära mig o inte ha så bråttom när jag ska ta bilderna )

C;D

Samma för mig får slänga 10 ab 20 foton 555555

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...