jannef Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Var över till Laos för en månad sedan och passade på att åka upp till Laoprabang. Elva timmar i en buss som sniglade sig upp och ned för bergssidorna, men det är en storslagen natur där uppe. Tyvärr så gick mitt nikon 18 / 55 objektiv åt helsike så det blev inte så många bilder som jag hade hoppats på men här är några av de som jag hann ta. Staden ligger i en dalsänka mellan Mekhong floden på ena sidan och Khan floden på andra sidan. En bild på det berömda templet som tidigare innehöll en Budda som sägs vara bland de första Budda bilder som tillverkats, Prabang Buddan, därav stadens namn, står numera inne i museet. Så här bodde de franska kolonialherrarna Och naturligtvis Nu börjar det åska, lika bra att sluta innan i-net ballar ur. . Fina bilder, tråkigt med objektivet. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Var och beskådade ett arrangemang idag, ett hundratal ekipage och danstrupper, med mycket fallos på tapeten. Och se, en viting i tåget: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Hej Mina bufflar på grönbete i trädgården (dom här blir aldrig sjuka och behöver pengar). En blomma i trädgården. Lille Leo "asgarvar" Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Kan detta vara Ormens Öga man ser ?? //Johan Det ser i alla fall ut att vara en ihoprullad ormkropp till vänster om markeringen, Den är mycket slätare än grenarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Munkar på morgonpromenaden Voung Duan Kho samet Solupppgång Voung Duan Kho Samet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 (ändrad) Soluppgången Voung Duan i HDR :giggle: Shit glömmde å redigera bilden Ändrades Maj 31, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Kan detta vara Ormens Öga man ser ?? //Johan Nä nu jävlar mitt i bilden ser man 2st röd/bruna ränder, precis efter dom finns ögat. Synd att jag inte kan använda ritprogramet för att visa tydligare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Nä nu jävlar mitt i bilden ser man 2st röd/bruna ränder, precis efter dom finns ögat. Synd att jag inte kan använda ritprogramet för att visa tydligare! Är det rätt bild du postat? Är ormen i vattnet eller inte? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Nu ser jag den till vänster om ringen precis under grenen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 I vilken ruta skall man leta.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 I vilken ruta skall man leta.? Mittenrutan överst i mitten längst upp ovanför strecket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Mittenrutan överst i mitten längst upp ovanför strecket Har du luktat på kapsylen idag? Det finns ingen ruta i mitten!!!! däremot är de sex rutorna numrerade.... ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Ormletarbilden börjar bli riktigt skoj, gissningar både till höger och till vänster, själv trodde jag att den var där Pingislover hade ritat ut med vitt. Men ska vi slå fast att det finns en orm på bilden men att den finns på lite olika ställen och ser olika ut beroende på operativsystem och skärmstorlek, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Jag hittar ingen orm. Den som hittar den måste ha en syn Stålmannen skulle bli avundsjuk på. Vilka ränder? Vilket öga. Köp dig en riktig kamera med ett riktigt superzoom nästa gång. mvh hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 JAG HAR LETAT I MINST 30MINUTER EFTER DEN DÄR ORMJÄVELN UTAN ATT HITTA FAN!!!!! :diablo: ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 (ändrad) Ruta NR:5! :drinks:God natt alla ormlovers! Ändrades Maj 31, 2011 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 JAG HAR HITTAT DEN MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 (ändrad) Ruta NR:5! ÄHHH DU SKÄMTAR BARA APRILIO MED OSS. VI HAR TILLBRINGAT 22,2 TIMMAR TILLSAMMANS NU OCH SER DEN INTE. MVH HN Ändrades Maj 31, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Nu tror jag att jag hittade den En liten rackare som är i vattnet, stämmer det? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Hittar ingen orm så jag ändrar frågan "lite" Ser ni vattnet under grenen? Taget i Pratshinburi. (en hint är att de är i nedre delen av bilden) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Är detta masken? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Hittar ingen orm så jag ändrar frågan "lite" Ser ni vattnet under grenen? Taget i Pratshinburi. (en hint är att de är i nedre delen av bilden) Bra Mackan! Vattnet som forsar fram, och lite över vattnet, men bara lite över, i ruta 5 så ser man 2 bruna streck, där e huvet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Du måste skämta? Inte finns det nån orm på det fotot! Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Du måste skämta? Inte finns det nån orm på det fotot! Jo men ni fårstår inte att den är utanför bild. en fräsande spottkobra som sligrar sig i fotografens byxor... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu