hamnoi Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 En tjocksmock (jag) i kata phuket(lätt saltad) Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 En tjocksmock (jag) i kata phuket(lätt saltad) Är det ölargänget som är ute och går ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 (ändrad) Är det ölargänget som är ute och går Jajamen. Jag o syrrans gubbe fick en frikväll när vi var nere i vintras. Tror vi precis hade avslutat en svettig biljard runda och gick ut för o svalka oss. MVH HN Ändrades Maj 30, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Jajamen. Jag o syrrans gubbe fick en frikväll när vi var nere i vintras. Tror vi precis hade avslutat en svettig biljard runda och gick ut för o svalka oss. MVH HN Men det kan inte vara samma "ölargäng" som SLU skriver om i vart och vartannat inlägg, för de håller till i Pattaya enligt SLU ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Men det kan inte vara samma "ölargäng" som SLU skriver om i vart och vartannat inlägg, för de håller till i Pattaya enligt SLU Nej det här e Phuket gänget. Vi hamnar nog på samma SLU skala. O vi ölar inte mycke heller. Mer gt o whiskey. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Svärmor och grabben på dinopark i kata/karon 2009 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Är detta ormens huvud? Okay, mitt i bilden ser man 2 ränder, lite efter dom till höger ser man ett svart öga! Jag höll på själv att trampa på den:du hade dött på fläcken sa min tjej om den hade huggit dig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Okay, mitt i bilden ser man 2 ränder, lite efter dom till höger ser man ett svart öga! Jag höll på själv att trampa på den:du hade dött på fläcken sa min tjej om den hade huggit dig! Jag har stirrat mig blind på ditt foto utan att se den, är den i vattnet? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Okay, mitt i bilden ser man 2 ränder, lite efter dom till höger ser man ett svart öga! Jag höll på själv att trampa på den:du hade dött på fläcken sa min tjej om den hade huggit dig! Rita gärna in en pil (med paint eller något) jag lyckas inte heller se ormen stirrar mig blind på grenarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 (ändrad) Det här ser ut att vara huvudet på en liten orm som tittar upp bakom grenen. Ändrades Maj 30, 2011 av r1000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Det här ser ut att vara huvudet på en liten orm som tittar upp bakom grenen. Jag får inte ihop det med 2ränder och ett svart öga till höger om ränderna ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Jag får inte ihop det med 2ränder och ett svart öga till höger om ränderna Är inte ormens väg ungefär så här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Är inte ormens väg ungefär så här Jo, nu ser jag och med huvudet + ögat här thx för hjälpen Pingis ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 (ändrad) Smygfotat lite. Ändrades Maj 31, 2011 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Och så vaknar vi upp till en toppendag. God Morgon! Ha en bra dag! // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Ingen bild... men video istället: Lastning av en av våra grävare på lastbil. Skakig video dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Ingen bild... men video istället: Lastning av en av våra grävare på lastbil. Skakig video dock. Det såg ju väldigt hälsosamt ut för lastbilen ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Var över till Laos för en månad sedan och passade på att åka upp till Laoprabang. Elva timmar i en buss som sniglade sig upp och ned för bergssidorna, men det är en storslagen natur där uppe. Tyvärr så gick mitt nikon 18 / 55 objektiv åt helsike så det blev inte så många bilder som jag hade hoppats på men här är några av de som jag hann ta. Staden ligger i en dalsänka mellan Mekhong floden på ena sidan och Khan floden på andra sidan. En bild på det berömda templet som tidigare innehöll en Budda som sägs vara bland de första Budda bilder som tillverkats, Prabang Buddan, därav stadens namn, står numera inne i museet. Så här bodde de franska kolonialherrarna Och naturligtvis Nu börjar det åska, lika bra att sluta innan i-net ballar ur. . En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Kan detta vara Ormens Öga man ser ?? //Johan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Mina dojor på altanen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 En vilstol på lokala "bilprovningen"... nånstans i issan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Boråsdjurpark och midsommar i årjäng Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Var fan är ormen ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Ser inte heller någon orm ? Måste ha blivit ormblind “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 (ändrad) Dessa tutande ambulerande försäljare som det dyker upp minst 20st per dag i byn kan kännas lite jobbiga ibland med sina megafoner Fast bryggarbilen,durian,vattenmelon,rambutan och grönsaks försäljarna brukar jag handla av då och då Skrothandlaren,grisbilen,glassbilen,yougurt/mjölk-mopeden och vattenbilen är några andra som jag handlar med jämna mellanrum med. För övrigt så åker det möbelbilar,hängrännebilar,takplåtbilar,verktygsbilar,sängmadrassbilar,klädbilar,plastbyttebilar + ca 300st andra nasare i bilar förbi med megafoner+ tutor dagligen. Här ett foto på en försäljare med apor,trummor och mikrofon till högtalaranläggningen som sålde en naturmedicin som skulle göra underverk mot de flesta krämpor.... Ändrades Maj 31, 2011 av Caveman ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu