Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

En tjocksmock (jag) i kata phuket(lätt saltad)crazy.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

En tjocksmock (jag) i kata phuket(lätt saltad)crazy.gif

Är det ölargänget som är ute och går :dance1:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Är det ölargänget som är ute och går :dance1:

Jajamendance.gif. Jag o syrrans gubbe fick en frikväll crazy.gifnär vi var nere i vintras. Tror vi precis hade avslutat en svettig biljard runda och gick ut för o svalkawhoco5.gif oss. MVH HNjap.gif

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Jajamendance.gif. Jag o syrrans gubbe fick en frikväll crazy.gifnär vi var nere i vintras. Tror vi precis hade avslutat en svettig biljard runda och gick ut för o svalkawhoco5.gif oss. MVH HNjap.gif

Men det kan inte vara samma "ölargäng" som SLU skriver om i vart och vartannat inlägg, för de håller till i Pattaya enligt SLU :D

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Men det kan inte vara samma "ölargäng" som SLU skriver om i vart och vartannat inlägg, för de håller till i Pattaya enligt SLU :D

Nej det här e Phuket gänget. Vi hamnar nog på samma SLU skaladance1.gif. O vi ölar inte mycke heller. Mer gt o whiskeygreat.gif. MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

Svärmor och grabben på dinopark i kata/karon 2009

Dela på andra sajter

Är detta ormens huvud?

Okay, mitt i bilden ser man 2 ränder, lite efter dom till höger ser man ett svart öga!

Jag höll på själv att trampa på den:du hade dött på fläcken sa min tjej om den hade huggit dig!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Okay, mitt i bilden ser man 2 ränder, lite efter dom till höger ser man ett svart öga!

Jag höll på själv att trampa på den:du hade dött på fläcken sa min tjej om den hade huggit dig!

Jag har stirrat mig blind på ditt foto utan att se den, är den i vattnet? :huh:

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

Rita gärna in en pil (med paint eller något) jag lyckas inte heller se ormen stirrar mig blind på grenarna...

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Det här ser ut att vara huvudet på en liten orm som tittar upp bakom grenen.

Ändrades av r1000
Dela på andra sajter

Det här ser ut att vara huvudet på en liten orm som tittar upp bakom grenen.

Jag får inte ihop det med 2ränder och ett svart öga till höger om ränderna :huh:

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

Pingislover

Jag får inte ihop det med 2ränder och ett svart öga till höger om ränderna :huh:

Är inte ormens väg ungefär så här

post-3355-0-03781900-1306791507_thumb.jp

Dela på andra sajter

Är inte ormens väg ungefär så här

Jo, nu ser jag och med huvudet + ögat här

thx för hjälpen Pingis

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

PlayTheGame

Och så vaknar vi upp till en toppendag. God Morgon!

post-4515-0-18017200-1306811899_thumb.jp

Ha en bra dag! // PTG

post-4515-0-18017200-1306811899_thumb.jp

"Some play hard to get, I play hard to want"

Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Ingen bild... men video istället: Lastning av en av våra grävare på lastbil.

Skakig video dock.

Dela på andra sajter

Ingen bild... men video istället: Lastning av en av våra grävare på lastbil.

Skakig video dock.

Det såg ju väldigt hälsosamt ut för lastbilen :D

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

Var över till Laos för en månad sedan och passade på att åka upp till Laoprabang. Elva timmar i en buss som sniglade sig upp och ned för bergssidorna, men det är en storslagen natur där uppe. Tyvärr så gick mitt nikon 18 / 55 objektiv åt helsike så det blev inte så många bilder som jag hade hoppats på men här är några av de som jag hann ta.

Staden ligger i en dalsänka mellan Mekhong floden på ena sidan och Khan floden på andra sidan.

post-6273-0-67806800-1306815700_thumb.jp

post-6273-0-05595000-1306816052_thumb.jp

post-6273-0-10462900-1306816214_thumb.jp

En bild på det berömda templet som tidigare innehöll en Budda som sägs vara bland de första Budda bilder som tillverkats, Prabang Buddan, därav stadens namn, står numera inne i museet.

post-6273-0-26630200-1306816661_thumb.jp

Så här bodde de franska kolonialherrarna

post-6273-0-82907200-1306816778_thumb.jp

post-6273-0-17475800-1306816935_thumb.jp

Och naturligtvis

post-6273-0-05689300-1306817066_thumb.jp

Nu börjar det åska, lika bra att sluta innan i-net ballar ur.

.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Boråsdjurpark och midsommar i årjäng

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ser inte heller någon orm ? Måste ha blivit ormblind :(

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Dessa tutande ambulerande försäljare som det dyker upp minst 20st per dag i byn kan kännas lite jobbiga ibland med sina megafoner :diablo:

Fast bryggarbilen,durian,vattenmelon,rambutan och grönsaks försäljarna brukar jag handla av då och då

Skrothandlaren,grisbilen,glassbilen,yougurt/mjölk-mopeden och vattenbilen är några andra som jag handlar med jämna mellanrum med.

För övrigt så åker det möbelbilar,hängrännebilar,takplåtbilar,verktygsbilar,sängmadrassbilar,klädbilar,plastbyttebilar + ca 300st andra nasare i bilar förbi med megafoner+ tutor dagligen.

Här ett foto på en försäljare med apor,trummor och mikrofon till högtalaranläggningen som sålde en naturmedicin som skulle göra underverk mot de flesta krämpor....

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...