Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Guest Forden34

Forden34 och uncle men å andra sidan så fanns det 100 uncle i byn, huuh

Dela på andra sajter

mr chaweng

Forden34 och uncle men å andra sidan så fanns det 100 uncle i byn, huuh

En liten fråga bara! Vad gör uncle med sin vänster hand? :crazy: :crazy:

Han ser ut att må bra på första bilden. :giggle: :giggle:

Ändrades av mr chaweng
Dela på andra sajter

Guest Forden34

En liten fråga bara! Vad gör uncle med sin vänster hand? :crazy: :crazy:

Han ser ut att må bra på första bilden. :giggle: :giggle:

Jag mår bra jag med,mmmmmmm

Dela på andra sajter

Vart bara tvungen att "Googla" lite.

http://wn.com/kysa

MVH Ducati

Tackar, trodde aldrig den skulle hålla sig flytande så länge!

Säkert några teknikstudenter

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Provar med min första bild här. Är inget datageni..milt uttrycktwhistle.gif. Här kommer ett på grabben .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fina Bilder Knasen..

Hoppas du kommer hem snart :friends:

Välkommen tillbaka smialar alltid när ja ser din avatar :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Provar med min första bild här. Är inget datageni..milt uttrycktwhistle.gif. Här kommer ett på grabben .

Forsätt så Harmoni :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Kör ett till nu när jag lärt mig hurgiggle.gif. pisskamera( o fotografwink.gif) så det är väl si o så med kvaliten men men. Jag o frugan på danmarksbåten föreställer den ivf.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kör ett till nu när jag lärt mig hurgiggle.gif. pisskamera( o fotografwink.gif) så det är väl si o så med kvaliten men men. Jag o frugan på danmarksbåten föreställer den ivf.

:great: söt darling Harmoni

Dela på andra sajter

Ser att herrn har finsprit i barskåpet Minttu Black, det är grejjer det :great:

Det är alltid roligt med bilder, så nu när du lärt dig att posta dem så fortsätt att vräk in mer nu

ps. Är det herrn själv i blå piketröja brevid tigern från Phuket Zoo nere i vänstra hörnet :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

post-3713-0-59417100-1306773360_thumb.jp

De luktar e de når ätbart här :giggle:

post-3713-0-67628300-1306773441_thumb.jp

:gasp:

Dela på andra sajter

Ser att herrn har finsprit i barskåpet Minttu Black, det är grejjer det :great:

Det är alltid roligt med bilder, så nu när du lärt dig att posta dem så fortsätt att vräk in mer nu

ps. Är det herrn själv i blå piketröja brevid tigern från Phuket Zoo nere i vänstra hörnet :)

Jajamen. det är jag. Skarpt öga du har cm. Jobbat som lagens långa arm?giggle.gif. MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

:great: söt darling Harmoni

Tackar o bockargreat.gif. Har valt henne själv...eller valde hon migcrazy.gif..Skitsamma söt o go e hon (för det mesta)whistle.gif. MVH HN jap.gif

Dela på andra sajter

.

Lite bröllopsfoton från vip rummet på landvetter 2010-01-16 edit: Dom kom i fel ordningwhoco5.gif

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Då jag e jä,,igt k.t på att pröva min nya kamera så får ni stå ut med att jag postar vissa bilder här.

post-3103-0-92877200-1306775184_thumb.jp

Vet inte vad blomman heter, men jag har haft den i över 10 år å nu är det faktisk första gången som den blommar.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Ser ni ormet under grenen? Taget i Pratshinburi.

post-4347-0-02282400-1306778206_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Den var väl maskerad, kan det vara ormen som finns uppe i högra hörnet?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Fet o kramig sak,,,,

C;d

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Då jag e jä,,igt k.t på att pröva min nya kamera så får ni stå ut med att jag postar vissa bilder här.

post-3103-0-92877200-1306775184_thumb.jp

Vet inte vad blomman heter, men jag har haft den i över 10 år å nu är det faktisk första gången som den blommar.

C;D

Blomman heter Clivia "The strength of Africa" står det på taggen som satt med när jag fick min

Den har blommat två gånger nu i år du ser den gammla ut blommade grenen och så på bilden.

post-8413-0-31975600-1306779756_thumb.jp

post-8413-0-51755700-1306779863_thumb.jp

Pattaya

Dela på andra sajter

Den var väl maskerad, kan det vara ormen som finns uppe i högra hörnet?

Nope, titta längre ner! :drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Nope, titta längre ner! :drinks:

Är huvudet under den sista grenen längst till vänster? MVH Hn blidstyretjap.gif

Dela på andra sajter

Är detta ormens huvud?

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...