mikedo58 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Tackar, men det är inte min restaurang. Vi hade bara bröllopsmiddagen där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Tack för den synd på di jäkla lysrören bara Tycker att lysrören gav en extra fräck dimension till bilden. Nåja, denna vecka har det varit kvällspass i garaget varje kväll.Allt för att kunna glida runt Rosenlund till sommaren.Lite kvar bara tyvärr som står i vägen, typ besiktning, vet inte om den rullar 100 meter innan ras osv... Ikväll kom den iaf ner på alla 4 Fick ta ner den på marknivå i etapper pga den låga markfrigången.Ungefär som F1 där den skall sugas fast i kurvorna. Börjar ordna till sig i motorrummet.Räjsing-kvalitet rakt över... Vätskepaus i garaget e inte helt fel Här står nu dyrgriparna sida vid sida Har fått möcke tips av grannen, vi har nämligen ungefär samma framvagn Ett smärre problem inträffade dock ikväll.Motorhuven eller rättare sagt bagageluckan där fram slog igen när bilen sänktes ner.Byta vajern till öppnande av nämnda lucka stog på dagordningen som nästa punkt... hur detta skall lösas vet jag inte i dagsläget för det är som en stängd konservburk där framme... På väg hem i väntan på bussen så studerades reklamen i busskuren. Såg nu att jag råkade förminska bilderna med det procenttal som används vid foton tagna av kameran, dessa bilder var från mobilen så det blev pygme orkar inte göra om o göra rätt... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Några bilder från skolan i Krasang där frun är lärare i Engelska för 13-15-åringar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Tycker att lysrören gav en extra fräck dimension till bilden. Nåja, denna vecka har det varit kvällspass i garaget varje kväll.Allt för att kunna glida runt Rosenlund till sommaren.Lite kvar bara tyvärr som står i vägen, typ besiktning, vet inte om den rullar 100 meter innan ras osv... Ikväll kom den iaf ner på alla 4 Fick ta ner den på marknivå i etapper pga den låga markfrigången.Ungefär som F1 där den skall sugas fast i kurvorna. Börjar ordna till sig i motorrummet.Räjsing-kvalitet rakt över... Vätskepaus i garaget e inte helt fel Här står nu dyrgriparna sida vid sida Har fått möcke tips av grannen, vi har nämligen ungefär samma framvagn Ett smärre problem inträffade dock ikväll.Motorhuven eller rättare sagt bagageluckan där fram slog igen när bilen sänktes ner.Byta vajern till öppnande av nämnda lucka stog på dagordningen som nästa punkt... hur detta skall lösas vet jag inte i dagsläget för det är som en stängd konservburk där framme... På väg hem i väntan på bussen så studerades reklamen i busskuren. Såg nu att jag råkade förminska bilderna med det procenttal som används vid foton tagna av kameran, dessa bilder var från mobilen så det blev pygme orkar inte göra om o göra rätt... Söt liten kärra! Fler bilder av Lambor från en utställning i Siam Paragon. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Gillar denna bild, tagen på Rånässlott, är jag till höger. Ser väldigt gammal ut men är "blott" 37, det lilla hår som finns kvar på knoppen blir grått, jävligt orättvist dessutom måste man umgås med unga Applefanboys.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 (ändrad) Hoppla bilden kom inte med. Men nu så. Ändrades Maj 28, 2011 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Lite purfärska bilder från Koh Chang, White Sand Beach.. Nu gick nog bäst före datum ut på bilderna.. Tog över en halvtimme att lägga in dessa och inte kan jag se om dom är bra eller inte heller då skärmen på min dator suger.. Men jag hoppas att dom inte är allt för suddiga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Några bilder från pre-school graduation i Buriram i februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Några bilder från den lokala festivalen i Krasang i februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Idag var det premiärturen, av bygdens lilla stolthet. Det tog ca 20 år att renovera dennna lilla båt som var passagerarbåt här för ca 50år sen. När den fortfarnde var i drift fick man ha 50 passagerare, undrar hur dom plats.. Landshövdingen kommer ståndsmäktigt i en gammal BMW. Äntligen är det dags för premiärturen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Och här en brunbjörn från Vikingatiden som käkar igelkott...eller liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Det stora äpplet. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Inte dagens bild. Man kan ha mkt roligt i Issan svärmor o kompis kollar så att grödorna växer ordentligt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Stjälken till en vacker blomma: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 (ändrad) Dessa 2bilder tog jag första gången jag var i Koh Samui -92 1. Flygplatesen 2. Lamai Ändrades Maj 28, 2011 av kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Var kulturfestival i Uppsala idag Tyvärr kallt och blåsigt som fan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 .Bara några sköna Thai vattenbilder att drömma tillbaka till.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 (ändrad) Stannade och fikade på ett småländskt fik i eftermiddags. Tittade lite i en lokaltidning och hittade följande annons: Va f*n Odin, har du intressen i Småland eller är det varumärkesintrång? Trevlig afton, nu blir det fotboll. Mvh // PTG Edit: Tänkte posta denna under dagens bild, blev lite fel. Nån mod kanske kan flytta? Ändrades Maj 28, 2011 av PlayTheGame "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Då jag har bläddrat lite i manualen till min nyinköpta kamera så vågade jag faktiskt mig på o ta ett kort. Objektet som jag försökte fånga är ju suddigt så jag kan inte belasta varken mig själv eller kameran för det. Kanske ngn som vet ett bra redigeringsprogram som e gratis å kan rätta till sådana här misstag utan att radera själva bilden totalt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 (ändrad) Då jag har bläddrat lite i manualen till min nyinköpta kamera så vågade jag faktiskt mig på o ta ett kort. Objektet som jag försökte fånga är ju suddigt så jag kan inte belasta varken mig själv eller kameran för det. Kanske ngn som vet ett bra redigeringsprogram som e gratis å kan rätta till sådana här misstag utan att radera själva bilden totalt. C;D En får gratulera till det kommande tillskottet Ps. testa att trä en kondom över objektivet INNAN du trycker av kameran nästa gång Ändrades Maj 28, 2011 av Caveman ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Same same grattis, orsaken får du leta i ditt undre... liv hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 FF Vilken otrolig skönhet du fotograferat. Jag är ingen expert. men har en aning hur mycket arbete det ligger bakom detta underverk. Jag hade en kamrat som älskade samma sak så jag förstår din njutning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 GD/GIF galan för 32:a gången. http://gd.se/nyheter/gdgifolympiaden Har en arbetskamrat som varit här i 22 år och hejat på sina ungar och i år så var hans första barnbarn med.huha... det räcker med fyra år... Snart dags för inmars Vi är bäst Var lite jobbigt det här i blåsten Energiplåster? Ja... snart så får man släppa lös benen med spring Full fart frammåt det här med friidrott är ju extremt energikrävande Snart dags för teränglöpning inga problem när man flyger fram Dagen avslutades med kulstötning /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Enis, skärpning. Du kan ju inte ligga där och dra dig. Visa lite intresse nu:-) FF, Vacker bår och underbar ståtlig BMW. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Nam tåck.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu