svampen Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 (ändrad) House Building BKK. Ändrades Maj 25, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 en något annorlunda text är inbroderad på den här pappershållaren... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Gjorde en resa igår till? jag tror ni kan gissa var och vad jag inhandlade. Se länk för vad dom erbjuder. http://bordershop.we...ask.php?page=24 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Så här ser det ut på en damtoa på ett barområde i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Hmm va det du på sista kortet Chicken?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Hmm va det du på sista kortet Chicken?? Stämmer bra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Aha nice, no affence, men varför e du så blyg? du verkar inte ha nån anledning att vara incognito. Och på förekommen anledning så ber jag redan nu om ursäkt om min komplimang trampade någon på tårna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Kvarnberget Mölndal När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Knepig grej han håller framför nyllet, är det ätbart tro..? MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Och var kan detta vara?? Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Ugh! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Slutar det som förra gången (sista bilden) är det väl värt att spendera en trist helg här antar jag. Det var väldigt vad avslappnade former ni signar avtal i. Slipsar på sné & allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Dimma. Big Bay. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Fuktigt i obygden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Det var väldigt vad avslappnade former ni signar avtal i. Slipsar på sné & allt. På stålverk i Gobiöknen är stiletiketten ungefär lika viktig som värderingar i den thailändska politiken, det som är viktigt är också detsamma . En lite belysande anekdot är att snubben jag signade med, ministern som han på den tiden titulerades, inte ägde någon kavaj utan lånade vår agents. Nu äger han dock en kavaj, en Audi SUV, en sport-BMW, en lägenhet i Berlin samt har sina två söner på tyskt universitet. Att huvudleverantören av stålverket var tyskt behöver kanske inte nämnas . Förresten, om slipsen är på sne eller om det är jag som sitter på sne efter Mautaiorgien natten innan då kontraktet firades låter jag vara osagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Join usssssss, to the dark side of the force.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 På stålverk i Gobiöknen är stiletiketten ungefär lika viktig som värderingar i den thailändska politiken, det som är viktigt är också detsamma . En lite belysande anekdot är att snubben jag signade med, ministern som han på den tiden titulerades, inte ägde någon kavaj utan lånade vår agents. Nu äger han dock en kavaj, en Audi SUV, en sport-BMW, en lägenhet i Berlin samt har sina två söner på tyskt universitet. Att huvudleverantören av stålverket var tyskt behöver kanske inte nämnas . Förresten, om slipsen är på sne eller om det är jag som sitter på sne efter Mautaiorgien natten innan då kontraktet firades låter jag vara osagt. Vet inte hur det funkar i affärsvärlden, men signar du kontrakt för tyska företag under svensk flagg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Vet inte hur det funkar i affärsvärlden, men signar du kontrakt för tyska företag under svensk flagg? Nej, nej vi är svenskar så jag delar givetvis bara ut Dalahästar och då blir kontraktstorleken därefter . Eftersom vi är svenskar så bråkar vi inte med stormakterna om hela stålverket utan nöjer oss med en svenskt lagom stor del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Ok Atom, då förstår jag.. Dalahästar Ge dom ett par Bajentröjor nästa gång så ska du se att det blir många fina kontrakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Ok Atom, då förstår jag.. Dalahästar Ge dom ett par Bajentröjor nästa gång så ska du se att det blir många fina kontrakt Dom ska väl inte missa affären!!!!!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Ok Atom, då förstår jag.. Dalahästar Ge dom ett par Bajentröjor nästa gång så ska du se att det blir många fina kontrakt Går de också att få i 24K ? För att det inte ska bli klagomål på att det är en massa snack utan bilder så lägger jag in två vackra bilder från verket och arbetarbostäderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 En sann demokrati där barn och kvinnor ges möjlighet att utföra alla typer arbeten Bilderna är tagna i Mae Klang som ligger efter vägen till Doi Inthanon från Chiang Mai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Kunde inte låta bli att lägga upp denna. En ung och entusiastisk Herr Chang /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Kunde inte låta bli att lägga upp denna. En ung och entusiastisk Herr Chang /Siamkap Min insats i ansträngningen att sälja JAS till Thailand ska inte underskattas Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Min hungriga Tukke/Gamke. Ps.det ljusa faltet ar fran lampan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu