Odin Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Luv ya Clion... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Ett litet ställe på Tjörn som jag glömt namnet på Den första bilden ser ärligt talat för jäklig ut.Den andra ser mer naturellt vacker ut.Bara min lilla åsikt Idag var det premiär för Biltema-webern o Biltema-coolern.Testade såna däringa små tändbitar och det rök i början men sen bidde de bra.Slapp den stinkiga tändvätskan. En pilsner passade bra till när grillningen övervakades. Turkaffären där i bakgrunden har gjort att Beach 2017 är nedlagd.Dom har nyss öppnat en pizzeria där inne... Nu börjar de likna nåt! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Den första bilden ser ärligt talat för jäklig ut.Den andra ser mer naturellt vacker ut.Bara min lilla åsikt Cut Härlig förortsgrillning, så där ska det se ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Kan väl hålla me Lamai Har därför ändrat lite på styrkan.bättre så här :giggle: De e ju nästgårds från din grillplats När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Kan väl hålla me Lamai Har därför ändrat lite på styrkan.bättre så här :giggle: De e ju nästgårds från din grillplats Nämligen, var ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) Nämligen, var ? Sannegårdshamnen (gräddhyllan) i Göteborg och Sannegårdshamnen ligger på Hisings Ailand i Göteborg Och till höger på bilden ligger ett berg ( ramberget) och där bakom bor resenären Bilden är en lånad sak från förr Ändrades Maj 21, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Hern är möcke för grillning När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Här är en som osså vill ha meeeeeeeeera mat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) 1. Vänner i Saraphi utanför Chiang Mai 2. Huvudgatan i saraphi (gummi träd) 3. saraphi Ändrades Maj 21, 2011 av kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Jag befinner mig sedans i torsdags i Jiayuguan, Gansu Provinsen. Jiayuguan är en liten håla i västra Kina, längre västerut än Bangkok faktiskt, som kan nås med ett 5 timmarsflyg från Shanghai. Jiayuguan, som ligger i Gobiöknens utkanter och ett Djingis Khanskt spjutkast från Mongoliet, är trots sin ringa storlek relativt känt. Kinesiska muren börjar här, Kinas rymdfärjor skjuts upp i öknen utanför samt att deras kärnvapenprov utförs här . I morgon är det inget möte så jag tänkte ta mig till muren som jag först besökte 2003 när vi hade vårt förra projekt på stadens största arbetsgivare, det gigantiska stålverket. Så mycket annars finns inte att göra och jag ska vara här tills på onsdag skulle jag tro. Ett plus för att det fortfarande är relativt svalt här och fortfarande snö på bergen mot Mongoliet. Slutar det som förra gången (sista bilden) är det väl värt att spendera en trist helg här antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Hiphop (rapping) grabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Det är nästan så man blir religiös Trevlig lördag kamrater // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Jag e på din sekt Ptg... Fadern sonen och den heliga Norrland... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) Jag e på din sekt Ptg... Fadern sonen och den heliga Norrland... Nästa steg blir att starta fri-skolor, med väl valda läroämnen Givetvis får slyngarna betala en extremt hög terminsavgift som skall finansiera lärarnas (våra) årliga studieresor till sydost asien! Mvh // PTG Ändrades Maj 21, 2011 av PlayTheGame "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Lite bilder från mina jobbredskap,Bra att man kan kolla Mpr när man kör runt. En bild på väg till jobbet i morse. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Lite bilder från Barkaby flygfält tidigare idag! Skopjäveln som syns väger nästan 20ton bara den! Tänk när det rullade Viggen plan på denn fina plats, nu skall det bli bostäder, fy fan! Nej låt Barken leva som flygplats! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) Tog en liten tur med hojen idag!! Det blev Katrineholm, Hävla, Reimyre, Åby o hem.. Första bilderna är ifrån en sjö nära Hävla.. Hittade mitt drömboende på vägen, här vill jag bo. Som vanligt blev det en räkmacka på oskarshälls fikaställe. FF Ändrades Maj 21, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Kommer Ni ihåg hur Vi hade det bara för ett par månader sedan? Inget man direkt saknar. Kanske om man är en inbiten jägare (Odin) och ser fram emot lite spårsnö? Nä fy f*n vad kallt det ser ut. Brrrrr // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Hittade ytterligare en "kall" bild Mvh // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Antagligen ett lite annorlunda Disco än vad ni är vana vid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Sing Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Idag var det premiär för Biltema-webern o Biltema-coolern.Testade såna däringa små tändbitar och det rök i början men sen bidde de bra.Slapp den stinkiga tändvätskan. Ett grilltips, köp en sån här Garanterat perfekt glöd med bara lite tidningspapper. http://www.elgiganten.se/product/hem-hushall/grill-tillbehor/grilltillbehor/KG201057/nordic-season-grillstarter-kg201057 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) Lite bilder från Barkaby flygfält tidigare idag! Skopjäveln som syns väger nästan 20ton bara den! Tänk när det rullade Viggen plan på denn fina plats, nu skall det bli bostäder, fy fan! Nej låt Barken leva som flygplats! En liten bild (inte dagens iofs) från ett annat nedlagt flygfält. Ändrades Maj 21, 2011 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Som vanligt blev det en räkmacka på oskarshälls fikaställe. FF Där har man ätit mången räkmacka, bra val FF! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Ett grilltips, köp en sån här Garanterat perfekt glöd med bara lite tidningspapper. http://www.elgiganten.se/product/hem-hushall/grill-tillbehor/grilltillbehor/KG201057/nordic-season-grillstarter-kg201057 Kanon, en sån där rackare tipsade dom om på jobbet men har inte hittat nån ännu men ser på din länk att elgiganten har den till fyndpris! tjusigt Idag har det varit kvalitetstid i garaget, här det avancerade topplocket som skall få ny packning mot ventilkåpan. Har öppnat monster-motorn under också för lite uppfräschning Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Hej på er alla! Här kommer några bilder från skogen här i småland! Skogsstjärnan finns även i dessa trakter i olika former. Sedan snön försvann så har den mesta tiden gått åt till att avverka vinterbränslet och snygga upp i skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu