Wwax Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 OK, så om du inte åkt hoj, var hade du hamnat då? 55555 tänkte inte så långt, det var ett företagsevenemang och dom andra åkte bil, Fredags trafiken från Stockholm gjorde att jag var där en timme före resten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 55555 tänkte inte så långt, det var ett företagsevenemang och dom andra åkte bil, Fredags trafiken från Stockholm gjorde att jag var där en timme före resten. Ahhhh, nu förstår jag... he he manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Last nite in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Några dar sen i Bangkok. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 1. Ett brölloppspar i Chiang Mai -99 2. Samma kille ca 18 mån efter brölloppet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 lumpini söndag morgon: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 16, 2011 Dela Inlagd Maj 16, 2011 2003.En sermoni i Bangkok som jag var på. Bild. 1. pappan klipper av en hårtuss. Bild. 2. Där blev killen kortklippt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 16, 2011 Dela Inlagd Maj 16, 2011 Kärleksfull fågel, ingen hona närheten, tagen på skansen i lördags.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 17, 2011 Dela Inlagd Maj 17, 2011 Wat Arun, välkänt turistmål i Bangkok. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 17, 2011 Dela Inlagd Maj 17, 2011 Fortsätter med lite gamla bilder. Bild 1. Kungens trädgård Ovanför Doi Suteph i Chiang Mai. Bild 2. Kungens Hus. Bild 3. Linbanan som går upp till Doi Suteph i Chiang Mai. Oftast så lagar man när något gått sönder, tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Maj 17, 2011 Dela Inlagd Maj 17, 2011 Min garagekompanjon har inte legat på latsidan medans jag var i Thailand.Gud vet hur många timmar han har spenderat där senaste månaden... Bilen var nästan helt rensad i början på April men nu börjar det likna nåt! Sjäv e jag nöjd med att nu äntligen ha fått igång rejsingmotorn iaf! önskar att min Jaguar hade samma energiska renoverare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 17, 2011 Dela Inlagd Maj 17, 2011 Gumman i solnedgång på Koh Phangan ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 17, 2011 Dela Inlagd Maj 17, 2011 (ändrad) Hamnade vid en film inspelning för 20min sen. Starke man i svinarp men spelas in i Kävlinge bla. Måste bara lägga till denna, http://svtplay.se/v/2245891/starke_man/_far_at_helvete_alla_javla_karringar_?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2245892/sb,k139865,1,f,-1 Ändrades Maj 17, 2011 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Miami nyligen: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 19:e Februari 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 19, 2011 Dela Inlagd Maj 19, 2011 (ändrad) Det finns lite fördelar att bo i buschen, taget utanför ytterdörren. Det finns dom som parkerar sin dobberman i mina (fina) grindstolpar... FF Ändrades Maj 19, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2011 Dela Inlagd Maj 19, 2011 Ett litet ställe på Tjörn som jag glömt namnet på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 19, 2011 Dela Inlagd Maj 19, 2011 Släkten åker bananbåt i Bangsaen ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 God morgon världen! På den ena sidan av huset är det läggdags för Månen och på den andra sidan är hans kompis, Solen, på väg att vakna Ser ut att bli en fin dag. Ha en bra dag kamrater! // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 (ändrad) Nonthanburi Munkcermoni med sonen & släkt. Ändrades Maj 20, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 (ändrad) nutt´s Ändrades Maj 20, 2011 av sweeex Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Hjo for upp som en raket på bästalistan över Årets hetaste sommarstäder som presenterades i veckan. Från plats 44 i fjol till plats 7. Det finns tydligen listor för allt Att sedan en marknadsförare enligt Hjo Tidning låg bakom kuppen är en annan historia... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 De gäller å ha loverna redo annars kommer man inte in När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 nutt´s DAGENS KLOCKSPEL! Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu