Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Det är en underbar tid nu. MPR klockan halv åtta på kvällen på uteplatsen och 24 grader i luften........nästan som Thailand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Idag när man satt på ett café för en öl och en räkmacka, då kom plötsligt Super Mario alias Håkan Juholt och satte sig framför mig Som tur var hade jag ätit klart innan han kom annars hade jag väl tappat aptiten eller satt räkorna i halsen. Bilderna är tagna med mobilen därav inte av högsta kvalité. Tycker han ser ut som Kajjan i Hipp Hipp Mvh // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Äntligen börjar det kännas som sommar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Gårdagens bild på mina djur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Jaha Knasen... Vem var det som kom med sommaren?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Jaha Knasen... Vem var det som kom med sommaren?? Ja, inte var det Håkan Juholt, det är ett som är säkert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Tycker han ser ut som Kajjan i Hipp Hipp Mvh // PTG Nu ska du vara snäll mot Kajan tycker jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Jaha Knasen... Vem var det som kom med sommaren?? Kanske var du som drog med dig sommarbrisen till mina hemtrakter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 11, 2011 Dela Inlagd Maj 11, 2011 Äntligen börjar det kännas som sommar.. Har Du startat fotokurserna igen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 11, 2011 Dela Inlagd Maj 11, 2011 Det vet du Svampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 11, 2011 Dela Inlagd Maj 11, 2011 Mera pippi de e möcke nu me hungriga ungar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 11, 2011 Dela Inlagd Maj 11, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2011 Dela Inlagd Maj 11, 2011 Mera pippi de e möcke nu me hungriga ungar Tjusigt Clion "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 11, 2011 Dela Inlagd Maj 11, 2011 Kanonbilder clion Vad heter pippin ? Mvh orintologen Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Några bilder från Ang Thong marine national park utanför Koh Samui. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Idag när man satt på ett café för en öl och en räkmacka, då kom plötsligt Super Mario alias Håkan Juholt och satte sig framför mig Som tur var hade jag ätit klart innan han kom annars hade jag väl tappat aptiten eller satt räkorna i halsen. Bilderna är tagna med mobilen därav inte av högsta kvalité. Finns ju en del snygga sosse tjejer också trots allt, hon medverkade på torgmötet senare. Lite stolt blev du väl eftersom du tog kort på dem. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Ett träd som kämpat färdigt mot naturen. Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Kanonbilder clion Vad heter pippin ? Mvh orintologen Keithan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Gråtjack eller gråsparv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Gråtjack eller gråsparv Eftersom den är brun på huvudet är det en Pilfink Gråsparven är nästan likadan fast grå på huvudet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Eftersom den är brun på huvudet är det en Pilfink Gråsparven är nästan likadan fast grå på huvudet Den har jag hört förut...Tallviking. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Den har jag hört förut...Tallviking. Mvh Maitan. En av de vanligaste sammanblandningarna mellan olika fåglar När jag var liten fanns massor av gråsparvar och få pilfinkar i Bohuslän där jag växte upp Numera är det tvärt om. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 En av de vanligaste sammanblandningarna mellan olika fåglar När jag var liten fanns massor av gråsparvar och få pilfinkar i Bohuslän där jag växte upp Numera är det tvärt om. Nej jag gjorde samma misstag här nere med n ån bild, och du rätta mig. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 12, 2011 Dela Inlagd Maj 12, 2011 Eftersom den är brun på huvudet är det en Pilfink Gråsparven är nästan likadan fast grå på huvudet Riktigt Tallen de trode ja inte om dig Pilfink på tomten jo ja tackar bättre de än gråtjackar 5555 philfink gråsparv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu