lovelos Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Tar en från favoritstället Grönnäs gränsen mellen Älvängen å Skepplanda En mycket stämningsfull bild ... påminner en dock om när man cyklar till jobbet kl 04.00! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godbit Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Är det någon som har förarbevis på denna farkost som vi hittade under en av helgens moppeturer?? Jepp, F 10 76-79 Mvh JAK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Något magiskt när körsbärsträden blommar i Kungsträdgården. Tack för fina bilder WWax. En del av min historia, som jag tyvärr inte fotade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Solnedgång över Isaan Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Solnedgång över Isaan Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Just nu har vi en av dom finaste utsikterna från en balkong i Thailand som man kan ha Henke svalkar sig i poolen Ibland hinner man inte få igång kameran i tid Nu har vinden vänt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Hade du bara haft ett par ryskor i polen också så hade det varit perfekt. Just nu har vi en av dom finaste utsikterna från en balkong i Thailand som man kan ha Henke svalkar sig i poolen Ibland hinner man inte få igång kameran i tid Nu har vinden vänt Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 var på en bar i östra Pattaya med en kompis. Den här killen kunde inte gå eller stå, personalen satte han vid bordet och gav han en handuk som kudde. Tycker det var jättebra gjort. I Sverige han han blivit utkastad med buller och bång och ramlat ihop på nån trottoar. Här i thairiket tar man hand om sina gäster. Tydligen var en stammis som spenderade en hel del baht på dricka i baren... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Hade du bara haft ett par ryskor i polen också så hade det varit perfekt. Jag hade inte sagt nej, hade gärna provat undervattensfilmning med ett par ryskor simmandes omkring Nu har jag o Henke varit ute en sväng och den goda Changen serverades av denna skönhet.I verkligheten var hon helt bedårande... inte riktigt samma på kort... Sen blev vi nästan ruinerade denna middag... en fet kycklingfile, en T-bone, 2 stora Chang o 2 pepsi och så slutade notan på hiskeliga 311 baht Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Lite biloder från inköps resa till tyskland samt hemresa. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Är det någon som har förarbevis på denna farkost som vi hittade under en av helgens moppeturer?? Var i helskotta hittade du denna skönhet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Gillar sol och flygplan (fast dom ser man dåligt bara lite vita streck) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 (ändrad) Var i helskotta hittade du denna skönhet? I Ådalen liten by efter gamla 73:an 3 mil norr om Nynäs, jag höll tamef-n på att köra ikull när jag såg den... Ändrades April 27, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Aonang Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 (ändrad) En promenad på Yawarat i China-Town på väg till Favoritstället "Rostad Anka". Hajfenorna hoppade vi över.... De friterade bullarna med grön "vaniljsås" smakar inte illa.en påse tack!! Ahaa, där hänger dom.... En stor Singha att skölja ned Ankan med inhandlades på 7/11 Frugan hänger sig inte åt ank-frosseri, utan nöjde sig med en nudelsoppa?? Så var det bara att hugga in !! Ändrades April 28, 2011 av JohanB Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Var på ett möte på Arlanda idag och fick denna utsikt från lunchbordet Bogsering till gaten för avgång 14:30 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Var på ett möte på Arlanda idag och fick denna utsikt från lunchbordet Bogsering till gaten för avgång 14:30 Vackert kenneth, efter att ha åkt Turkarna idag så saknar jag verkligen den gamla hederliga Thaien! Nu ser våran utsikt ut så här... (sorry för inte så möcke thai-relaterat ) Nu blir det ut i kvälls-Istanbul o leta efter Svensk kebab Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Såg väldigt grått ut där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Såg väldigt grått ut där Det är väldigt grått här tänkte dra ut nu och se om vi kan se de däringa Bosporen eller nåt.Försöka göra nån nytta när man är här för första gången Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Var på ett möte på Arlanda idag och fick denna utsikt från lunchbordet Bogsering till gaten för avgång 14:30 Plågsamt att vara på Arlanda och veta att man inte ska kliva på kärran... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Plågsamt att vara på Arlanda och veta att man inte ska kliva på kärran... Ja det var tufft! Men det var bara att bita ihop och gråta inombords “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Min älskarinna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 satans så fin zundapp!! nu saknar jag min. man skulle aldrig ha sålt iväg den. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Min älskarinna... Jag ska tjalla för Aya Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Han var duktig med sprutan Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu