Broskan Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Första turan i år. tur att hotellet har öppet 24 h. Lite bira blev det ochså. En bild för våra politiska vänner på MPR, på väg till Pattaya igår. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Får väl lägga in bilden från dom 3 vise männen från i natt (Broskan, Lamai64 och Balut Power). "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 (ändrad) Får väl lägga in bilden från dom 3 vise männen från i natt (Broskan, Lamai64 och Balut Power). JA SÄGER BARA SATAN att ja inte e me Me di 2 musketörerna å va säger lamaien om di speciella ställena Ändrades April 24, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Polarens grillplats. igår vart det grillad fläskkarré som varit i ugnen på svag värme i flera timmar först och en massa marienerade grönsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Slänger in en moronbild. sur som fan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Nu e klockan 13.00 i Thailand å ja hänger på skål har kört prinsessan till bussen kommer hem vill inte käka nån äcklig macka eller yoghurt utan det blir ett par glas dropp in å lite nötter för balansens skull FAN VA AVIS JA BLIR DEN DÄRINGA LAMAIEN FJÄSKAR IN SIG ÖVER ALT Å SVAMPEN SOVER LA FÖRSTÅSS jäkla B gubbe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Nu e klockan 13.00 i Thailand å ja hänger på skål har kört prinsessan till bussen kommer hem vill inte käka nån äcklig macka eller yoghurt utan det blir ett par glas dropp in å lite nötter för balansens skull FAN VA AVIS JA BLIR DEN DÄRINGA LAMAIEN FJÄSKAR IN SIG ÖVER ALT Å SVAMPEN SOVER LA FÖRSTÅSS jäkla B gubbe Clirre, det är bara 5 timmars skillnad nu. Ska du redan börja klirra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Å fan e han i nontanaburi nja lite vitt å nöttter å en lutare sen e man på g igen vakna 04.00 körde damen till bussen vart på kalas hos svågern i går och de blev bara 2.8 så när ja ser lamaien broskan å power så sög de till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Det var trevligt o träffa Broskan och BP igår med respektive.Här har vi BP med sin charmanta fruga Och här dom fina gardinerna som hängde i Ryskornas fönster vid poolen nyss Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 För en stund sen small det till med en skur och nu e 2nd mer lik en sjö igen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 För en stund sen small det till med en skur och nu e 2nd mer lik en sjö igen Ja det är en sak jag inte saknar med Thailand.regnvädret Detta saknar desto mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 För en stund sen small det till med en skur och nu e 2nd mer lik en sjö igen Ja va tusan ska du där å göra här är det 30 pixlar å tjejerna sliter av sig plaggen. hoppas siamkap är vaken me kameran När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Ja det är en sak jag inte saknar med Thailand.regnvädret Detta saknar desto mer Ni har haft max otur pojkar DET ska inte regna vid denna tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 En Singapore pjodd. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Fest i Eslöv idag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Sprang på en ekorre igår i Stockholm. I Thailand hade den nog grillats och avnjutits med lite sticky rice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Traditionsenlig påskbrasa igår. Min lilla påskkärring. Bus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Lite mer fuktigt från 2nd idag Där skulle man börja kränga "watermobil"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Sprang på en ekorre igår i Stockholm. I Thailand hade den nog grillats och avnjutits med lite sticky rice. Som en händelse så såg vi en ekorre idag vad som hände med den kan man läsa om i min desertör Emus "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Dagens bild får bli när jag stod hööööögst upp på hustaket häromdagen och talade till folke..eh.skogen. "Vi har samlats här idag för att ...." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Dagens bild får bli när jag stod hööööögst upp på hustaket häromdagen och talade till folke..eh.skogen. "Vi har samlats här idag för att ...." Jäkla högt uppe staketet går runt tomten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 JUNIOR..ALIAS "EMIL" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 (ändrad) Ni har haft max otur pojkar DET ska inte regna vid denna tiden Ja vi hade maximal otur men däremot hade jag tur att få avnjuta en sommarlätt hos Maitan Gillar verkligen underlägget Ändrades April 24, 2011 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu