måne Inlagd Oktober 11, 2008 Dela Inlagd Oktober 11, 2008 Tjena lamai64,tyckte det var lite dåligt med knästrumpor!!!!är du kvar därnere så hälsa grabbarna.Mvh Måne ps schysta damer på picsen ds Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 13, 2008 Dela Inlagd Oktober 13, 2008 Tjillivippens pa er! Nu gallande branslepriser, pa den har stationen for nagra timmar sen i Bangkok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 14, 2008 Dela Inlagd Oktober 14, 2008 Hej! Pa en promenad idag i ett varmt Bangkok, fick jag se den har bilden! Kingen av Rock'n Roll och Kingen av Thailand pa samma bild, kanske 50 ar gammal. Jag gick in i shopen och kopte en oramad bild for THB 100! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Oktober 14, 2008 Dela Inlagd Oktober 14, 2008 Några bilder från en fruktmarknad i Rayong. Billigt och MYCKET gott... Mvh oldthaimerRayong fruit.jpgRayong fruit_02.jpgRayong fruit_03.jpgRayong fruit_04.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Oktober 14, 2008 Dela Inlagd Oktober 14, 2008 Härliga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Oktober 14, 2008 Dela Inlagd Oktober 14, 2008 Alltid vackra solnedgångar på Patong beach Man kanske skulle ta sig en tur med limmon [attachment=3] Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Oktober 14, 2008 Dela Inlagd Oktober 14, 2008 Lite skoj den där bilden med Kungen och Elvis. Bilden är tagen under en filminspelning i USA för 48 år sedan. Har den hänger ovanför sängen. Som sagt, två kungar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Oktober 15, 2008 Dela Inlagd Oktober 15, 2008 Bilden på Elvis & Kungen - överkursfråga; Vilken var filmen Elvis spelade in vid den tid fotot togs och vad heter damen till höger om den thailändska kungen ? 18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 15, 2008 Dela Inlagd Oktober 15, 2008 King creole och pricilla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Oktober 15, 2008 Dela Inlagd Oktober 15, 2008 Lars . Den där Elvis bilden hänger på väggen på pizza 101 i Roi et. var du där när du var i Roi et ? Kom hem den 5 okt. jag va där nästan varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 15, 2008 Dela Inlagd Oktober 15, 2008 Måne Det är inte priscilla, utan Juliette Prowse Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 15, 2008 Dela Inlagd Oktober 15, 2008 Men det var The Kings iallafall.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Oktober 15, 2008 Dela Inlagd Oktober 15, 2008 Ännu en solnedgång Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Oktober 16, 2008 Dela Inlagd Oktober 16, 2008 Julie Powers kom jag ihåg att hon hette så för Nerike. Kolla´ru på google eller visste du? Filmen var G. I. Blues, runt -59. P 18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 16, 2008 Dela Inlagd Oktober 16, 2008 Phuket Det visste jag, har en syster samt en morbror som är tokiga i Elvis. Min morbror har alla filmer samt nästan alla skivor, den bilden såg jag nån gång på 70 talet då vissa min morbror hur stor The king är så att han kunde sitta jämte en kung Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2008 Dela Inlagd Oktober 17, 2008 Och så detta med skyltar igen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Oktober 17, 2008 Dela Inlagd Oktober 17, 2008 Ha ha ha... De är för skööööna alltså... Man slutar aldrig förvåna sig... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tom Inlagd Oktober 19, 2008 Dela Inlagd Oktober 19, 2008 Kossor på mindre gata i Udonthani för va 1 vecka sedan Tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Finns även i Thailand...men storlekarna är lite små..hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Skryt nu inte Lars... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Quote Skryt nu inte Lars... Hehe.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Quote Finns även i Thailand...men storlekarna är lite små..hehe. Det finnes i normalstorlek!! Det är en annan tillverkare fråga på Apoteket! Dom på bilden duger inte ! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Quote Det finnes i normalstorlek!! Det är en annan tillverkare fråga på Apoteket! Dom på bilden duger inte ! pigge01 Det där verkar vara ditt område..du verkar vara duktig på det.hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 21, 2008 Dela Inlagd Oktober 21, 2008 Turistfälla eller inte?! Vid ett stopp på väg till Hua Hin i sept i år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk2 Inlagd Oktober 21, 2008 Dela Inlagd Oktober 21, 2008 bar2.jpgbar3.jpgdrink.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu