lenno Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Clion... ...du är inte den ende 5- barnsfarsan här på forumet, skall du veta. Från skärgårdsbröllopet med mellanbarnet Moa från förra sommaren. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 glömde du bilden lenno När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Åsså bilden... Till stjp kan tilläggas att en Leo anno 1983 står längst till höger. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Stiliga barn Lenno När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Å några fler...tre bor i London, en i NY och en i Stockholm...så långt från farsguben det bara går, alltså... Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Inte undra på att kärringa var så vrång i går... Månen söndag kväll i Los /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Verandan, varmt o gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Inte undra på att kärringa var så vrång i går... Månen söndag kväll i Los /Enis Hon har kanske ont i ryggen efter rockringsövningarna Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klabbharpan Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 (ändrad) Ok... I Svealand är 15 grader just nu. Dagdrömmer om Thailand och tjejen på Golfklubben. Frågade chans på henne i vintras. I sommar kommer hon hit för att förgylla min vardag. Bättre än Hole in One... Ändrades April 18, 2011 av Klabbharpan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 (ändrad) Borgmästarn's son, denna e tillägnad dig.Naturligtvis kompletterades den med en skvätt vodka från ståndet jämte Nu börjar de hända grejer Mange Tänk att man fick åka till andra sidan jordklottet för att lära folk att dricka riktig grogg Och tack för bilden nu klarar jag mej någon dag till Ändrades April 18, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Nu börjar de hända grejer Mange Tänk att man fick åka till andra sidan jordklottet för att lära folk att dricka riktig grogg Och tack för bilden nu klarar jag mej någon dag till Du är en ödmjuk själ,du kräver inte mycket Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 (ändrad) Idag har jag lekt lite med datorn, men till sommaren får jag väl sätta mig till rätta i kompisens Dneper och ta en bärs om man nu får dricka öl i en sidovagn. Ändrades April 18, 2011 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Inte undra på att kärringa var så vrång i går... Månen söndag kväll i Los /Enis Samma måne fotad tidigare ikväll men jag tror jag har en gubbe i min.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Samma måne fotad tidigare ikväll men jag tror jag har en gubbe i min.. Tycker de änna liknar BTT När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Å kniven har skaffat ett nytt objektiv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Puttha Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Det slår aldrig fel när det är fullmåne, svårt att sova, är det någon mer som har det problemet ? Det man gör i dag, det får man tillbaks i sin framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Du är en ödmjuk själ,du kräver inte mycket Självklart är jag de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Puttha Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 (ändrad) det vart lite fel Ändrades April 18, 2011 av Puttha Det man gör i dag, det får man tillbaks i sin framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Puttha Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 En biker Det man gör i dag, det får man tillbaks i sin framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 En biker En osynlig HD? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 19, 2011 Dela Inlagd April 19, 2011 Tycker de änna liknar BTT Tror vår vän utanför Sukhothai gråter sig till sömns inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd April 19, 2011 Dela Inlagd April 19, 2011 Hua Hin förra veckan, kom hem igår efter c:a 1 månad i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 19, 2011 Dela Inlagd April 19, 2011 Det slår aldrig fel när det är fullmåne, svårt att sova, är det någon mer som har det problemet ? Svårt att sova vet jag inte, men jag tycker att det är så jäkla jobbigt att behöva raka sig i pannan dagen efter. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2011 Dela Inlagd April 19, 2011 Lite ramsned? Frugans systers onya bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu