PlayTheGame Inlagd April 1, 2011 Dela Inlagd April 1, 2011 I söndags fyllde dottern 2 och farmor hade stickat henne en riktig pippitröja. Och till en pippitröja måste man ju ha passande hår. Kanon bilder! Mvh/PTG Nu tror jag att det mesta som behövs på semestern e ordnat.Bara o slänga ner det i väskan Ingen choklad till de nödställda i Jomtien? Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 1, 2011 Dela Inlagd April 1, 2011 Pippi får tummen upp Nu tror jag att det mesta som behövs på semestern e ordnat.Bara o slänga ner det i väskan Inget till Maitan Ser änna ut som en Stefan beställning När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Inget till Maitan Ser änna ut som en Stefan beställning Va snackar du om gubbe, de e allt till maitan! Nu i denna stund sitter arvingen o super till de Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Brås han på pappa kanske Ha det gött nu och hälsa.Mvh Måne PS glöm inte att dricka vitamindryck DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Sorry!Östgöta 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Brås han på pappa kanske Ha det gött nu och hälsa.Mvh Måne PS glöm inte att dricka vitamindryck DS Ärligt så e han nog avskräckt... grattis i efterskott iaf.. tror jag glömde nåt... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Ärligt så e han nog avskräckt... grattis i efterskott iaf.. tror jag glömde nåt... Tackar,ta en chang för oss Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Min "Rumskompis" i Patong, Phuket! Lovelos Fyfan! vars bodde du då exakt? jag ogillar ju iofs insekter annars också men spindlar det är fan det värsta jag vet. Har inte sett en enda faktiskt i patong men har sett en del nät, kommer ihåg en toalett i en gränd som jag och polarn var in o låna (han har extrem fobi för insekter och spindlar som är större än de vi har uppe i kiruna^_^) vi var lite på lyset såklart, medans vi stod där kollade jag upp och det var helt täckt av spindelnät, jag kunde inte låta bli att säga åt kompisen, haha, han avslutade direkt och sprang iväg ett par meter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Fyfan! vars bodde du då exakt? jag ogillar ju iofs insekter annars också men spindlar det är fan det värsta jag vet. Har inte sett en enda faktiskt i patong men har sett en del nät, kommer ihåg en toalett i en gränd som jag och polarn var in o låna (han har extrem fobi för insekter och spindlar som är större än de vi har uppe i kiruna^_^) vi var lite på lyset såklart, medans vi stod där kollade jag upp och det var helt täckt av spindelnät, jag kunde inte låta bli att säga åt kompisen, haha, han avslutade direkt och sprang iväg ett par meter. Inspirerar mej att lägga upp en ny tråd: "Var, vart, vars". Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Fyfan! vars bodde du då exakt? jag ogillar ju iofs insekter annars också men spindlar det är fan det värsta jag vet. Har inte sett en enda faktiskt i patong men har sett en del nät, kommer ihåg en toalett i en gränd som jag och polarn var in o låna (han har extrem fobi för insekter och spindlar som är större än de vi har uppe i kiruna^_^) vi var lite på lyset såklart, medans vi stod där kollade jag upp och det var helt täckt av spindelnät, jag kunde inte låta bli att säga åt kompisen, haha, han avslutade direkt och sprang iväg ett par meter. Jag drog kanske till lite extra när jag sa att det var min "Rumskompis", för den var aldrig inne på rummet (hoppas jag?!) utan satt en kväll på väggen ute på balkongen utanför mitt hotellrum! Jag vill inte ange hotellnamnet för då kanske dom förlorar gäster pga av detta, i och med att den var utanför rummet så kan den ju även i princip dyka upp var som helst även på andra hotell i närheten! Det var i alla fall på Soi Nanai, bakom JungCeylon. Fortsätter istället med en ny dagen's bild. Idag visade sej äntligen solen igen efter vecka med regn, så kommersen på stranden var igång som vanligt! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 hur kom kissen in där? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Va snackar du om gubbe, de e allt till maitan! Nu i denna stund sitter arvingen o super till de Vaaaa godiset då påsarna me bilar mm mm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 (ändrad) Va snackar du om gubbe, de e allt till maitan! Nu i denna stund sitter arvingen o super till de Sockerdricka Ändrades April 2, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Måtte vintern hålla sig på avstånd.. Längtar till sommaren! Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Dagens bild får bli på vår systerdotter Kim.bilden tagen på Udon Thani airport... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Hej Livet kan ibland vara skrämmande, speciellt om man för första gången i sitt fyra månaders liv skall äta fast föda. Lille Leo matas av farmor, då blir man så konfunderad så att man till och med skelar.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 En blyg fågel som håller till i kasavafältet. Har aldrig kommit närmare än så här, 500 mm tele tidig morgon. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 3, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2011 En blyg fågel som håller till i kasavafältet. Har aldrig kommit närmare än så här, 500 mm tele tidig morgon. Oscar. Åh tusan, det där är ju den fågel jag då och då ser när jag går mina promenader efter risfältsvägarna i byn men aldrig lyckas få mer än en hastig flygande glimt av pga dess skygghet. Liknar en papegoja när den flyger. Så + för den närtitten. Någon som vet vad arten kallas? Ps Såg en överkörd en gång när jag kom med bilen och var tvungen att stanna eftersom jag aldrig fått en närtitt på en levande. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 (ändrad) Hej, har bläddrat igenom fågelboken, ser ut som om det är en Greater Coucal (Centropus Sinensis) kallas också Crow Pheasant enligt wiki. En typ av gökfågel. Låter också som en enstavig gök, bara ett 'koo' med jämna mellanrum. Färgen på stjärtfjädrarna tyder på att det är en ung fågel. Min Länk Fru Oscar, som kommer hem imorgon, vet vad den heter på Thai eller möjligtvis på Lanna. Oscar. Ändrades April 3, 2011 av Oscar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Jomtien beach for en stund sedan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Jomtien beach for en stund sedan... Dasspappersrulle på matbordet brukar betyda att någon är förkyld. Vem ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 En blyg fågel som håller till i kasavafältet. Har aldrig kommit närmare än så här, 500 mm tele tidig morgon. Oscar. Inte lätt att foton av den fågeln, har varit som närmast ca 20 m ifrån, sittande på motorbike. Så fort man lyfter kameran så springer dom in i vegetationen. kul att du fick bilderna på dom. Det ger + Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Dasspappersrulle på matbordet brukar betyda att någon är förkyld. Vem ? Är inte det ekonomiversionen av kökspappersrullen? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 (ändrad) Ändrades April 3, 2011 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Bangkok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu