irjus Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Dotter och svärfar i Pattaya noi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Just nu Queen Mary 2 på redden utanför Patong Beach, Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 En apunge i Lop Buri ser bekymrad ut, trots att han hittat något att äta. Kanske funderar han på eländet i världen... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 FRUKOST I BANG SARE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 JAG & FRUGAN I NONG KHAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 FÖRSTA BUNGEN JAG SOV I BANG SARE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 NYÅR I BANG SARE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Hemma hos svärmor i hua hin där det senare blev giftemål samt lite kort från udon och hemma i bang sare blev ett kort i från bill&bull gusthouse på skawbeach också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Önskar att du vore bakfull lite oftare Enis... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Min kompis har fått ett ben mums mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 De bilder som egentligen berörde mig mest var de som visade följderna av användandet av "Agent Orange" Agent Orange var ett avlövningsmedel som USA använde sig av under kriget. Enligt min guide så resulterade användandet i över 400 000 döda och att över 500 000 barn har fötts med missbildningar. Diverse använda vapen ( från båda sidor ) Nåt skrot Här var det nån konstnär som gjort ett konstverk genom att smälta ner vapen Avslutar bilderna från Museet med en bild som de flesta nog känner igen. Bilden/Fotografen blev senare vinnare av Pulitzer priset. Fotografen Nick Ut jobbade för AP och visar livrädda barn som springer för sina liv efter en napalm attack. Flickan i mitten, Kim Phuc, hade slitit av sig sina brinnande kläder.... Här är originalet: /PTG Expressen träffade henne för ca 1 år sedan, levde och hade hälsan! Hoppas hon har haft ett bra liv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Hej Lägger in ett par bilder från tiden i Malaysia, kommer just ihåg att jag har inte badat i pool eller hav sen man flyttade till Thailand. Tidigt morgon foto från terassen, man skymtar man TV-tornet samt Petronas Tower. Döttrarna leker i poolen. Här har man legat och gottat sig många gånger. Ha en bra dag! Var på Formel 1 år 2000, kommer ihåg det där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Sån här fest kan det vara innan en VM-Final i Hockey i Prag. Att Sverige förlorade den aktuella matchen var inget kul men det var fest ändå Efter matchen blev det lite mer fest. Slutade så här: Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Var det Prag 92. Så var jag också där tyvär bara första veckan i grundspelet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Var det Prag 92. Så var jag också där tyvär bara första veckan i grundspelet Nope, 2004 om inte jag minns fel. Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jane Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 (ändrad) Det är rolig med fotboll Ändrades Mars 27, 2011 av jane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Hemma hos svärmor i hua hin där det senare blev giftemål samt lite kort från udon och hemma i bang sare blev ett kort i från bill&bull gusthouse på skawbeach också Tyckte jag kände igen dig från Bill&Bull för nåt år sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Stötte ihop med MR Batleleli på vägen /Enis Då vet jag Enis varför jag vaknade med grus i skorna igår. "Det var en gång, och den var grusad." Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Drömlandskap Gryning i norra delen av Chiang Mai-provinsen. Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Drömlandskap Gryning i norra delen av Chiang Mai-provinsen. Mmm snygg bild! En bild från dagens Patong Beach i Phuket. Tunga regnmoln och skurar nu nonstop i en vecka! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Jag är optimistisk till att våren verkligen är på väg 10 grader varmt och helt vindstilla i eftermiddags. Vår-jackan åkte på En, än så länge, tom fotbollsplan. Men snart så.. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Drömlandskap Gryning i norra delen av Chiang Mai-provinsen. Snyggt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Secken fotsvett När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Den här Mai Taien smakade helt underbart. Jag vet var man kan få flera... ;-) mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Hittade lite bilder från Juni 2000 när jag var i Ragunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu