stjp8729 Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Hej igen Ett par ögonblicksbilder från Bangkok (Min Buri).. Leo leker med en present från en kompis från Holland (det som skymtar i nedre västra hörnet).. Själv så sitter man och surfar på MPR Och emellanåt funderar på om skall våga sig utanför dörren, det kanske är kallt.. Leo lägger av "en rökare".. Jag går ut.. Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Den där sista bilden tror jag är hans reaktion på dina nya alufälgar, Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Dagens målare Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Med stor vånda så tog jag händerna från tangentbordet en liten stund och tog mig en promenad på byn. Tydligen dags för gammla grannar att lämna och nya att flytta in Fler än jag som varit ute och promenixa Kludd på en trist betongvägg färgar färden Kluddarn skulle ha varit och bättrat på denna bistar syn med. Dröjer nog ett tag med potäterna lite porlande vatten. dåligt med fågelsång dock. Denne krabat och dess syskon brölade desto mer. No comments Med tanke på den aktuella trosdebatten, här ligger en budist begravd och det var inga problem om vi så ville att hålla begravingsakten här heller. Vi valde dock att hålla begravningscermonin på ett mera "neutralt" ställe. Det eviga livets kapell http://www.arkitekt.se/s31360 Man kanske skulle byta upp/ner sig till en enhästars med tanke på dagens bensinpris eller. . ha en engen pump på gården. Ja då var men hemma på "vår" gata igen då och där verkar våren smyga sig på så smått om man håller sig på södersidan. Pust och stön då var man tillbaka vid tangentbordets trygga klickande igen. /Enis Kanon härligt Enis. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Mitt Barnbarn... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Hej igen Ett par ögonblicksbilder från Bangkok (Min Buri).. Leo leker med en present från en kompis från Holland (det som skymtar i nedre västra hörnet).. Själv så sitter man och surfar på MPR Och emellanåt funderar på om skall våga sig utanför dörren, det kanske är kallt.. Leo lägger av "en rökare".. Jag går ut.. Ha en go dag! Härligt Thomas fasiken va han växer brås på far sin eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Med stor vånda så tog jag händerna från tangentbordet en liten stund och tog mig en promenad på byn. Tydligen dags för gammla grannar att lämna och nya att flytta in Fler än jag som varit ute och promenixa Kludd på en trist betongvägg färgar färden Kluddarn skulle ha varit och bättrat på denna bistar syn med. Dröjer nog ett tag med potäterna lite porlande vatten. dåligt med fågelsång dock. Denne krabat och dess syskon brölade desto mer. No comments Med tanke på den aktuella trosdebatten, här ligger en budist begravd och det var inga problem om vi så ville att hålla begravingsakten här heller. Vi valde dock att hålla begravningscermonin på ett mera "neutralt" ställe. Det eviga livets kapell http://www.arkitekt.se/s31360 Man kanske skulle byta upp/ner sig till en enhästars med tanke på dagens bensinpris eller. . ha en engen pump på gården. Ja då var men hemma på "vår" gata igen då och där verkar våren smyga sig på så smått om man håller sig på södersidan. Pust och stön då var man tillbaka vid tangentbordets trygga klickande igen. /Enis Mer sånna promenader Enis Fina klara foton När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 HDR En soluppgång i juni vid Göta älv Älvängen solen går upp till höger molnen speglar sig i vattnet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Kan du inte posta orginalet åxå clirre?? Hälsningar Odin som sitter med en Clirr i detta nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Ölen är i kylen, nu väntar man bara på de som ska hugga in på smörgåstårtan :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Ölen är i kylen, nu väntar man bara på de som ska hugga in på smörgåstårtan :) Förbannade SN. Ge f-n i att lägga in bilder på smörgåstårtor, de e tametusan de goaste jag vet å jag har inte grejjer hemma för att göra en själv Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Folk o fä droppar in. . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Enis, ta och pallra dig ut lite oftare - blir ju ruggigt nice bilder då ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 (ändrad) Drivern i farten Ändrades Mars 19, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Eftersom frugan blivit en hejare på att baka matbröd så går spisen varm flera dagar i veckan, så ock idag. Att läsa ett recept skrivet på svenska är inte alltid så lätt, detta var meningen att bli 3 st långfranska, men det blir väl lika bra med en st notera 3-literskastrullen som står bredvid. Skulle tro att jag har matsäck hela veckan nu. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Grattis Siam-Nilsson, och ha det så trevligt ni andra Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Eftersom frugan blivit en hejare på att baka matbröd så går spisen varm flera dagar i veckan, så ock idag. Att läsa ett recept skrivet på svenska är inte alltid så lätt, detta var meningen att bli 3 st långfranska, men det blir väl lika bra med en st notera 3-literskastrullen som står bredvid. Skulle tro att jag har matsäck hela veckan nu. mvh walle Veckans bästa 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Lilla vovven fick sej en åktur på några hundra meter, han var överlycklig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Kan du inte posta orginalet åxå clirre?? Hälsningar Odin som sitter med en Clirr i detta nu... Nu sätter du mig på pottkanten Odin har ett X anntal foton och jag hittar inte di 5 exponeringarna nu. men ett annat foto från pleisett kan jag bjuda på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 I mina ögon så har den sista bilden en Ingemar Bergman känsla över sej. Mee like.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 I mina ögon så har den sista bilden en Ingemar Bergman känsla över sej. Mee like.. Precis. Clion: Ta nu detta på ett korrekt-Bergman sätt: Det är nästan så att man väntar på att "Döden" skall anlända till bilden. http://www.ingmarbergman.se/universe.asp?guid=FBB9FE4C-8AE3-4317-8EBE-891674DB68EF Riktigt bra bild Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 I mina ögon så har den sista bilden en Ingemar Bergman känsla över sej. Mee like.. Men.. bilden är ju jättefin? Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 I det fina vädret här i Göteborg idag så passade jag på o spendera en timme eller tre i garaget... Nu är bilen på bock så man kan kika på Italiensk kvalite underifrån Dom rejäla räjsingbromsarna har setts över.Behövs möcke bromskraft för att stoppa ekipaget.Naturligtvis är studsdämparna senaste Öhlins. Vänster sida Här är kraftpaketet blottat.Skall pressa ut lite extra hästkrafter med hjälp av bla ställbart munstycke. Den nya tanken med dubbla grova bränsleledningar som kommer innehålla räser-soppa av högsta kvalitet.Behövs för att få ur det där lilla extra på strippen. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Kvällens supermåne "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Haha garvade som faan irl. ställbart munstycke... Tokfan Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu