FF Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Första bilden på frugan o mig tillsammans (jan 1974) FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Denna bild är tagen förra året.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 (ändrad) Fina Blommor PTG här kommer några rosor från trädgårdsföreningen Göteborg Fasen Clion att inte Du vart botaniker !!!! Ändrades Mars 18, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Jag tror jag börjar mogna betr. bildbetraktelser. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Här inne i denna byggnaden spenderades det många månadslöner under somrarna slutet av 90-talet och början av 2000-talet. Detta var innan Stockholmarna invaderade byn och det fortfarande var möjligt, för en vanlig dödlig likt mig själv, att komma in på stället. Roligt som f*n var det och innan magen rök sönder Pepe's Bodega i Båstad: Hamnen i Båstad: Och detta var tider: över 30 grader varmt i Svedala när klockan är runt 18.00. Svenska sommaren när den är som absolut bäst! Hoppas att jag inte tråkar ut Er med alla dessa sommarbilder. Trevlig Helg / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Denna bild är tagen förra året.. FF Tack för den FF alltid roligt med ett par ansikte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Det är lungt, så då är du i de trakterna ibland var många år sedan jag var där nu, fast får kanske ta mig en tripp dit i Sommar. Det är ju fina miljöer att fota i. Mvh Magnus-Chumphae Yes fina trakter Pm:a kan du få en kopp kaffe med dopp! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Dagens frukost ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Dagens mellanmål .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Denna bild är tagen förra året.. FF Ja män det var ju ingen skillnad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Vart tog våren vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Apropå skumma bilder, men fruktansvärt välgjorda http://tusenfot.com Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Yes fina trakter Pm:a kan du få en kopp kaffe med dopp! Mvh Svampen Sorry logat ut Du får Ringa! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 I Thailand har vi vita ekorrar ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Hong Kong by night från Victoria's Peak: /PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 (ändrad) Nyhavn, Köbenhavn en regning och kall dag. /PTG Ändrades Mars 19, 2011 av PlayTheGame "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 En solig dag i Monaco /PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 En weekend resa till Rom förra sommaren resulterade i följande bilder på välkända vyer: Colosseum: Fontana Di Trevi: Ingen aning var detta kort är taget!? Forum Romanum: Påvens residens: Kommer inte ihåg vilken bäck det är som rinner igenom Rom ?? Castel De Angelo: Spanska trappan: ( möe turister, inkl mig själv och gumman ) Pantheon: Och till sist Olympia stadion för lite fotboll: Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Läppstiftet Göta älvbron till vänster När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Lite mer exotiskt! Taket på ett Kina Skrin i Patong, Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 God Morgon Madrid! Idag blir det kortbrallor! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Sonen en bakare? FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 Sonen en bakare? FF Ja han aspirerar uppenbarligen inte till att bli lokalvårdare. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 19, 2011 Dela Inlagd Mars 19, 2011 (ändrad) Många här som gillar bilder och bildspel. Sajten nedan innehåller praktisk tagit inte annat. Välj ev land och titta på turisters mera eller mindre privata bilder. Klicka på någon bild och därefter på bildspel osv. Det kanske finns tusentals såna på nätet, men här är icke desto mindre én. I vanlig ordning många bilder på likgiltiga drinkar, ölburkar och pojkvänner som äter mat, men också en och annan strand- och landskapsbild och på lokalbefolkning som kanske kan tända ett intresse att åka dit. Backpacking.se Ändrades Mars 19, 2011 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu