stjp8729 Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Hej Skulle just nu gå till 7-Eleven och handla lite frukost, men det får nog vänta ett tag eftersom jag inte kommer över gatan.. Har ingen lust att simma.. Bangkok Klockan 07:00 nu på mogonen. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Hej Skulle just nu gå till 7-Eleven och handla lite frukost, men det får nog vänta ett tag eftersom jag inte kommer över gatan.. Har ingen lust att simma.. Bangkok Klockan 07:00 nu på mogonen. Ha en bra dag! Nu börjar det... Översvämmande soier med flytande avfalll, simmande råttor och annat mys blandat med hetare och hetare dagar och en medföljande kloaklukt från stadens klonger. April-Juni är inte årets charmigaste månader i Bangkok och regnet verkar komma lite tidigt i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Bangla Boxing Stadium, Patong Beach, Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Phuket Patong Beach. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Nu börjar det... Översvämmande soier med flytande avfalll, simmande råttor och annat mys blandat med hetare och hetare dagar och en medföljande kloaklukt från stadens klonger. April-Juni är inte årets charmigaste månader i Bangkok och regnet verkar komma lite tidigt i år. 55555 Ja den trappavsatsen till vänster kommer jag ihåg.inte visste jag att det låg en klong i närheten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Hej Skulle just nu gå till 7-Eleven och handla lite frukost, men det får nog vänta ett tag eftersom jag inte kommer över gatan.. Har ingen lust att simma.. Bangkok Klockan 07:00 nu på mogonen. Ha en bra dag! Är du mindre än Clio så förstår jag,men är du inte det så kan du nog vada över. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Mkt bra skylt ,gott att slippa cheep charlies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 (ändrad) Hej hemma igen Det regnade ordentligt tidigt imorse i Bangkok, sen blev det bra väder.. Men lagom till man kom hem så såg det ut så här: Fick inga bra bilder på blixtar. Ösregn. Naturens egen blixt fungerar bra när man tar kort, notera att det är kolsvart ute men blixten lyser upp som på dagen. Ha en bra dag! Ändrades Mars 15, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Det verkar som att våren är på väg. Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Fick lite e-post från Thailand idag. Tvillingar i "grann-huset" i byn. Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Lite "gamla" bilder från 2003. Phi Phi innan tsunamin: Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 15, 2011 Dela Inlagd Mars 15, 2011 Norra Chaweng anno 2003: Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Min "Rumskompis" i Patong, Phuket! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Den här lilla krabaten kom knallandes in under grinden igår. Räddades från hundarna och är lite blyg. Någon som vet vilken art? Ska visst finnas 72 olika arter av sköldpaddor i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Vakthundarna Kompis och Pissmyran har det jobbigt i värmen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Vakthundarna Kompis och Pissmyran har det jobbigt i värmen. E de Kompis som luftar skrevet? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 E de Kompis som luftar skrevet? Den vita ja, han har nåt fel på vänster bakben BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Den vita ja, han har nåt fel på vänster bakben Han har kanske tuggat i sej en av dina blå och fått den i fel ben...eller ven. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Jag beställde lite fyllnadsmassor för att jämna till tomten lite grann för ett tag sedan, och när jag började rota i högarna så hittade jag 2st ormar. Svärgubben som är medicindoktor i byn slog ihjäl dem direkt, han skulle ha de till sin medicin sa han. Han plockade ut några vita saker(inälvor?) ur ormens buk, som visst skulle vara jättebra att koka medicin på. Någon som vet vad det är på det första fotot? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Dagen's Bild från JungCeylon Shopping Center i Patong, Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Mars 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2011 Var på Rautas fiskepremiär under helgen som var liksom 1000-talet andra norrbottningar. Låg över där några nätter och testade för skojs skull att kvällstid ta ett 20-30 tal bilder av norrskenet. Dock var det främst inte för att fota norrsken utanför för att fiska röding som jag var där vilket väl gick så där. Blev långt ifrån lika många som brukligt. Men det var som vanligt väldigt gemytligt och kul att i goda vänners lag äta gott samt dricka en whiskey ihop under några dagar/kvällar. Och för att få lite thaiinslag i all fjällvärld så visar jag er även dessa... Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 16, 2011 Dela Inlagd Mars 16, 2011 Fantastiska bilder, Kim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu