GammalDansken Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 . Den fulaste hunden jag sett på länge. Vad är det för ras. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Var nere en sväng i Femman nyss och tänkte prata lite bokning med nån snygging på Turkish men de bidde inget av detta.Dom körde bara nån idrottsgrej där o sånt e man trött på för tillfället. Jämte så var den däringa flygsaken med en del roliga grejer. Och här e en som framförde sitt budskap denna Lördag Vi avslutar med en kortis innehållande lite flyguppvisning. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Bilden ar tagen pa natten,sa skarpan inte sa bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Jag åker iväg för att jobba ett par timmar och när jag kom hem hade gumman har varit flitig i köket och fixat till både fika och kvällsmat. Nybakta bullar: Och till kvällsmat en hemmagjord kebabpizza: Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 (ändrad) Är så läckert med krabborna som gör bollar av sand. Är det någon som varför? Finns det något att äta i sanden? //Janne Ändrades Mars 12, 2011 av jannef Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Fina bilder allihop. Här kommer en från mig. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Fina bilder allihop. Här kommer en från mig. Fin hund och ett fint foto! Vad är det för ras? //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 (ändrad) Tack, det är en Finsk Lapphund. http://sv.wikipedia.org/wiki/Finsk_lapphund Ändrades Mars 12, 2011 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Från underwaterworld Pattaya När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 JA Å JUNIOR. OOOOOOOOOJ VA "KARMA"?? E DE MIN PLÅNBOK ELLER "MITT" UTSEENDE NI E UTE EFTER . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Är så läckert med krabborna som gör bollar av sand. Är det någon som varför? Finns det något att äta i sanden? //Janne TJAAA ÄTA Å ÄTA DOM FINNER VÄL "NÅT"GRUSKORN IBLAND Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 counting the cash at the russian market: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 counting the cash at the russian market: snyggt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 (ändrad) Dagens middag bidde på lokala kinesen. Fläsk schezuan för mig och Wanton-soppa för dottern. /mvh Ändrades Mars 12, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Dagens middag bidde på lokala kinesen. Fläsk schezuan för mig och Wanton-soppa för dottern. /mvh Det var inte mycket ris du tog på talriken. Tog du med dig en doggybag hem eller hällde du öl på resten av riset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Det var inte mycket ris du tog på talriken. Tog du med dig en doggybag hem eller hällde du öl på resten av riset Ja, men det blev påfyllning en gång, nej, nej. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Duktigt gäng vid invigningen av paragon: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Hittade denna bild i en mapp som jag inte tittat på länge. Rätt kul tycker jag. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Hej En bild med "liten" trafikstockning utanför Don Muang (DMK) Airport. Bilden är från 2009-10-10.. Varför? Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Läraren å Eleven När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 (ändrad) Hej Ett gäng uppe i Sakhon Nakhon.. Bra kvalite på bilden för att vara tagen med en mobiltelefon. Undertecknad samt frugan ute på böljan den bruna vid frugans farm, tekniskt sett är det möjligt att paddla hela vägen till Bangkok. Alternativt hyra en Jetski i Jomtien och köra hela vägen upp. Ha en bra dag! Ändrades Mars 13, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Hej En bild med "liten" trafikstockning utanför Don Muang (DMK) Airport. Bilden är från 2009-10-10.. Varför? Ha en bra dag! Är intresserad om varför det var kaos i trafiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Är intresserad om varför det var kaos i trafiken? Hej mr chaweng, Svaret är.. Flyguppvisningen på Don Muang orsakade kaoset i trafiken: Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu