dalaboy99 Inlagd September 7, 2008 Dela Inlagd September 7, 2008 Quote Idag regnar det i Borlänge och det är grått och trist höstväder och längtar tillbaka till det här. Men den 15/9 lyfter vi till LOS! Ja den har vi sett förut! Inga mer copys :clown: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 7, 2008 Dela Inlagd September 7, 2008 Quote Ja den har vi sett förut! Inga mer copys :clown: Ojoj, du kommer med pekpinnen! Du fattar NADA, jag ville visa en gammal bild för att jag längtade tillbaka till sol och värme. Visa lite egna bilder istället för att kritisera andra. Jag visar hur många copys jag vill, om de passar i sammanhanget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dalaboy99 Inlagd September 7, 2008 Dela Inlagd September 7, 2008 Oj då! Lars blev arg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 7, 2008 Dela Inlagd September 7, 2008 Lars60 är mycket produktiv med bildinlägg, och det har jag ingen emot. Hellre för mycket än för lite, om man säger så. Den som har invändningar kan med fördel försöka föregå med gott exempel (som man då uppfattar det) hellre än att bara gnälla. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 7, 2008 Dela Inlagd September 7, 2008 Testar ett collage med lite olika bilder från olika sammanhang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd September 8, 2008 Dela Inlagd September 8, 2008 Hmm, :clown: Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2008 Dela Inlagd September 8, 2008 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd September 8, 2008 Dela Inlagd September 8, 2008 Mycket fin bild Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 9, 2008 Dela Inlagd September 9, 2008 Kompis från Bangkok hälsar på i samband med "Mors Dag" i Mellstaparken, Borlänge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd September 9, 2008 Dela Inlagd September 9, 2008 I det här underbara vattenfallet i trakten av Kahnom, badade vi ensamma i december 07 Vattenfall.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd September 9, 2008 Dela Inlagd September 9, 2008 Party PartyP4130258.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd September 9, 2008 Dela Inlagd September 9, 2008 En bild från Lipa Noi på Koh Samuilipa noi.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Från Julafton 2004 då tgf skulle prova julgröt för första gången! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Hoppas att hon tyckte om julegröten!! Dessa foton är snarare från en rockafton -05? Nån som vet om dom brukar återvända till Thailand ibland? Grymt coola brudar som skotta bas å gura så det va bara att ta av hatten å bocka djupt. DSCN0247.JPG Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Lite mer konstnärligt måhända men väldigt mycket tristare motiv än innan Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Enis besöker en skulpturpark någon stans i europa. Fastnade för ett objekt på en gång..det här med konst är inte så tokigt iallafall. HAND_web.jpg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Hallå Sixten.Jag tror att du menar de filipinska tjejerna som brukar spela brevid Bauhaus på lamai,kan hålla med dig grymt ös och duktiga tjejer,ser bra ut gör dom oxå jag såg dom senast kring nyår och när jag var i lamai nu i augusti så skulle dom spela i början av september,tyvärr hade jag farit vidare till nöjesstaden då men jag åker snart ner igen och ska jag inte missa dom(ett riktigt höjdarband)Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Try it you like it...69 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Stämmer med Lamai. Tror dom hette Owada, eller va det stället?. Rose på basen är ju lite leader of the pack. Från Fillipinerna men tror dom typ slog igenom bra för ett par år sen så dom åker runt på ständig och hyfsad välbetald turne´. Vicken reportoar!, spelade det mesta på begäran. Blev en del UFO, Uriah Heep etc för min del. Kan man inte ha kul när dom röjer på så har man problem som inga piller hjälper på. DSCN0277.JPG Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Ovada “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Snyggt Kenneth Lyckades inte få upp mina filmer.(hur gör man om dom kommer direkt från sd-kortet?) Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Igen Kenneth Finurliga (lyssna på det ordet) SixtenDSCN0273.JPGDSCN0240.JPG Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd September 10, 2008 Dela Inlagd September 10, 2008 Ayuttaya Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 11, 2008 Dela Inlagd September 11, 2008 Det var då...det var varmt ute här i Svedala! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2008 Dela Inlagd September 11, 2008 På hösten ser det ut så här på köksbänken men ibland så här undrar om vajerlås är gott med fisksås å svamp ? ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu