Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Landsbygden utanför Kansanaburi Kho Samet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Från i fjol. Snart blommas det igen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
N1sse Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Från i fjol. Snart blommas det igen. Ecinasia purpuria eller något sånt, Röd solhätta på svenska. Jag lovar enda blomman jag kan tack vare ecinagard. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Det är dessa med rundade blad som luktar så gott!! Frugan har planterat ett antal i trädgården.. Leelavadee heter dom. Luktar riktigt gott, planterade själv för 2 år sedan men dom dog, den som skulle vattna när vi var i Sverige gjorde inte det. Nu har vi planterat frukträd och fixat en pålitlig vattnare. så det blir nog ett nytt försök nästa gång. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Landsbygden utanför Kansanaburi Kho Samet Sicka goa bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 (ändrad) En liten bildberättelse.. EN DAG PÅ JOBBET... Det börjar med att fixa lite käk för att orka med dagen, mackor o en snuskburk Kanske Dags att tvätta bilen, men det får vänta, sen är det bara att köra 4 mil till jobbet.. Det här jag kaliberar alla mätdon som vi använder.. Här min andra arbetsplats, där jag tillverkar svetsfixturer, o andra hjälpmedel som behövs för produktionen. Idag var det mycket att göra i CNCsvarven, så på eftermiddagen fick jag hjälpa till. Nu är man hemma så ikväll blir det lite pilsner o biljard med en kompis.. Det var allt från FF.. Ha en trevlig fredagskväll Ändrades Mars 11, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 En liten bildberättelse.. EN DAG PÅ JOBBET... Det börjar med att fixa lite käk för att orka med dagen, mackor o en snuskburk Kanske Dags att tvätta bilen, men det får vänta, sen är det bara att köra 4 mil till jobbet.. Det här jag kaliberar alla mätdon som vi använder.. Här min andra arbetsplats, där jag tillverkar svetsfixturer, o andra hjälpmedel som behövs för produktionen. Idag var det mycket att göra i CNCsvarven, så på eftermiddagen fick jag hjälpa till. Nu är man hemma så ikväll blir det lite pilsner o biljard med en kompis.. Det var allt FF.. Ha en trevlig fredagskväll Kul me bilder från jobbet har själv skickat in på truckkörningen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Sicka goa bilder Dina e fina också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Sorry Nerike smiter Du från festen kommer Denna Från Nerike 2010! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Efter gårdagens 3-rätters på Twoo Lions kom Mankan i högform. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Vår i luften,men vinter i dammen.Kanon dag förra veckan i södra Sverige. Och första gången Thailändskan gich på fryst vatten,tog en stund innan hon kom ut för hon har bara sett denna damm på sommaren,och jag fick mig ett gott skratt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Några bilder från morgon marknaden i Bangsale faen va jag saknar bang sare, den morronmarknaden sålde ja å frugan lime i juni-juli, skitskoj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 faen va jag saknar bang sare, den morronmarknaden sålde ja å frugan lime i juni-juli, skitskoj Ge mig 10 minuter så ska du få bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Så håll till godo 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Så håll till godo 55555 håller du till i bang sare? vi bor hos frugans syster på soi rabalder vid gamla jasmine bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 håller du till i bang sare? vi bor hos frugans syster på soi rabalder vid gamla jasmine bar många whisky har köpts på seven och pharmacy mitt emot föresten. härliga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 många whisky har köpts på seven och pharmacy mitt emot föresten. härliga bilder tanten i den gula tröjan som säljer fisk satt jag bredvid varje morgon har hötr att hon saknar mig, 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 (ändrad) håller du till i bang sare? vi bor hos frugans syster på soi rabalder vid gamla jasmine bar Ja där har det slunkit ner en del clirrare vi bor om du fortsätter rakt framm i korsningen förbi skolan sen första in till vänster ska väll tillägga att frugans mamma och broder bor där Ändrades Mars 12, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Ja där har det slunkit ner en del clirrare vi bor om du fortsätter rakt framm i korsningen förbi skolan sen första in till vänster ok, ser ju bra ut, ligger det vid bensinstation vid sukomvit undrar frugan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Igår i en liten by utanför Chantanaburi / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 ok, ser ju bra ut, ligger det vid bensinstation vid sukomvit undrar frugan? Nä om ni ska till soi rabalder kör ni ju till höger efter ni kommit från 7/11 Jag fortsätter rakt framm sen kommer småskolan på höger hand efter 500meter efter yterligare 200m kör man in till vänster När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 . Snyggt L200 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Nä om ni ska till soi rabalder kör ni ju till höger efter ni kommit från 7/11 Jag fortsätter rakt framm sen kommer småskolan på höger hand efter 500meter efter yterligare 200m kör man in till vänster 55555 vi vet var soi rabalder ligger, vi bor ju där, många faranger på den gatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Kör en sista vinterbild från vårt grannland tagen Januari. Nu är det vår släpp fångarna loss!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu