svampen Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Kasta vatten Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Några bilder från morgon marknaden i Bangsale När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 bild på Nitt71 pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Missa att lada upp bilden pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Har fatt en ny granne ocksa, en fransman, har inte traffat han annu, men tydligen ska huset ga pa 300000 thb. Skulle inte vilja bo där vid översvämning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Dagens goda gärning! Idag lovade jag ungarna att åka till ankdammen och mata änderna efter dagis. Jag hade med 2 stora påsar med vete och det var verkligen uppskattat! Vad sa dom,,,,,kvack kvack? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Skulle inte vilja bo där vid översvämning! Va? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 scenångest? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Mellanlandning i Doha Hoppas det inte dröjer innan man står här igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 äijbäll! Nått nytt bolag ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 äijbäll! Nått nytt bolag ? Hehe ja det har jag aldrig tänkt på att det står,eller gör det det? Min arabiska(Qatariska) är icke så bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Tik's äldsta moster. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Maste ju visa hur det gick pa fisketuren som jag och pappsen hade nar vi drog i vag over risfalten. Nu jaklar e vi redo for storfisken. 2 timmar senare inte ett liv, over 40 grader varmt, jag ger upp. Kall ol e gott. 4 timmar senare kommer pappsen med fangsten 4 st, detta va den storsta. Bilderna vill fan inte hamna i ratt ording. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Irjus, har den svenska flaggan du övertog hamnat på plats ? I så fall gärna en bild tack. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Flaggan har tyvarr inte kommit upp annu, men jag hoppas att den kommer att vara uppe innan solen gar ner i dag. Problemet ar att det e sa javla varmt vi har 43,7 grader nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Flaggan har tyvarr inte kommit upp annu, men jag hoppas att den kommer att vara uppe innan solen gar ner i dag. Problemet ar att det e sa javla varmt vi har 43,7 grader nu. Var i hellskotta bor du ? Här i Hua Hin har vi bara 31,3 ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Maste ju lagga ut en bild. Frugan ar i vag och koper en till aircon, vi har bara en i ena sovrumet nu, men maste ha en i vardagsrummet ocksa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 ca 20 km utanfor phiboon mangasahan, mot gransen till laos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Gårdagens bild. För alla 'renlevnadsgubbar': Bilden är helt oredigerad! Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Gårdagens bild. För alla 'renlevnadsgubbar': Bilden är helt oredigerad! Oscar. Ja tack för det, jag gillar inte röd och vit randiga skorpioner... hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 JUNIOR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 (ändrad) VY FRÅN DEN FINARE DELEN AV ÖREBRO Ändrades Mars 5, 2011 av PUTTE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Spårvägsmuseet/Leksaksmuseet. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Årets första cykeltur med barnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 dagens blomma: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu