Enis Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Paaaaappppppa , vi åker hem de kommer aldrig att bli klar med counterstrike. Vi får läsa Thaitjejer och titta på barnkanalen en annan dag. Paaaaappppppa kan vi inte skaffa dator hemma. Vi kan sälja mina leksaker. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Paaaaappppppa kan vi inte skaffa dator hemma. Vi kan sälja mina leksaker. Dator fanns hemma (2007) . men ingen fast telefoni. När jobb och min bror besök (Dagens Nyheter till frukost) 2009 krävde det så drog vi in både fast telefon och ADSL. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Bangkok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Vad är poängen med det? Ibland tycker jag redigering är minst lika kul som själva fotandet. Att gå ortodoxa fotokritiker på MPR till mötes är liksom ingen prio utan exprimenterandet är det som lockar. Trial and error. Jag respekterar ditt redigerande, men som omogen "konst"betraktare gillar jag det nakna resultatet av det spontana fotandet av verkligheten. Effekter som konstljus (blixt) kan åstadkomma, tycker jag är ok att fixa till i efterhand. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Sicka goa bilder gubbs/gums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Statyn Nai Lert Sreshthaptutra (1872-1945) utanför huvudentrén till Swissotel Nai Lert Park Hotel. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Barnbarnet Saga busar med mig i soffan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 SOMMAR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 JUNIOR KNÅDAR IHOP EN KAKA.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Tibro Bowlinghall. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 HÄR I ÖREBRO SLITER VI UT EN GENERATION I TAGET ..MEN "MÅNE" HAR NOG MISSUPPFATTAT DE.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Torkad chilli Nu ska det krossas så jag får ta med hem Ganska svettigt jobb i värmen Men svärmor är snäll och bankar så farangen får sitt chillipulver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Torkad chilli Nu ska det krossas så jag får ta med hem Ganska svettigt jobb i värmen Men svärmor är snäll och bankar så farangen får sitt chillipulver Goa bilder ,Sitter sjalv och funderar ang chilli.Vill ocksa ha i pulverform,men smaken ar lika som ej torkad?.Har du tillsatt nagot pga fargen (lite gul). Mvh Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Goa bilder ,Sitter sjalv och funderar ang chilli.Vill ocksa ha i pulverform,men smaken ar lika som ej torkad?.Har du tillsatt nagot pga fargen (lite gul). Mvh Roger Jag minns inte vad som tillsätts,men det ska jag checka upp.Detta chillipulver är väldigt starkt men ändå får maten en god smak.Ibland när jag försökt krydda med chilli köpt hemma så blir det bara starkt och nästan beskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Snus-Börje som Buffalo rider i Patong i början på 80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Snus börje 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Snus-Börje som Buffalo rider i Patong i början på 80 talet ha ha ha, Ja detta är väl Börje i ett nötskal, vilken underbar man. Vem mins inte när han var jultomte på Hasses Soft Rock Cafe på Soi Postoffice. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Snus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Mera Snus En till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Ombord i Håkans båt utanför Patong Snus som glass försäljare på Bangkok road i Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Katten drack vatten ur kranen för en stund sedan. Tog några bilder men lyckades inte riktigt få med tungan i alla fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Dagens besök på Lasse Åbergs Museum. Roligt både för stora och små. Stor samling av små figurer, tidningar och tavlor. Lekkoja för de mindre besökarna. Man kan gratis nyttja guidad visning i form av en lånad MP3 spelare, praktiskt! Den lilla Isbiten hade väldigt skoj - som framgår av bilderna. Ceasarsalladen var fantastiskt god, men ser ju inte mycket ut för världen på bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 En liten test från iPad... Från Broder tuk tuks besök hos mig. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu