ragson Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 (ändrad) Kanske inte platsar som dagen bild men jag tycker att den här strippen är så himla rolig. Ändrades Februari 25, 2011 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Hej. Får jag lov att presentera min kompis: Han bodde hos oss på hotellet i de två veckor vi bodde där. Fast han e ju inte så stor.. /oldThaimer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Khun Sa på sin älskade häst i Thoed Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Khun Sa på sin älskade häst i Thoed Thai. Är opiumkungen "Khun Sa" begravd där under bronshästen? Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Inte dagens, inte ens gårdagens. Men jag hittade en gammal kamera i en väska och dom här bilderna från i somras får mej att inse hur jäkkla trött jag är på snö och kyla. Undertecknad med två av sönerna Husse på Orsa Dragway Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 (ändrad) Är opiumkungen "Khun Sa" begravd där under bronshästen? Mvh SN Han dog 26 oktober 2007 Ändrades Februari 25, 2011 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 "Är opiumkungen "Khun Sa" begravd där under bronshästen? Mvh SN" Nej, han är inte begravd där. Khun Sa dog den 26 oktober 2007 i Rangoon och kremerades där den 30 oktober 2007. Var han är begravd har jag inte lyckats få fram (ännu). Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 En Garanterad ej fuskdiabild från 1981.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 "Är opiumkungen "Khun Sa" begravd där under bronshästen? Mvh SN" Nej, han är inte begravd där. Khun Sa dog den 26 oktober 2007 i Rangoon och kremerades där den 30 oktober 2007. Var han är begravd har jag inte lyckats få fram (ännu). Lennart Min första kärrings ena broder var livvakt åt denna man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 ok jag provar igen då... en sorts julkalender... ;-) mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Kämpigt i dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Livet tar fort slut. Min saknade far skämmer bort sitt barnbarn, nu är man i samma del i livet.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Atom lär sig göra thailändskt godis: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Pak Klong Talad: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 En sköldpadda jag fotade på Koh SiChang ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 liten go morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Några galanta damer som vi stötte på på en klongtur för någon vecka sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Några galanta damer som vi stötte på på en klongtur för någon vecka sedan. Fina bilder! Är färgerna omanipulerade? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Fina bilder! Är färgerna omanipulerade? Ja, men spelar det verkligen någon roll egentligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Ja, men spelar det verkligen någon roll egentligen. Kanske inte - och då kan du ju skippa det redigeringsmomentet framöver. Bra va? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Kanske inte - och då kan du ju skippa det redigeringsmomentet framöver. Bra va? Vad är poängen med det? Ibland tycker jag redigering är minst lika kul som själva fotandet. Att gå ortodoxa fotokritiker på MPR till mötes är liksom ingen prio utan exprimenterandet är det som lockar. Trial and error. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 En genmanipulerad son som visade sej vara en riktigt duktig skytt tidigare idag.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Paaaaappppppa , vi åker hem de kommer aldrig att bli klar med counterstrike. Vi får läsa Thaitjejer och titta på barnkanalen en annan dag. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu