L64 Inlagd Augusti 31, 2008 Dela Inlagd Augusti 31, 2008 Då är semestern fullbordad, idag blev det en härlig pyttipanna på Cafe Euro/Bill&Bull här i Pattaya Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 31, 2008 Dela Inlagd Augusti 31, 2008 Quote Lite bilder från gårdagens party hemma hos mig... Det var party! Kul bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Augusti 31, 2008 Dela Inlagd Augusti 31, 2008 Några ungar från byn. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Quote Jag,tjejen samt min dotter På den här bilden Gurkan kan man nästan inte avgöra vilken som är mamma och dotter .så visste jag inte vem som var vem så skulle måsta gissa sig till vilken som är din fruga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Yummie Xzyte Karon IMG_0294 (Small).jpg IMG_0146 [640x480].jpg IMG_0310 [640x480].jpg IMG_0137 [640x480].jpg IMG_0199 (Small).jpg IMG_0207 [640x480].jpg Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Quote Yummie Nota på 5980b? Bra jobbat isf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Quote Nota på 5980b? Bra jobbat isf Och det vara bara början Hur mycket gör ni av med per dag om man räknar med allt? 1000 B är till boende,,sedan är väll resten till nöje.. Kollade mina uttag,,och runt 8.000 - 10.000 B per dag fick jag ihop det till,,var där i 33 dagar. Bkk,Pattaya,Phuket Tur att man vart magsjuk i fyra dagar One Life Live It Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Ähhhhhh, barnotor är bara att pröjsa, här är en av mina från Nana Plaza Fick klippa ur och justera lite ljus bara för det syntes knappt, nu syns det dåligt iallafall barnota.jpg member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Quote Och det vara bara början Hur mycket gör ni av med per dag om man räknar med allt? 1000 B är till boende,,sedan är väll resten till nöje.. Kollade mina uttag,,och runt 8.000 - 10.000 B per dag fick jag ihop det till,,var där i 33 dagar. Bkk,Pattaya,Phuket Tur att man vart magsjuk i fyra dagar One Life Live It Pratar vi om en fullskalig partykväll (fin restaurang, massa sprit och sällskap) så är nog inte 10 000B helt omöjligt. Det gäller att inte leva så varje dag bara :frown: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 QuotePratar vi om en fullskalig partykväll (fin restaurang, massa sprit och sällskap) så är nog inte 10 000B helt omöjligt. Det gäller att inte leva så varje dag bara :frown: Mina var mest vanliga barer,disco och någon köttbit på dagen,,alltså stek... Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Tycker man inte blir lika berusad som här hemma,,där har man ju koll på allting kanske beror på luften Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Quote Ähhhhhh, barnotor är bara att pröjsa, här är en av mina från Nana Plaza Fick klippa ur och justera lite ljus bara för det syntes knappt, nu syns det dåligt iallafall Hur många klockringningar fanns med på den... ...eller hur många tog du med som sällskap för de pengarna... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Också tycker vi det är konstigt att dom stackars damerna tror att det finns hur mycket stålar som helst i vår del av Köping Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Testade ett nytt hotell första dagarna i Pattaya och la på några bahtingar för att få seaview, e ju alltid trevligt med lite utsikt. Så här blev det IMG_2573.JPG Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 2, 2008 Dela Inlagd September 2, 2008 Lamai Vilket hotel var det. Var det bra och pris värt?? Mooton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd September 2, 2008 Dela Inlagd September 2, 2008 Fint där grannen :aww: . Här kommer en bild på Måseskär från i lördags. Var ute å feskade lite. En kanon morgon var det. Riktigt grannt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 3, 2008 Dela Inlagd September 3, 2008 Idag regnar det i Borlänge och det är grått och trist höstväder och längtar tillbaka till det här. Men den 15/9 lyfter vi till LOS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 4, 2008 Dela Inlagd September 4, 2008 Fikapaus i lingonskogen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd September 4, 2008 Dela Inlagd September 4, 2008 Sambos son är en riktig och duktig data-freak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 4, 2008 Dela Inlagd September 4, 2008 QuoteLamai Vilket hotel var det. Var det bra och pris värt?? Mooton Eastiny Plaza, hur fräscht som helst... jätte-frukost till klockan 12! MEN, mitt på åttan... för brötigt för mig iaf...http://www.eastinypa...laza/index.html Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jolin Inlagd September 4, 2008 Dela Inlagd September 4, 2008 En väl inkörd Volvo 144 Sport passerar mellan järnvägsövergångarna i Bua Yai 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
postgubben Inlagd September 4, 2008 Dela Inlagd September 4, 2008 Hej hopp, lättar också från kalla svedala till BKK 15/9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd September 4, 2008 Dela Inlagd September 4, 2008 KIVIKS marknad [attachment=1][attachment=2] http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 5, 2008 Dela Inlagd September 5, 2008 Gårdagens TV tittande. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 5, 2008 Dela Inlagd September 5, 2008 Hejsan Vår Jennifer gillade verkligen tivoli i Köpenhamn. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu