Avregistrerad clion Inlagd Februari 22, 2011 Dela Inlagd Februari 22, 2011 Jumpingkranen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Fina bilder Clion och Wille! Här är en bild från Chatujak Weekend Market i Bangkok förra Söndagen. Tagen i den stora akvariefisk avdelningen. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Is på däck All Right Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Redigeringsdiskussionen flyttad till http://www.maipenrai.se/forum/t/4095-tips-fran-coachen/page__pid__286589__st__165#entry286589 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Bilderna tagna i mitten av sjuttiotalet på domnarvet i Borlänge numera SSAB.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Barnbarna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 (ändrad) vem har drömt om att bygga det här? mardröm? <div>(står på skylten under flaggorna...)</div> Ändrades Februari 23, 2011 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Här kommer några bilder från dagens "lunchkorv" i skogen. Ungarna älskar att gå ut i skogen, idag fanns det nya spår och det kan ha varit "vargen" som gått förbi Korven var bäst med lite sot, ketchup och äppelfestis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Så här vackra vyer var det längst vägen när man besökte immigration i Phu Sing/Sisaket tidigare iår. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 December 2010 Garanterat Myggfrit När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Tja. Vintern om tillbaks en gång till ... till vissas glädje ... /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Uppsala idag kl 07:00 Brrrrrr “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Spana in killens text på t-skortan För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 (ändrad) En favorit - inte säker på varför dock. Ändrades Februari 24, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 En favorit - inte säker på varför dock. Kanske för att du fått med den thailändska motsvarigheten till den svenska ikonen bokhyllan Billy... .. Plastpåsen... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 En bra och gripande bild wille! Bilden hade nog suttit bra den 14e feb för den som inte inkluderas i Valentines varma famn. Gallret med alla hopsvetsade hjärtan får representera den barriär som dessvärre stänger ute både möjligheter och hopp om kärlek. En längtande trött blick och det sneda leendet lurar ingen förbipasserande att harmoni skulle råda där inne. - Mannens försiktigt tappra uppsyn skvallrar däremot om saknad och ofrivillig kontaktlöshet. Inlåst med både ogjort arbete och sina tankar plågas han av att hon finns därute i det fria någonstans. Han har nyligen sett henne passera, men dessvärre med någon annan. Hans obesvarade känslor dör sakta i den tomma och slutna lokalen, och hans trötta handflator som alltför länge tillbad högre makter om äkta kärlek, formar numera bara ett uppgivet och trasigt hjärta i hans knä. -Ja nu vet du i alla fall varför jag gillar bilden. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Bkk Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Mina framtida svärföräldrar håller på att bygga nytt hus (kommer en bildtråd) och inhandlar tydligen en massa inredning just nu. Härromdagen kom en bild på vad svärfar mycket stolt införskaffat till mig från sina tillverkande släktingar i Isaan... En säng! Men han slog till på två, en till sig själv och frun och en till mig och tjejen och då blev det ju så att eftersom han köpte 2 sängramar hade han inte råd till madrasser Så, i väntan på att ramarna får madrasser och flyttas in i huset, står dom utomhus och agerar lekplats för kvarterets barn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Strosande bland stånden på den lokala tisdagsmarknaden inne på tempelområdet ett stenkast från svärföräldranas hus What the F**k skådar mitt norra öga Det är något fel här. Vi får väl zoooma in lite /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Göttegris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Färgglada blommor i mängd... dock konstgjorda! Chatujak Weekend Market i Bangkok. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Färgglada blommor i mängd... dock konstgjorda! Chatujak Weekend Market i Bangkok. Lovelos Härliga färger, synd bara de sammar på sig en massa damm. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu