Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Kallt som rackarns, 20 minus och massor av snö. Blev en liten promenad. Snön ligger tung på backen. Undrar om havsörnarna är hemma idag? Cigarrer brukar man väl kalla dessa? Lilla Isbiten hittade två gamla övergivna fågelbon. Väl hemma dags att elda i köket. Ganska häftigt att det kan bli 300 grader i den gamla spisen. Jag kan faktiskt baka bullar i ugnen (eller jag kan inte, hustrun kan) Det var som katten - gissa vem som kurar ihop sig framför elden.? Tackar för trevliga bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Sköna smaker på spriten. Finns på en soi till Walking strret, 40b shotten! Tackar .Hur länge ska du stanna i paradiset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Från industriomr i Älvängen som snart ska rivas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Nästa gång Tar Bibben och Herr Chang nya båten till Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Sisjön idag, isbad någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Tackar .Hur länge ska du stanna i paradiset om du menar att paradiset finns i soien där så är det bara korta stunder mellan varven, hehe... Men om du menar paradiset som i Pattaya så blir jag kvar här ett par år till om allt går som det ska. Håller på att dra igång en blogg nu, ska försöka få den att frodas, nytt för mej det där bloggeriet. Bilden är från Kronborg på soi Diana, mumsiga pölser dom har där! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Snart är det dags att smaka på färskpotatisen här i Surin ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Snart är det dags att smaka på färskpotatisen här i Surin Härligt Caveman hoppas potatisen kommer att smaka bra... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Vad lang du ar pappa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Snart är det dags att smaka på färskpotatisen här i Surin På bilden ser det lite gran ut som plantan växer i ren lera - vill det verkligen bli bra? En röst från mitt förra liv som potatis (vet om det för att näsan är kvar) skriker "sand! sand! ge mig SAND!" Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Lite taskiga färger. Kanske dags för kameraservice. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Lite taskiga färger. Kanske dags för kameraservice. Precis, och inte särskillt skarp heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Team work i Laos. Gjutning på gång. Jag räknade till över 50 arbetare, förmannen sa att han 60 gubbar på plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Precis, och inte särskillt skarp heller. Kanske någon kan fixa till problemen i Photoshåp? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Ähh de e väl bara att köpa en ny färgpatron Wille... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Kisse på besök. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Lite taskiga färger. Kanske dags för kameraservice. Precis, och inte särskillt skarp heller. Varför pratar ni om kameror? Jag måste säga wille att du verkar vara skaplig på att teckna/måla "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 om du menar att paradiset finns i soien där så är det bara korta stunder mellan varven, hehe... Men om du menar paradiset som i Pattaya så blir jag kvar här ett par år till om allt går som det ska. Håller på att dra igång en blogg nu, ska försöka få den att frodas, nytt för mej det där bloggeriet. Bilden är från Kronborg på soi Diana, mumsiga pölser dom har där! Du kan hälsa till Bjarne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Bilar i Bangkok In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Sovande man i Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Regn i Hong Kong: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 skoputs i Santiago, Chile. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Sovande man i Bangkok: Gärna fler bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 clion. Tack för det. SKa bli! Dennis Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu