lovelos Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Pattaya idag...regn,regn,regn!!! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Elektriker skulle man vara Här har dom hängt upp en kabelrulle i reserv Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Någon som är sugen på Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Morgonbild Skepplanda När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Efter närmare 10 år så är det dax att sluta på jobbet för nya äventyr, lite bilder från närmasta omgivning... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 @bob, vart fyrvaktare? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Efter närmare 10 år så är det dax att sluta på jobbet för nya äventyr, lite bilder från närmasta omgivning... //bob Fina bilder Bob Nya äventyr låter spännande .Har du nåt du kann tilläga Mvh nyfiken i en strut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Fina bilder Bob Nya äventyr låter spännande .Har du nåt du kann tilläga Mvh nyfiken i en strut Tack clion Skall försöka få till en liten berättelse om detta lite längre fram...Men att lämna jobb och allt det kräver sin man... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 @bob, vart fyrvaktare? Hahah, mam kan nästan tro det..."Fången på fyren" om du kommer ihåg honom //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Ja det låter som om du har nåt spännande på gång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Tänkte jag skulle fortsätta på mitt tema "försäljare i Thailand" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Välkommen på forummet Härliga bilder tack för domm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Fasiken dom är ju perfekta Hur kann du få in såna bilder med den skärpan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Man blir lite impad av dom Thailändska elektrikerna, på med långärmat, gummiskor och långa läderhandskar sen upp och jobba direkt på faserna med full kräm på. Här hade sopbilen kört ner våran provisoriska matning. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Fasiken dom är ju perfekta Hur kann du få in såna bilder med den skärpan Nja perfekta det var väl att ta i http://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_blush.png' alt=':blush:'> men har man en bra kamera så är ingenting omöjligt. Jag har en Nikon Coolpix P60. Sen har jag förminskat dom för att de ska passa in på forumet, jag använder Photo Gadget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 (ändrad) Thailands minsta gräsmatta! Före Lite grävning På med jord Gräsmatta 20B/m2 totalt 60Bath Klart! (och en nöjd fru tills vidare) mvh Ändrades Februari 15, 2011 av Trekke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Den var i alla fall grön, det är mer än vad man kan säga om våran “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Nja perfekta det var väl att ta i men har man en bra kamera så är ingenting omöjligt. Jag har en Nikon Coolpix P60. Sen har jag förminskat dom för att de ska passa in på forumet, jag använder Tackar för det mina bilder blir grymmt suddiga när jag lägger in dom så det programmet får testas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Här kommer en bild från den färgglada staden Nakhon Phanom BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 En gammal Peugeot 304 som stod på en bakgård i Nakhon Phanom, ska nog höra om den är till salu när jag är där nästa gång. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Vad man behöver för en långhelg i Singapore (eventuellt återkommer jag med min debut som reseskilldrare när tid och motivation finns). Jag tycker nog att HC bör bjuda mig på en bärs nästa gång vi ses som tack för vårt bidrag till värdeökningen av hans Appleaktier . Tiden medgav ingen reseberättelse och imorgon åker jag hem till byn och ett mycket segt nät så jag lägger upp några bilder här utan kommentarer. Singapore kan klart rekas för en långhelg. Singapore är rätt dyrt, ungefär samma prisläge som Sverige, men flygbiljetterna från Bkk är billiga och det är en vacker liten ö med mycket att se och göra för stora som små. Glöm bara inte av att en spottloska på gatan kan kosta dig 50,000 kronor . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 En gammal Peugeot 304 som stod på en bakgård i Nakhon Phanom, ska nog höra om den är till salu när jag är där nästa gång. Nu blev jag nostalgisk. En Peugeot 403!!!! Just en sådan växte jag upp med. En för sin tid mycket bra bil, det jag minns särskilt är bilens vändradie. Den svängde runt på 10 meter. OM du köper den så skulle jag vilja se flera bilder. I Sverige rostade den bort på några år men här i Thailand klarar den sig längre. En sak till, vet du var bensinlocket sitter? påfyllning av bensin sker i ett av bakljusen, man fäller upp den nedre reflektorn.. På franska "Blocket" kan du hitta fler. Peugeot 403 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Man tager vad man har (Laos) Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Fortsätter med ytterligare en sådan däringa "man tager vad man haver" "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu