Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Den poolen ser sjön ut!

Vilket hotell är det?

Det kan vara ide att prova vid tillfälle.

pigge01

Orchid Inn i Angeles City med slitna rum men LeifArne sitter ju mest på krogen ändå.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Orchid Inn i Angeles City med slitna rum men LeifArne sitter ju mest på krogen ändå.

//Broskan

Ja mitt rum är inte slitet i alla fall allt fungerar perfekt , rent och fräscht , 10 m till poolen 35 m till poolbaren och restaurang, finns även en restaurang vid receptionen

bra mat bra service , 50- 60 m till hålligånget

bodde på royal amsterdam förra ggn och det var ok men en del riktigt inrökta rum där och minus för dom hade ingen pool

jag har 3 prioteringar när jag hyr internet ,pool , hiss eller max en trappa upp nu fick jag markplan perfekt

Dela på andra sajter

Ja mitt rum är inte slitet i alla fall allt fungerar perfekt , rent och fräscht , 10 m till poolen 35 m till poolbaren och restaurang, finns även en restaurang vid receptionen

bra mat bra service , 50- 60 m till hålligånget

bodde på royal amsterdam förra ggn och det var ok men en del riktigt inrökta rum där och minus för dom hade ingen pool

jag har 3 prioteringar när jag hyr internet ,pool , hiss eller max en trappa upp nu fick jag markplan perfekt

Tjena LeifArne.

Jag bodde ute vid entrén i höstas precis vid trappan 1vån upp, det rummet var slitet och mörk bra att du fick ett bättre rum.

I övrigt är läget kanon plus bra pool och bar. Jag håller med om Amsterdam som har en del "bunker" rum så man vet inte

om det är dag eller natt när man vaknar.

Ha det bra i PI.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Lite kalla bilder för er i värmen

Från Uppsala stadsträdgård idag gjorda av is från Jukkasjärvi

En kall Chang tack !

post-3485-0-51328000-1297679371_thumb.jp

post-3485-0-96970200-1297679388_thumb.jp

och en kall Leo till STJP

post-3485-0-11053300-1297679408_thumb.jp

post-3485-0-37360300-1297679429_thumb.jp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Lite kyligt idag i Uppsala

post-3485-0-39366000-1297679849_thumb.jp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Sukhumvit

post-3131-0-66771800-1297682195_thumb.jp

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fuskepelle :sFduh::sFduh: Ha en bra dag :friends:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:great:

Lite kalla bilder för er i värmen

Från Uppsala stadsträdgård idag gjorda av is från Jukkasjärvi

En kall Chang tack !

post-3485-0-51328000-1297679371_thumb.jp

post-3485-0-96970200-1297679388_thumb.jp

och en kall Leo till STJP

post-3485-0-11053300-1297679408_thumb.jp

post-3485-0-37360300-1297679429_thumb.jp

Fina foton Kenneth undrar om inte de e dax för en annan kamera du har talang för å hitta bra lägen :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Full å go e ja nu på käringas rötjut

men nån bild ska ja la hitta :giggle:

En mislyckad tagen på frihand

skulle använt stativ mer fockus på texten (skylten) ja man lär sig nåt varje dag

Får väll ursäkt mig men när ja komm hem så vart det å fixa mat till barnen damens rötjut såg bra ut med lite jordnötter så nu e ja :38: mätt

post-3713-0-18889200-1297706938_thumb.jp

Dela på andra sajter

Här kommer några bilder från Kho Kred, det var ett tåg av människor som drog runt på alla smala gator. :)

Alla var glada och det var ett himla liv med trummor och tumpeter! :dance1:

post-3878-0-97697000-1297728520_thumb.jp

post-3878-0-28612000-1297728618_thumb.jp

post-3878-0-64784200-1297728645_thumb.jp

post-3878-0-24374400-1297728679_thumb.jp

Dela på andra sajter

Vad man behöver för en långhelg i Singapore (eventuellt återkommer jag med min debut som reseskilldrare när tid och motivation finns).

Jag tycker nog att HC bör bjuda mig på en bärs nästa gång vi ses som tack för vårt bidrag till värdeökningen av hans Appleaktier :) .

Dela på andra sajter

Kul att läsa att bara en bira är inte att tänka på, minst två. :giggle:

Exakt som du sa MINST två,DEt blev minst SEX i dubbel bemärkelse. :whistle::drinks:

Pattaya

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...