Gorocco Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Ingen Kommentar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 några sköna sköningar från Burapan 2011. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 minut färsk bild från hotellet flapperland Var är tråden LeifArne å Mankan.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 lite fastkorningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Lite luns fiske igår,den största på 1180g den lilla : ) 920g blev ett par fina fileer. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 ujuj vilka firrar, hoppas man kan dra nåra såna till sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 lite fastkorningar Jag känner igen bilen är det inte min vän Rogolos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Den poolen ser sjön ut! Vilket hotell är det? Det kan vara ide att prova vid tillfälle. pigge01 Orchid Inn i Angeles City med slitna rum men LeifArne sitter ju mest på krogen ändå. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Orchid Inn i Angeles City med slitna rum men LeifArne sitter ju mest på krogen ändå. //Broskan Leifarne är en heders prick! Det Hotellet ska provas! http://www.orchidinnresort.com/facilities.html När vet jag inte! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Talar för sig själva. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Orchid Inn i Angeles City med slitna rum men LeifArne sitter ju mest på krogen ändå. //Broskan Ja mitt rum är inte slitet i alla fall allt fungerar perfekt , rent och fräscht , 10 m till poolen 35 m till poolbaren och restaurang, finns även en restaurang vid receptionen bra mat bra service , 50- 60 m till hålligånget bodde på royal amsterdam förra ggn och det var ok men en del riktigt inrökta rum där och minus för dom hade ingen pool jag har 3 prioteringar när jag hyr internet ,pool , hiss eller max en trappa upp nu fick jag markplan perfekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Hjartansdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Valfångst i Grytviken för några år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Ja mitt rum är inte slitet i alla fall allt fungerar perfekt , rent och fräscht , 10 m till poolen 35 m till poolbaren och restaurang, finns även en restaurang vid receptionen bra mat bra service , 50- 60 m till hålligånget bodde på royal amsterdam förra ggn och det var ok men en del riktigt inrökta rum där och minus för dom hade ingen pool jag har 3 prioteringar när jag hyr internet ,pool , hiss eller max en trappa upp nu fick jag markplan perfekt Tjena LeifArne. Jag bodde ute vid entrén i höstas precis vid trappan 1vån upp, det rummet var slitet och mörk bra att du fick ett bättre rum. I övrigt är läget kanon plus bra pool och bar. Jag håller med om Amsterdam som har en del "bunker" rum så man vet inte om det är dag eller natt när man vaknar. Ha det bra i PI. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Lite kalla bilder för er i värmen Från Uppsala stadsträdgård idag gjorda av is från Jukkasjärvi En kall Chang tack ! och en kall Leo till STJP “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Lite kyligt idag i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Sukhumvit "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Fuskepelle Ha en bra dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Lite kalla bilder för er i värmen Från Uppsala stadsträdgård idag gjorda av is från Jukkasjärvi En kall Chang tack ! och en kall Leo till STJP Fina foton Kenneth undrar om inte de e dax för en annan kamera du har talang för å hitta bra lägen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2011 Dela Inlagd Februari 14, 2011 Full å go e ja nu på käringas rötjut men nån bild ska ja la hitta En mislyckad tagen på frihand skulle använt stativ mer fockus på texten (skylten) ja man lär sig nåt varje dag Får väll ursäkt mig men när ja komm hem så vart det å fixa mat till barnen damens rötjut såg bra ut med lite jordnötter så nu e ja mätt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Här kommer några bilder från Kho Kred, det var ett tåg av människor som drog runt på alla smala gator. Alla var glada och det var ett himla liv med trummor och tumpeter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Talar för sig själva. Kul att läsa att bara en bira är inte att tänka på, minst två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Vad man behöver för en långhelg i Singapore (eventuellt återkommer jag med min debut som reseskilldrare när tid och motivation finns). Jag tycker nog att HC bör bjuda mig på en bärs nästa gång vi ses som tack för vårt bidrag till värdeökningen av hans Appleaktier . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Kul att läsa att bara en bira är inte att tänka på, minst två. Exakt som du sa MINST två,DEt blev minst SEX i dubbel bemärkelse. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu