knifetown Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Dagens raggare Så här glad är Nerike över att åka hem Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Nää grabbar en sån här ska det va' annars kan de kvitta! Detta är byaåket nummer 1 /Enis da honda 70 pimp "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Detta är byaåket nummer 1 /Enis da honda 70 pimp Ja den är vacker, liknar min gamla husqvarna populär "enpetare" När vi var på Chang island så hyrde vi en såna här 125:a guler och granner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Ja Maakaao du tänker helt rätt åka runt på en jävla 80 kubikare på KC e helt j-a hopplöst i dom backarna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 (ändrad) Ja Maakaao du tänker helt rätt åka runt på en jävla 80 kubikare på KC e helt j-a hopplöst i dom backarna... Precis! Men blir det flytt till Thailand så ska jag körs HD helt klart! (Har en HD i Sverige) Bara man tar det lugnt i trafiken, tyvärr händer allt för många olyckor med sporthojar. Jag kan nog inte räkna alla olyckor jag sett när de kommer och drar fullt i Pattaya! Ha det så bra på MPR festen ta många bilder! Det hade varit kul att hänga på till Örebro med dottern fyller 5 år så det blir stort kalas här i helgen med mat och tårta! Ändrades Februari 11, 2011 av maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Vinter igen!!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Här kommer några bilder på en apa som polisen tagit hand om eftersom ägaren blivit haffad. Enligt polisen så skulle apan släppas ut igen där den kunde leva fritt i skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Ett par morgonbilder tagna 0647 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Burapa Bike Week - pågår nu. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Burapa Bike Week - pågår nu. Gött Jan L flera bilder önskas! Gärna Harley Davidson! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Gött Jan L flera bilder önskas! Gärna Harley Davidson! Besök hans blogg där finns det säkert bilder. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Vinterbilder från Arlanda igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Ryanair på Arlanda ? Körde han fel eller hamnade han där när Skavsta stängde i förrgår ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Väg 11 mellan Chiang Mai och Lampang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Ja Tallviking. När det blir snökaos så får vi på Arlanda ta allt pga att här finns en av världens bästa snöröjningar. Ryanair damp ner med 4 kärror bla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 (ändrad) Bandet som lirade var väl sådär Men`scenen` för trummorna var helt ok Ändrades Februari 12, 2011 av knifetown Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Besök hans blogg där finns det säkert bilder. Det gör det men smått med Harleys - endast en. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Fran en festival i byn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Försäljare av olika slag finns det ju gott om i Thailand, här kommer några. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 (ändrad) Här kommer några bilder på en apa som polisen tagit hand om eftersom ägaren blivit haffad. Enligt polisen så skulle apan släppas ut igen där den kunde leva fritt i skogen. Hej Maakaao, Ser att bilden är ifrån Thong Lor, eller iallafall polisen är där ifrån Ha en bra dag! Ändrades Februari 13, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Hej Maakaao, Ser att bilden är ifrån Thong Lor, eller iallafall polisen är där ifrån Ha en bra dag! Japp stämmer bra det bilden är tagen -jan 04 utanför sawasdee hotel sukomwit 57, det sitter alltid ett gäng poliser där efter arbetspasset. Har känt "Tung" sedan 2003, en ganska trevlig kille fastän han är polis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Försäljare av olika slag finns det ju gott om i Thailand, här kommer några. Att dom far plats med allt och dom ser att kora .Goa bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Tummen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 minut färsk bild från hotellet flapperland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Den poolen ser sjön ut! Vilket hotell är det? Det kan vara ide att prova vid tillfälle. pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu