Odin Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Är det någon som sett Stockholm från detta perspektiv?? Yepps här uppe stod jag och knäppte, hoppas ni inte ruttnar för här kommer en hög med interiörbilder från tornet. Älskar denna miljö... Snart 100 år sedan denna klottrare var här, de e alltså ingen modern företeelse... Vilken jäkla miljö jag jobbar i va? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Några bilder från gårdagens övningar Första gången på skidor... Lite nervöst är det. Men helt omöjligt e de ju inte Haha jag kan ju. Eller??? Phu... Svettigt det här Vi hade iaf. tur med vädret Det här var ju kanonroligt ju... Som ssv. vi hade en underbar dag här i Stockholmstrakten i går 0 grader och strålande sol, till saken hör att innan dessa bilder togs så var vi ute på en tur och kolla efter om vi kunde se några djur. Tjejen kunde gå på skaren men jag var tvungen att använda skidor (undrar varför), och hon hade hejdlöst roligt åt mej när jag trasslade in mej i en gran och ramlade. This image or Video has been moved or deletet photobucket /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 This image or Video has been moved or deletet photobucket /mvh Ja jag min dumme fan har varit inne å städat på Photobucket, å då försvann tydligen bilderna... De e inte lätt för en dataanalfabet... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Några färska bilder när vi var på utflykt i skogen. Det finns lite snö fortfarande men det är vår i luften trots allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 VIIIIIILL ÅKA IVÄG NUUUUUUU Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 VIIIIIILL ÅKA IVÄG NUUUUUUU Jaaaaaag MEEEEEEEEEE !!!!!!!!! "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Nää grabbar en sån här ska det va' annars kan de kvitta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Nu e det snart dax för di här sötnosarna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 En rödskjorta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Denna syn fick vi på väg hem från stockholm 21 januari När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Vilka goa bilder ni skickar gubbs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Trad med inbyggt stege Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Vilka goa bilder ni skickar gubbs Du också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 NEP, Nana Entertainment Plaza, i Bangkok. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Träffa en trevlig medlem på flaggan i kväll Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 ja de e en trevlig kar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Kompisens tos.Vild och glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Äntligen framme Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Äntligen framme Välkommen härligt att vara nere efter den vintern som är hemma. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Ja du åkte i tid, avis blir man för här har det snöat 2 decimeter i natt samt att det blåser som fan Många busslinjer är inställda, tågen går knappt och endast en bana på Arlanda är öppen vägarna ej farbara med mera........... “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Äntligen framme Gött Kniven ha nu en skön semester När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 en fågel på handen Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 en fågel på handen Den fick du till bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Bild på min fru Endnu et Jag tror dom var nyfiken En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu