hakancnx Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Har just fått bilder från en god vän i Chiang-Mai. Där har det firats kinesiskt nyår samt Flower Festival denna helg. Här är några bilder: /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Från kulturreservatet och närliggande kvarter här i Göteborg idag /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Lite bilder från i dag på förmiddans promenad. tur att man kom med på bild själv när man fota TQ. Gillar rattlåset only in Thailand. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Några bilder från gårdagens övningar Första gången på skidor... Lite nervöst är det. Men helt omöjligt e de ju inte Haha jag kan ju. Eller??? Phu... Svettigt det här Vi hade iaf. tur med vädret Det här var ju kanonroligt ju... Som ssv. vi hade en underbar dag här i Stockholmstrakten i går 0 grader och strålande sol, till saken hör att innan dessa bilder togs så var vi ute på en tur och kolla efter om vi kunde se några djur. Tjejen kunde gå på skaren men jag var tvungen att använda skidor (undrar varför), och hon hade hejdlöst roligt åt mej när jag trasslade in mej i en gran och ramlade. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NHC Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Inte dagens bild, men häftig är den Vill också ha denna zoom på min kamera / Robert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NHC Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 (ändrad) Några bilder från gårdagens övningar Första gången på skidor... Lite nervöst är det. Men helt omöjligt e de ju inte Haha jag kan ju. Eller??? Phu... Svettigt det här Vi hade iaf. tur med vädret Det här var ju kanonroligt ju... Som ssv. vi hade en underbar dag här i Stockholmstrakten i går 0 grader och strålande sol, till saken hör att innan dessa bilder togs så var vi ute på en tur och kolla efter om vi kunde se några djur. Tjejen kunde gå på skaren men jag var tvungen att använda skidor (undrar varför), och hon hade hejdlöst roligt åt mej när jag trasslade in mej i en gran och ramlade. Odin, Fantastiska bilder Ändrades Februari 7, 2011 av NHC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Den fantastiska utsikten från mitt fantastiska hotell i den fantastiska sydkoreanska staden Changwon. Det har iaf slutat regna och det är säkert ett par plusgrader . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Minutfärsk Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 (ändrad) Lite mera dagsfärska. Skönt att slippa kön Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ändrades Februari 7, 2011 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Några bilder från gårdagens övningar Första gången på skidor... Lite nervöst är det. Men helt omöjligt e de ju inte Haha jag kan ju. Eller??? Phu... Svettigt det här Vi hade iaf. tur med vädret Det här var ju kanonroligt ju... Som ssv. vi hade en underbar dag här i Stockholmstrakten i går 0 grader och strålande sol, till saken hör att innan dessa bilder togs så var vi ute på en tur och kolla efter om vi kunde se några djur. Tjejen kunde gå på skaren men jag var tvungen att använda skidor (undrar varför), och hon hade hejdlöst roligt åt mej när jag trasslade in mej i en gran och ramlade. Underbart Odin När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Fjäderlätta fötter vs blyfot = Givet resultat Ha det Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
murarn59 Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 jag ser att du är en finsmakare leif-arne roslagspunch i korgen.det är kvalitet från roslagen det. ha en skön tid i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Ringde 33an å önska lycka till då satt han i loungen å garva och njöt 7 veckors semester När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Här bor en Norrman som kör HD. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 En jättetrevlig kille vi träffade i Peking på senaste hemresan, pratade klockren svenska... Och tjejen skulle pga. nån gammal sedvänja inte befinna sej på samma plan... Men han va juste som tusan, han bjussade upp mej hit. (observera inte tjejen) Tjejen fick en peng och en bok istället... Jaja det är mycket man inte förstår. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Är inte det där Munken som försöker bygga tempel i Fredrika? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Tycker han ser ut som munken från Torsby Wat, Värmdö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Idag har jag förflyttat mig från Changwon till Ansan, ytterligare en relativt liten stad med sydkoreanska mått mätt. Här fanns inte ens något ledigt hotell så vår agent bokade in oss på ett motell, att dömma av bilderna nedan samt det faktum att man parkerade bilen bakom ett skynke gör att man nog kan misstänka att det är ett Love Motel. Bild 1: Utsmycknad ovan sängen. Bild 2: En bubbelpool med en liten bar framför (någon koreansk fetish antar jag). Bild 3: Sängen. Bild 4: Delar av det kit jag fick när jag checkade in (glidmedel, kondom och bubbelsalt). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Det var inte långt mellan badkaret och sängen, som gjort för våta lekar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Ett toppenrum! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Idag har jag förflyttat mig från Changwon till Ansan, ytterligare en relativt liten stad med sydkoreanska mått mätt. Här fanns inte ens något ledigt hotell så vår agent bokade in oss på ett motell, att dömma av bilderna nedan samt det faktum att man parkerade bilen bakom ett skynke gör att man nog kan misstänka att det är ett Love Motel. Bild 1: Utsmycknad ovan sängen. Bild 2: En bubbelpool med en liten bar framför (någon koreansk fetish antar jag). Bild 3: Sängen. Bild 4: Delar av det kit jag fick när jag checkade in (glidmedel, kondom och bubbelsalt). 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Tusan att ja missa Phukets skärgård denna vintern När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Blixten slog ner i den här stolpen i förrgår natt kl 4. Hela View talay 1 och alla kåkar efter thepprast road var strömlösa till kl 3 på eftermiddagen. Måste ha varit en fullträff! Man ser säkringarna hänga. Elkillen hade en lång pinne som han krokade fast och "klickade" i dom. Lätt som en plätt. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Clion brukar ju ibland påpeka att han minsann kör omkring på en monstertruck på jobbet men jag tror att jag precis hittat bevis på att han överdriver storleken en aning . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu