oldthaimer Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Inne på avdelning fordon. Denna thairegistrerade husbilen syntes i Jomtien nyligen. Intressant är att den hade olika nummer på regskyltarna fram resp bak. Thailand borde kunna bli ett förlovat husbilsland. Kanske antalet ökar med tiden. Är det fler som sett husbilar/husvagnar i Thailand? /oldThaimer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 grattis Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Inne på avdelning fordon. Denna thairegistrerade husbilen syntes i Jomtien nyligen. Intressant är att den hade olika nummer på regskyltarna fram resp bak. Thailand borde kunna bli ett förlovat husbilsland. Kanske antalet ökar med tiden. Är det fler som sett husbilar/husvagnar i Thailand? /oldThaimer Tack for bilden ,har aldrig sett en husbil i Thailand. //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Det är skillnad på djurhållningen första bilden är på min 6 månaders Tyskterriervalp (fet och fin) Den här bilden är på Mae´s blandrasvalp ungefär lika gammal kanske 1 månad yngre, som var så jäkla undernärd, så jag matade den med youghurt när vi kom för att sedan övergå till köttfärsblandat ris. Den (dom) var betydligt tjockare när vi åkte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 En bild till på om inte husbil så i alla fall hus bil. En tidig morgon i Jomtien, vet inte om någon bor i bilen? möjligen en kort thai? /oldThaimer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Changhugget där det som inte får hända hände!! Fröken Chang får, mot alla odds, slut på Chang varpå Mait tvingas ta till substitut. Som tur var var fröken snabb att återställa ordningen så att vi andra fick riktig pilsner. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Hamna hemma ;mamma pappa, i deras lägenhet. i pattis. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 En bild till på om inte husbil så i alla fall hus bil. En tidig morgon i Jomtien, vet inte om någon bor i bilen? möjligen en kort thai? /oldThaimer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 En morgonbild 08.30 januari När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Lite September pics När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 En morgonbild 08.30 januari Hej Clion, Ser ju kallt ut.. Här är det varmt och gör gott... Mvh Retstickan Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Hej Clion, Ser ju kallt ut.. Här är det varmt och gör gott... Mvh Retstickan Friskt å gott ingen smogg här int När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 På vår resa från Kalasin till Sakon Nakhon satt det ett par vilda apor vid vägkanten i bergen mellan städerna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Den här jävla apan fick sig ett gott mål mat jordnöts bågar från friendship. 71 Bathare Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 (ändrad) Min gamle polare "Jerry Good" som numera driver den amerikanska thai-mat-sajten "Importfood.com" medverkade under sina ungdomsår i en del biroller, och han fotades även för en del reklambilder i början av 1990-talet i Thailand. Detta för att tjäna lite extra-pengar under tiden som han pluggade för att ta sin master på Ramkamheng Univ. Bilden togs 1992 utanför Bkk under filmatiseringen av "Frankie's House". Inte någon jättekänd film, men det var kul under inspelningen. Mvh SN Ändrades Februari 2, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Clirre sista turen väster ut Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Clirre sista turen väster ut Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ja då är du välkommen ner till värmen..Leif Arne. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Dessa två husbilar från Australien såg jag först på Koh Chang och några veckor senare stod de utanför hotellet i Vietienne “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Clirre sista turen väster ut Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Du hinner ett par lass till du ska ju inte åka föräns den 7 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Dagens bild får bli några gamla bilder på den lilla isbiten. Av någon anledning verkar hon vilja gå i pappas fotspår... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Här kommer några bilder på blommor och kultur från en av mina resor till Chiang mai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Vill bara önska ett Gott Nytt År! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Här har man passerat många gånger, nu envisades kärringen att vi skulle gå in och titta. Så här ser det ut "bakom murarna" mvh Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Clirre clirr nu går det österut sakta men säkert Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Lite folk på denna strand idag fast kina nyår Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu