mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Skaldjur är gott!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Någon som inte har riktigt koll hur man gör på toa? Instruktionsbild kommer här ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 (ändrad) mamma bäng fan pappa käng, Fan, du siter ju vid "mitt" bord.... Hälsa Kamoon (Poolman) Och är det lika kallt i poolen som vanligt...? Ändrades Januari 15, 2011 av hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 (ändrad) mamma bäng fan pappa käng, Fan, du siter ju vid "mitt" bord. Hälsa Kamoon (Poolman) Och är det lika kallt i poolen som vanligt...? Tja... Kallt i poolen? Man kör mantrat. Det är minus 36 i Storuman 12 gånger sen hoppar man i!!!! Allvarligt talat så är det inte kallt utan lagom friskt!! Kamoon är gentlemannen med "full mundering" när han rensar poolen? Dessutom tror jag inte du spelat "UNO" där? /mvh Ändrades Januari 15, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Körskola för sonen i byn HOPPAS INTE DU FÖRSÖKER ATT LÄRA HAN DE BARA .SÄGER BARA UPPKÖRNINGEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 THAILANDS SJUKVÅRD EFTER 2 OPERATIONER... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 THAILANDS SJUKVÅRD EFTER 2 OPERATIONER... Och efter 4 år i koncentrationsläger Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Vintermorgon på E 22 utanför Västervik Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Och efter 4 år i koncentrationsläger JAPP JA ÖVERLEVER ALLLLLLLT Å ALLA TYVÄRR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Slänger in en bild från slutet av september, härifrån Udon. Ett perfekt svanhopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Bangkok igår: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Hey, hey, good lookin', whatcha got cookin'? How's about cookin' something up with me? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Är det någon som har sett denne kille som trampar sitt fordon i över 60km/h Vi såg honom i Bangsaree... Såg förresten vi blev omkörda... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Har sett honom vid bensinstationen uppe vid suhkumwith Bangsare där brukar han äta vid stånden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Upprop inför dans-tävling i Central Festival i Pattaya igår. Tyvärr så tog batteriet slut så blev bara en bild! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 En välkänd Pattaya räv.Nu med moter på. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Lite pix från Pattis idag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Först ett par kvällsbilder från Koh Samet Dukat för Ryssar, observera Pepsi och vatten! Till oss blev det en stooor Chang, vilket visade sig vara folköl Sen en kvällsbild från Patong eller "Heaven on Earth" som dom skriver i Phuket Gazette Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Har M*A*S*H komit till Fiske byn? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Finns ju en del av denna sorten i stan ochså. http://www.youtube.com/watch?v=x7TXTt1sEgg Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Bild tagen igår i Central Festival i Pattaya under: "Teen Dancercise Thailand Championship 2011". Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Har M*A*S*H komit till Fiske byn? Va fan har man span på sig?Nu stod bilen parkad där man bor. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 lite pix från i kväll.Pattis. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Heta Folkor du hittat, Stoney Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu