Avregistrerad clion Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Som det ser ut nu så känns det som snön ligger kvar till midsommar... Den däringa pojkspolingen från Gävle är änna en retsticka :rotfl: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Paradise Park, ännu ett nytt shoppingkomplex i Bangkok, går i samma stil som tex Paragon. Tomt på folk? En vanlig syn. Tomtar fortfarande! Så var det mörkt igen. Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Vilken gata ligger "Paradise Park" på? Centrum eller i utkanten av stan? Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ligger väl på Srinakarin road dvs. ganska centralt i närheten av Bang Na. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 En bild av min snöslunga! (Nitt71) Vi fick 7 cm i natt! Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Inte dagens men den kanske funkar ändå, f-n va jag längtar till att det blir jaktbart igen.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Dagens HDR Bilder Tyvärr blev bilden med flotten misslyckad pga att den gungade under de 5 olika exponeringarna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Vem gör inte det odin,halva jäv... säsongen förstörd. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ja fy tusan mina hundar har liggsår... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ja du Odin nu får man bara gå här och drömma å tänka tillbaks. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ja eller tänka framåt, det blev ju ett minst sagt abrupt slut så att säga. Och den följande abstinensen va inte att leka med varken för mej eller dogsen. Tiken ligger fortfarande bara å är sur, jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva det men hon är uttråkad och sur. Det spelar ingen roll vad vi försöker med, hon bara tittar på mej med en lidande blick å sen går hon och lägger sej.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ja hundarna har det inte lätt, jaktsäsongen har blivit förstörd 2 år i rad nu är det ca 70 cm snö här. Det syns bara lite av svansen när grisarna springer i snön. Här såg jag 6 hjortar i varierande storlek det kanske blir någon mera innan den 31 jan . Tyvärr verkar det som att rådjuren nästan försvunnit jag har bara sett spår efter 1 djur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Birger tänkte till och åkte till LOS i November för den månaden är tråkig att jaga i, bara grått och blöt,Så vi jagar i December mycket roligare med lite spår snö,mm visst blev ju bra. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ja Rådjuren rör inte gärna på sej nu, vi fodrar på 4 ställen och där är det helt nedtrampat. Men tyvärr så har även grisarna börjat hitta dit och dom bara sliter sönder foderautomaterna. Nää lägger in en vårbild från-10 så man får lite hopp... Birger tänkte till och åkte till LOS i November för den månaden är tråkig att jaga i, bara grått och blöt,Så vi jagar i December mycket roligare med lite spår snö,mm visst blev ju bra. Haha du tänkte med min hjärna alltså... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Ja Rådjuren rör inte gärna på sej nu, vi fodrar på 4 ställen och där är det helt nedtrampat. Men tyvärr så har även grisarna börjat hitta dit och dom bara sliter sönder foderautomaterna. Nää lägger in en vårbild från-10 så man får lite hopp... Rangen i Årsta i bakgrundenan , nästan hemma hos mej mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Rangen i Årsta i bakgrundenan , nästan hemma hos mej mvh Nästan hemma hos mej åxå Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Patong Beach med mobilen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Blev Anka-nudelsoppa till lunch idag. Mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 En bild jag tagit från min balkong! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Inträdet betalt på Zinkensdam och nu väntar bandy! Matchen började inte så bra för Bajen, de låg under med tre noll i början!!! Men de vände matchen på ett grymt sätt. Firandet av ett snyggt mål! Slutresultat efter 90 minuter bandy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Raggarbil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Sommaren ser avlägsen ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Vilken gata ligger "Paradise Park" på? Centrum eller i utkanten av stan? Lovelos Ligger precis som wille skrev på Srinakarin Road i Bangna. Det är egentligen inte ett nytt köpcentrum utan en uppfräschning av gammla Seri Center. För mig och en hel del andra Bangnabor så börjar Paradise Park mer och mer bli det naturliga helgnöjet (det lät rätt sorligt ) istället för grannen Seacon och Central Bangna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Ja, vår göteborska samlingsplats ser inte så inbjudande ut. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu