Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Guest larbejo

Lars60! Tack för ditt svar. Jag skulle kanske kunna hjälpa till med ev. svampkunskaper,när det gäller era thaitjejer och dej själv :D . Jag bor inte så långt ifrån Borlänge,där jag tror du håller till. Det finns många svampar som man kan använda. Problemet är att ju mer man kan desto försiktigare är man.Det är lätt att ta fel svamp,resultatet kan bli förödande,död eller förstörda njurar

Dela på andra sajter

Hejsan Vikingen73, det var trevligt att Micke,  har nog inte sett honom på 12-14 år,

drev inte han och en Thaitjej ( Mari tror jag hon hette ) en bar och guesthouse i Jomtien för många år sen

MVH stefan

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Hejsan Vikingen73, det var trevligt att Micke,  har nog inte sett honom på 12-14 år,

drev inte han och en Thaitjej ( Mari tror jag hon hette ) en bar och guesthouse i Jomtien för många år sen

MVH stefan

Jag vet ej vad tjejen som han drev baren och guesthouset med hette, ska kolla med honom nu..men det var i Jomtien, han hade det i 4 år när han bodde där sen drog han till BKK 2 år och jobbade där..nu driver han eget här i Sverige och vi har lärt känna varandra genom att han skaffat thaitjej här i Sundsvall :great: så nu har han även en lägenhet här i stan och vi är i full gång med att starta upp ett företag ihop som har lite kopplingar till vad han sysslar med idag.ska bli skoj. Hans ex bor kvar neråt Borås med lillkillen som han fick med henne.
Dela på andra sajter

Stefan5300: Jag ringde till Micke och han tyckte det var skitskoj att du svarat, han sa att du var en genomsnäll kille som han haft mycket skoj med, Maries Guesthouse hette stället på den tiden som Micke drev.

Nu vet jag lite om din historia också....vil du ha hans nummer nåt så är det bara att skicka ett pm till mig så ska du få det..Micke vart i alla fall glad.

Dela på andra sajter

Pingis i byn!  :yipi:

pict0867_web_146.jpg

Ja i min by.. och tagen av min kamera.. :grrrrrr:

Fy skäms Lars :kort: ....och min första upptäckta bildstöld hur många andra har du "snott"

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Ja i min by.. och tagen av min kamera.. :grrrrrr:

Fy skäms Lars :kort: ....och min första upptäckta bildstöld hur många andra har du "snott"

/Enis

:wai: Enis

Ja då ber jag om ursäkt, om du tog illa vid dig!  :cry:

Jag tyckte den här bilden var så trevlig, att jag "ladda ner" för ett tag sedan.
Då jag gjorde det hade jag ingen tänke på vem som tagit den.

Sen tyckte jag att bilden var så bra och symbolisk, för "livet på landet".
Sorry en gång till, men nu vet alla att Enis tagit bilden på pingisspelaren.  :wai:
Dela på andra sajter

:wai: Enis

Ja då ber jag om ursäkt, om du tog illa vid dig!  :cry:

Jag tyckte den här bilden var så trevlig, att jag "ladda ner" för ett tag sedan.

Då jag gjorde det hade jag ingen tänke på vem som tagit den.

Sen tyckte jag att bilden var så bra och symbolisk, för "livet på landet".

Sorry en gång till, men nu vet alla att Enis tagit bilden på pingisspelaren.  :wai:

Då var det avklarat.bara att skriva.. "säkerligen tagen av någon medlem härinne" nästa gång du glömt vem som tagit bilden

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

För er som trott Sune Mangs var död & begraven måste jag göra er besvikna!

His live and well and still going strong in Pattaya! dance.gif

[move]IMG_0593_2.jpg[/move]

Dela på andra sajter

:wai: Måltid och planering för de närmaste dagarna!

Planering ? Är inte bilden från Thailand? :D:D:D

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

:wai: Måltid och planering för de närmaste dagarna!

Planering ? Är inte bilden från Thailand? :D:D:D

Japp, men det förestår en "Begravning" som måste planeras!  :wai:

Dela på andra sajter

Stog i valet o kvalet mellan en smarrig pytt och en fantastisk wienerschnitzel på Flaggan idag.

Pytten fick denna gång stryka på foten så det blev den görgoa wienerschnitseln  :great:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Gurkan21 o crazyswede, nice!  :wai:

Dax med lite +!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...