Guest larbejo Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Lars60! Tack för ditt svar. Jag skulle kanske kunna hjälpa till med ev. svampkunskaper,när det gäller era thaitjejer och dej själv . Jag bor inte så långt ifrån Borlänge,där jag tror du håller till. Det finns många svampar som man kan använda. Problemet är att ju mer man kan desto försiktigare är man.Det är lätt att ta fel svamp,resultatet kan bli förödande,död eller förstörda njurar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Hejsan Vikingen73, det var trevligt att Micke, har nog inte sett honom på 12-14 år, drev inte han och en Thaitjej ( Mari tror jag hon hette ) en bar och guesthouse i Jomtien för många år sen MVH stefan BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Quote Hejsan Vikingen73, det var trevligt att Micke, har nog inte sett honom på 12-14 år, drev inte han och en Thaitjej ( Mari tror jag hon hette ) en bar och guesthouse i Jomtien för många år sen MVH stefan Jag vet ej vad tjejen som han drev baren och guesthouset med hette, ska kolla med honom nu..men det var i Jomtien, han hade det i 4 år när han bodde där sen drog han till BKK 2 år och jobbade där..nu driver han eget här i Sverige och vi har lärt känna varandra genom att han skaffat thaitjej här i Sundsvall så nu har han även en lägenhet här i stan och vi är i full gång med att starta upp ett företag ihop som har lite kopplingar till vad han sysslar med idag.ska bli skoj. Hans ex bor kvar neråt Borås med lillkillen som han fick med henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Stefan5300: Jag ringde till Micke och han tyckte det var skitskoj att du svarat, han sa att du var en genomsnäll kille som han haft mycket skoj med, Maries Guesthouse hette stället på den tiden som Micke drev. Nu vet jag lite om din historia också....vil du ha hans nummer nåt så är det bara att skicka ett pm till mig så ska du få det..Micke vart i alla fall glad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Nu sitter jag här i Sverige igen och blir hungrig. Midsommarfirande på Globetrotter i Pattaya. Tack Lasse mvh /oldthaimerMidsommar 08 Globetrotter_01.jpgMidsommar 08 Globetrotter_02.jpgMidsommar 08 Globetrotter_03.jpgMidsommar 08 Globetrotter_04.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Pingis i byn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Quote Pingis i byn! Ja i min by.. och tagen av min kamera.. Fy skäms Lars ....och min första upptäckta bildstöld hur många andra har du "snott" /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Quote Ja i min by.. och tagen av min kamera.. Fy skäms Lars ....och min första upptäckta bildstöld hur många andra har du "snott" /Enis Enis Ja då ber jag om ursäkt, om du tog illa vid dig! Jag tyckte den här bilden var så trevlig, att jag "ladda ner" för ett tag sedan. Då jag gjorde det hade jag ingen tänke på vem som tagit den. Sen tyckte jag att bilden var så bra och symbolisk, för "livet på landet". Sorry en gång till, men nu vet alla att Enis tagit bilden på pingisspelaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Taxi i byn, inte min by men tagen med min kamera iallafall IMG_0058.JPG member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Quote Enis Ja då ber jag om ursäkt, om du tog illa vid dig! Jag tyckte den här bilden var så trevlig, att jag "ladda ner" för ett tag sedan. Då jag gjorde det hade jag ingen tänke på vem som tagit den. Sen tyckte jag att bilden var så bra och symbolisk, för "livet på landet". Sorry en gång till, men nu vet alla att Enis tagit bilden på pingisspelaren. Då var det avklarat.bara att skriva.. "säkerligen tagen av någon medlem härinne" nästa gång du glömt vem som tagit bilden /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Och så lite ping-pong i en liten by ute på landet pict0867_web_146.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 Hur som helst en riktigt skön bild pojkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 20, 2008 Dela Inlagd Augusti 20, 2008 För er som trott Sune Mangs var död & begraven måste jag göra er besvikna! His live and well and still going strong in Pattaya! [move][/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Quote Och så lite ping-pong i en liten by ute på landet Inte retas med Enis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Måltid och planering för de närmaste dagarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Måltid och planering för de närmaste dagarna! Planering ? Är inte bilden från Thailand? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Quote Måltid och planering för de närmaste dagarna! Planering ? Är inte bilden från Thailand? Japp, men det förestår en "Begravning" som måste planeras! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 :bs_nostealinganything:DSC01975_web.jpg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Fin bild enis ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Stog i valet o kvalet mellan en smarrig pytt och en fantastisk wienerschnitzel på Flaggan idag. Pytten fick denna gång stryka på foten så det blev den görgoa wienerschnitseln Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 För ät dig inte på potatismoset bara "Lamai" 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Passar då på också att lägga in en bild från Flaggan från semestern sommaren 2007 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Gurkan21 o crazyswede, nice! Dax med lite +! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Härliga bilder ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Pappa Pappa titta DSC01984_web.jpg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu