Avregistrerad clion Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Dagsaktuella snöläget .... .. fotad med julklappen i från mor och far /Enis Och va var det för nåt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Snart bär det iväg till "Sun Sea & Fun" God Jul! Lovelos Chaweng Beach 2010 Snyggt HDR foto När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Härligt med mycket snö. Vad gäller julklappen så försökte jag kolla Exif data från bilden men den verkar du ha tagit bort innan publicering. Törs man gissa på fullformat? Och va var det för nåt Ingen ny kamera, A700:an får hänga med ett tag till.. men ett nytt objektiv SAL-85F14CZ /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 (ändrad) Och va var det för nåt En fullformatera grattis 850 eller 900 Ds Kim för pilen till bilden så ser du DSCO och gör på mina och dina bilder och testa på andras bilder 555555 Ändrades December 27, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Ds Kim för pilen till bilden så ser du DSCO och gör på mina och dina bilder och testa på andras bilder 555555 Clion och vad menade du med det DSCO? //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Clion och vad menade du med det DSCO? //Broskan Sony har en skiva med som har ett redigeringsprogram och då får våra bilder DSCO +ett nummer efter. testa på dom andras foto på mina och kims bilder kommer det fram och på andras bilder kommer nåt annat beroende vilken kamera och redigeringsprogram dom har När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 (ändrad) Sony har en skiva med som har ett redigeringsprogram och då får våra bilder DSCO +ett nummer efter. testa på dom andras foto på mina och kims bilder kommer det fram och på andras bilder kommer nåt annat beroende vilken kamera och redigeringsprogram dom har Vad får du fram på min bild då? Jag har mobilkamera Sony Ericsson W595 Ändrades December 27, 2010 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Vad får du fram på min bild då? Jag har mobilkamera Sony Ericsson W595 Ja fick fram samma som jag.blev fundersam har du också skaffat en sony kan ju kanske ha fel vet ju att Enis har en sony 700 och då kommer ju namnet fram en det kommer og nåt smaskigt från Enis snart5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Stackare... Den värsta ångestplatsen i hela Thailand, utresegaterna.. Kan bara hålla med, är det nån gång om året man är nära tårarna så är det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Tar några flera bilder från lördagens Göteborgs-promenad. Avenyn Avslutar med Stora Teatern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Härligt på CPH nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 stackars gubbe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Välkomen hem till Snön och minus grader Lamai64! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Fest i Byn. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Körde vilse idag,hamna på Beachen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Mitt barnbarn på 5 månader. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 i minus på ski Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 vilken go bild på barnbarnet janeff.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Doktorn sa BARA EN Chang om dagen.javisst sa jag och börja dricka den i mitten. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Här SATT man men Changen är slut. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Här SATT man men Changen är slut. Det ser ut som att det var slut på personal också Stalltips åk dit när dom har öppnat. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Det ser ut som att det var slut på personal också Stalltips åk dit när dom har öppnat. //Broskan Skall lyda ditt stalltips och ta med kameran i dag för det hade jag inte i går när vi satt där på kvällen.Och där var personal och öl,jag skrev Satt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäst i test Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Bad att få pengar senast jag fyllde år som nu gjort nytta på ett barnhem för föräldralösa barn i Pattaya. Köpte käk och lera att leka med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Skall lyda ditt stalltips och ta med kameran i dag för det hade jag inte i går när vi satt där på kvällen.Och där var personal och öl,jag skrev Satt. Hamnade liet fel i början men vem vet var jag var ; inte på XXX Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Tog en på Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu