Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Dagsaktuella snöläget .... :suicide:

post-3356-0-67393100-1293474814_thumb.jp

.. fotad med julklappen i från mor och far :av-109998:

/Enis

Och va var det för nåt :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Snart bär det iväg till "Sun Sea & Fun" :dance1:

God Jul!

Lovelos

Chaweng Beach 2010

post-4442-0-20895100-1293180481_thumb.jp

Snyggt HDR foto :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Härligt med mycket snö. ;)

Vad gäller julklappen så försökte jag kolla Exif data från bilden men den verkar du ha tagit bort innan publicering. Törs man gissa på fullformat?

Ingen ny kamera, A700:an får hänga med ett tag till.. men ett nytt objektiv SAL-85F14CZ

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En fullformatera grattis 850 eller 900 :whistle:

Ds Kim för pilen till bilden så ser du DSCO och gör på mina och dina bilder och testa på andras bilder 555555

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Ds Kim för pilen till bilden så ser du DSCO och gör på mina och dina bilder och testa på andras bilder 555555

Clion och vad menade du med det DSCO?

post-3639-0-91308700-1293485817_thumb.jp

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clion och vad menade du med det DSCO?

post-3639-0-91308700-1293485817_thumb.jp

//Broskan

Sony har en skiva med som har ett redigeringsprogram och då får våra bilder DSCO +ett nummer efter. testa på dom andras foto på mina och kims bilder kommer det fram och på andras bilder kommer nåt annat beroende vilken kamera och redigeringsprogram dom har

Dela på andra sajter

Sony har en skiva med som har ett redigeringsprogram och då får våra bilder DSCO +ett nummer efter. testa på dom andras foto på mina och kims bilder kommer det fram och på andras bilder kommer nåt annat beroende vilken kamera och redigeringsprogram dom har

Vad får du fram på min bild då? Jag har mobilkamera Sony Ericsson W595

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad får du fram på min bild då? Jag har mobilkamera Sony Ericsson W595

Ja fick fram samma som jag.blev fundersam har du också skaffat en sony :whistle:

kan ju kanske ha fel vet ju att Enis har en sony 700 och då kommer ju namnet fram :giggle:

en det kommer og nåt smaskigt från Enis snart5

Dela på andra sajter

Stackare...

Den värsta ångestplatsen i hela Thailand, utresegaterna..

Kan bara hålla med, är det nån gång om året man är nära tårarna så är det här.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:whoco5: stackars gubbe :giggle:

Dela på andra sajter

Här SATT man men Changen är slut.

Det ser ut som att det var slut på personal också ;)

Stalltips åk dit när dom har öppnat.

//Broskan

Dela på andra sajter

Det ser ut som att det var slut på personal också ;)

Stalltips åk dit när dom har öppnat.

//Broskan

Skall lyda ditt stalltips och ta med kameran i dag för det hade jag inte i går

när vi satt där på kvällen.Och där var personal och öl,jag skrev Satt. ;):drinks:

Pattaya

Dela på andra sajter

Bad att få pengar senast jag fyllde år som nu gjort nytta på ett barnhem för föräldralösa barn i Pattaya.

Köpte käk och lera att leka med

post-5503-0-88193800-1293646578_thumb.jp

post-5503-0-60327900-1293646596_thumb.jp

post-5503-0-61285500-1293646618_thumb.jp

post-5503-0-22763500-1293646633_thumb.jp

post-5503-0-72641100-1293646644_thumb.jp

post-5503-0-27144400-1293646675_thumb.jp

post-5503-0-56221200-1293646736_thumb.jp

Dela på andra sajter

Skall lyda ditt stalltips och ta med kameran i dag för det hade jag inte i går

när vi satt där på kvällen.Och där var personal och öl,jag skrev Satt. ;):drinks:

Hamnade liet fel i början men vem vet var jag var ; inte på XXX

post-6102-0-21166900-1293650715_thumb.jp

Pattaya

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...