phitsanulok Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 en slö j-l som inte vart uyanför dörrn på veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Vi Önskar er en God fortsättning på Julen! Idag är det dags för dottern och sonen att prova alla julklappar, just nu så klipps det papper i olika färger och former sedan ska det baka kakor i de nya kakformarna. Full fart hela tiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Ganska vanliga i små byar på landet Finns sådana även på Koh Chang t.ex Bensin på flaska finns på di flesta ställen även i Hua Hinom och Jomtjena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Sol över sjön Rönn, Falun i eftermiddags då Tuk och jag besökte dottern GOD JUL & Gott Nytt År ///Thure o Tuk Hmm...sjön heter Runn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 pimpla kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Här e Western Unions nya ansikte utåt! Snart på en TV-kanal nära dig(i Thailand) Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Här e Western Unions nya ansikte utåt! Snart på en TV-kanal nära dig(i Thailand) Måste vara en vældigt høgt uppsatt tjej, kanske uberklass, med tanke på farangens vørnadsfulla wai..tjejen och sin sida waiar farangen mer återhållsamt, kanske ær han mycket yngre æn henne... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Måste vara en vældigt høgt uppsatt tjej, kanske uberklass, med tanke på farangens vørnadsfulla wai..tjejen och sin sida waiar farangen mer återhållsamt, kanske ær han mycket yngre æn henne... Maitan försöker göra sitt bästa när han skall vara med i TV Var många söta tjejer här för en stund sen.Bilder finns tror jag o även lite film från detta lilla spektakel i Udon Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Hmm...sjön heter Runn Hej Lappen! Ja, så är det, bra att du rättade till det... God Fortsättning //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sawan Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Inser plötsligt att det är "Dagens Bild" vi tjatar om likgiltiga saker i. Måste genast botgöra - här kommer några kort från en underbar flygpplats, Sukhothai som kanske inte är bekant för så många här... Landade här för några veckor sen... fantastiskt fin flygplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Bara en bild från mitt fönster imorse. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Julbilder från ett isande kallt norra skärgården utanför Göteborg. I väntan på färjan i Framnäs på Björkö. Kalvsund i vinterskrud. Färjan anländer från Öckerö. Burö anlägger Framnäs. Isrännan ut mot Grötö. Grötö hamn. Moppen Gud glömde denna vinter. Äntligen stugvärme. Varm glögg, lussekatter och pepparkakor. En ström fåra stretar ännu emot för öppet vatten. Brasa inte enbart för mys denna jul. Granen pyntad, klapparna på plats och förväntansfulla barn inväntar Tomten. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Ljussken från Götet. Yngsta familjemedlemmen i fokuus. Glöggdrickande döttrar. Kvällsljus från sta´n. Nattbild mot sta`n. Gryningsbild. Raffinaderierna och enegrgiverken går på högtryck i högtrycket. Julen 2010. Nya anläggningspollar under uppförande. Kärrans tid är förbi. Lite sent nu att börja tänka på upptagning. Så det får nog att bli att såga - på gammalt vis - men med modernare verktyg. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Å denna nattabild som avslutning. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Härliga bilder Lenno, tack för att du delade med dig Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 F-n lenno,du ska bli vykortsfotograf Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 F-n lenno,du ska bli vykortsfotograf Mvh Måne måne...nu skall du inte börja driva med mig...du vet ju att jag gillar dig. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Dagens gästhusägare Dagens golfare Dagens rulltrappa Dagens jacka Dagens GPS Dagens Western Union Dagens gubbar Dagens glada samtal Dagens mjölk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Man blir jo inte avis som tur är Tack för bilduppdateringen väntar på fler mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Fina bilder båda från skärgården och Thailand. Frugan jobbar, så tog med mig kameran på en eftermiddags-promenad i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Ursäkta Drivern och Lamai64... Jag kunde inte låta bli! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Fina bilder båda från skärgården och Thailand. Frugan jobbar, så tog med mig kameran på en eftermiddags-promenad i Göteborg. va har ni inte mer snö När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Nej, Clion. Vi har faktiskt klarat oss bra när det gäller snöväder i Göteborg sista veckan. Norra Bohuslän och Skåne har klarat sigmycket sämre. Men riktigt kallt, och halt på vägarna. Så lite gatubilder från Bangkok skulle värma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Lite dåligt me bilder i dag befinner mig just nu i udon Thani inför Partyt i kväll (var förfest i går men jag höll en halvkrasslig stjp sällskap på resorten) men i kväll ska det bli bilder på Udons stridstrupp nr 1 kanske nån lite dam slinker me också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Udons nattliv funkar också som uppvärmning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu