Khemmarat Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Vi har alla olika favoriter men en ting vi har gemensamt är : vi gillar bilar mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Vi har alla olika favoriter men en ting vi har gemensamt är : vi gillar bilar mvh utom edvardpop som gillar mode Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 utom edvardpop som gillar mode Bilar är det bara bekymmer med. För att inte tala om vad dyra de är i drift. Har inget alls emot att kolla på dem(helst 50 eller 60-talare) men äger inte gärna någon. Nä tacka vet jag kortbyxor... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 (ändrad) Kom förbi byn Ban Dan vid gränsen mot Kambodja nära Surin i mitten på november och köpte lite förfriskningar i en affär. Ändrades December 23, 2010 av mrsurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2010 Kom förbi byn Ban Dan vid gränsen mot Kambodja nära Surin i mitten på november och köpte lite förfriskningar i en affär. Åh det var tusan att du varit och hälsat på mina svärföräldrar borta i Ban Dan. Frugan kommer att få sig en överaskning på julaftonsmorgonen när jag visar henne denna dagens bild post, just nu sover hon sött. Ps Otur att du kom just den enda novembermånad under 2000 talet då vi inte varit på plats. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Verkade som att en del här på forumet var intresserade av bilaudio.Så ett par bilder till innan de e läggdags här på julafton. Har full förståelse om någon moderator finnar nån bild lite opassande, då e de bara o trycka på knappen Annars så vaknar nu Pattaya igen och himlen verkar blå. Dags o gå o lägga sig Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Varför var det ingen sån dans i byn när ja var där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 'Fläckig duva' (Spotted Dove) som häckar i vår Tamarind. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Gott Nytt Från Gnällbältet O Nerike Å Måne!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Var vid BigC uppe i norra nyss och tittade på ombyggda bilar och lite folkdans men fick ta en snabbis på rummet nu för o tömma minneskortet o hämta ett nytt batteri. Förutom lite kort blev det nog rejält med dansvideos Dags o dra ut i Pattaya-natten igen, de e ju sista kvällen man kan vara ute länge här Ajöss! Va fan skulle ja till Bkk å göra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Köpte denna stol för 1500B på gränsmarknaden vid Kambodja nära Surin när jag var där i november. Kim; det var då jag letade reda på ditt hus i Ban Dan, jag var i Ban Phukmhai nära Sangkha 16 okt - 18 dec och byggde på mitt hus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 En spelbong som man får när man spelar i byn. Ingen tur den här gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Snart bär det iväg till "Sun Sea & Fun" God Jul! Lovelos Chaweng Beach 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Ungarnas husbygge, kanske skulle lagt denna i någon "husbyggartråd"..God Jul... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Min sista romantiska solnedgång över Soi Buakhow för nån timme sen Väskan packad.Är väl egentligen bara o slänga ner datorn så är det färdigt.Skall bli gött o komma till lite svalare breddgrader Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Du är välkommen hem det är "bara"-15 här hemma nu så du behöver inte ta av dig shortsen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 6666666 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Nu (kl 15.00) lyfter min darling från Kastrup för tillbringa 4 månader byn. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Du är välkommen hem det är "bara"-15 här hemma nu så du behöver inte ta av dig shortsen Tack måne! har ett par nyinköpta moderiktiga shorts för detta tillfälle Nu blir det en liten rackabajsare o lite snacks Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 (ändrad) Tack måne! har ett par nyinköpta moderiktiga shorts för detta tillfälle Nu blir det en liten rackabajsare o lite snacks Det där såg ju ut att vara en bra starter(follower)på hemresan.Det verkar bli lite mildare här,är det månne du som sprider lite värme omkring dig.Mvh Måne PS.Säg till chaufförn att hålla utkik efter tomten så ni inte krockar med honom,han är väl ute och åker nu Ändrades December 24, 2010 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Med en liten thaitjej som tomte kan det ta tid att få ut alla paket, kommer ju till mobilprat mellan vartannat paket. Även råttjägarn fick julklapp, köpte ett kilo strömmingsfileer, dom blir nog fan bara mindre och mindre tror jag, kanske dags att dom börjar med större maskor i näten. Den ger du tusan i den är min. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Sol över sjön Rönn, Falun i eftermiddags då Tuk och jag besökte dottern GOD JUL & Gott Nytt År ///Thure o Tuk The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Här kommer någon barbarnen väntade på. //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Från en byggarbetsplats i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu