Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Han blev inte långlivad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Då vi inte har något 'Lappmögel' i vår trädgård så får det bli en dagens bild av något vitt som vi har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Fick ett glatt minus i karma av Gammeldansken på min bild av ett tangentbord i burk. Säger väl mer om Surkarten än om tangentbordet iaf... Fick ett surt minus idag av lama64. Säger mer om han än om inlägget. Helt OK, vi lever ju än så länge i ett fritt land. Om man måste lipa varje gång man får ett minus då kanske man ska följa B99's råd: Ge inte bort något man inte vill få tillbax Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Fick ett surt minus idag av lama64. Säger mer om han än om inlägget. Helt OK, vi lever ju än så länge i ett fritt land. Om man måste lipa varje gång man får ett minus då kanske man ska följa B99's råd: Ge inte bort något man inte vill få tillbax Och om man ska hålla på och larva sig med boomerang minuskarma så kan man väl åtminstone bemöda sig med att leta upp ett inlägg som är något mer provocerande än en bild på ett tangentbord på burk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 (ändrad) Och om man ska hålla på och larva sig med boomerang minuskarma så kan man väl åtminstone bemöda sig med att leta upp ett inlägg som är något mer provocerande än en bild på ett tangentbord på burk - som att känna sig trampad på tårna över en text som säger "lägg in bilder så blir du populär." Snacka om att vara känslig. Som den renlevnadsmänniska man är, blir man minst lika upprörd över en bild på ett "fylletangentbord" Ändrades December 23, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 - som att känna sig trampad på tårna över en text som säger "lägg in bilder så blir du populär." Snacka om att vara känslig. Som den renlevnadsmänniska man är, blir man minst lika upprörd över en bild på ett "fylletangentbord" Jo att du är renlevnadsmänniska har man ju fått känna på själv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Jo att du är renlevnadsmänniska har man ju fått känna på själv.. håll med om att den var bra. Var på väg att skriva IOGT'are men det kändes lite för "far out" Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Måste vara jobbigt för dig GD att läsa här på MPR där så många fyllskallar huserar.. Men kul att du visar lite form av humor emellanåt iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Måste vara jobbigt för dig GD att läsa här på MPR där så många fyllskallar huserar.. Men kul att du visar lite form av humor emellanåt iaf Du kan ju ta och läsa vad jag skriver. Försöker för det mesta att skoja till det. Surkarter som Lama i64 som tar sig själv gravallvarligt kan dock få mig över i den spydiga ringhörnan. Är säkert en sorts underhållning det med. Iaf för de som gillar tuppfäktning. Tar man allt som skrivs på MPR på allvar går det snabbt utför Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 (ändrad) Inser plötsligt att det är "Dagens Bild" vi tjatar om likgiltiga saker i. Måste genast botgöra - här kommer några kort från en underbar flygpplats, Sukhothai som kanske inte är bekant för så många här... Ändrades December 23, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Bra vändning där, DG Tack Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Ett par bilder på ett tåg vi passera varje gång vi åkte in till Uttaradit Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 (ändrad) En bild som blev lite intressantare än planerat. Blixt, lång slutartid och svart klänning och stovlar ger detta resultatet. Ingen redigering for ovrigt. Ändrades April 22, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Annars finns det många exempel på misslyckat Photoshoppande med samma resultat som på din bild. Inte utan att man tänker på hur illa det kan gå när hon landar. Du kanske ska använda PS för att ge henne förligheten tillbaka i form av ett par fötter och få bort röntgenstuket med en passande svart redigeringstusch Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benzmansåklart Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 En bild som blev lite intressantare än planerat. Blixt, lång slutartid och svart klänning och stovlar ger detta resultatet. Ingen redigering for ovrigt. snyggt wille När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Var vid BigC uppe i norra nyss och tittade på ombyggda bilar och lite folkdans men fick ta en snabbis på rummet nu för o tömma minneskortet o hämta ett nytt batteri. Förutom lite kort blev det nog rejält med dansvideos Dags o dra ut i Pattaya-natten igen, de e ju sista kvällen man kan vara ute länge här Ajöss! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Var vid BigC uppe i norra nyss och tittade på ombyggda bilar och lite folkdans men fick ta en snabbis på rummet nu för o tömma minneskortet o hämta ett nytt batteri. Ajöss! Vilket "bygge" dom fått till på bil nr 3 från början mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Gillar den "huv-kråkan" bättre än tjejen på Rolls-Royce Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 (ändrad) Lamai64! Tack vilka bilder! Nu blev jag sugen på tjej. pigge01 Ändrades December 23, 2010 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Fina kylarprydnader på dom bilarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Lamai64! Tack vilka bilder! Nu blev jag sugen på tjej. pigge01 Ja men välkommen till den straighta sidan då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Jag tycker bilen på bild nummer fem är den mest tilltalande. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Jag tycker kortbyxorna på bild nummer ett är de som är mest tilltalande. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu