Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 När orken tryter i Tibro Ishall finns möjligheter till vila på nära håll... Perfekt som vanligt Edvard När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Edvardpop, du har lyckats få en "gubbe" som mig att bli intresserad av fotografi Bilden på ungen som tar sig en lutare ovanpå målvaktsburen på ishockeyrinken borde bli årets bild !! Är man trött så är man Fritz.. Håller med Fritz pojken har en jäkla förmåga att få till det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Packan... Jag har åxå käkat kycklingfötter ONCE, smaken har jag inget att säga om MEN jag gillade inte att få fingret av maten... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Packan... Jag har åxå käkat kycklingfötter ONCE, smaken har jag inget att säga om MEN jag gillade inte att få fingret av maten... 5555 Den var bra Odin. Själv har jag aldrig smakat fötter av något slag, jag gillar inte "fossingar" på tallriken Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Några bilder till från Vientiane, Lao PDR med betoning på PDR... /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 (ändrad) Olika falla ödets lot. Medans Clion med familj frossar i belugacaviar, gåslever, champange samt clirr i Svarowskikristall på Lebua i den sommarsvala Bangkoknatten så har familjen Enis födelsdagsfest och lyxar till det MAXimalt i den bistra kyliga vinterkvällen... Fru enis har presis sett klirres bilder och verkar inte rikrigt nöjd med Herr enis grattismiddag. /Enis Ändrades December 15, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Olika falla ödets lot. Medans Clion med familj frossar i belugacaviar, gåslever, champange samt clirr i Svarowskikristall på Lebua i den sommarsvala Bangkoknatten så har familjen Enis födelsdagsfest och lyxar till det MAXimalt i den bistra kyliga vinterkvällen... Fru enis har presis sett klirres bilder och verkar inte rikrigt nöjd med Herr enis grattismiddag. /Enis En udda matbild av matmästaren Enis. "Det finns nätter då Fantomen lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 De spelar ingen roll hur mkt. Belluga eller gåslever du ger ditt barn, har dom valmöjligheten så blir det Mc, Max eller Big i alla fall. Barn e barn Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 2 hojar för Siam Nilsson Den här med dubbdäck? Och en för sommaren Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Ja tack, en cool trike vore gött att köra omkring på när det är varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Thainab bjöd på Chang igår >MUMS! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Snyggt Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 (ändrad) dom ser lite lessna ut angliorna... Ändrades December 17, 2010 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Ett helt gäng 5-dagarsveckor, trodde inte det fanns många längre. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Scandinavian Baery i Vientiane. Snus, semlor och Lesands Knäcke, ibland är världen liten .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Packan... Jag har åxå käkat kycklingfötter ONCE, smaken har jag inget att säga om MEN jag gillade inte att få fingret av maten... Ett finger, eller två får man allt ta i svåra tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Fru Oscar i arbete. Blev 3800 kg i vår (hennes) rislada uppe i Thailappland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Min grabb och polarens grabb på badsemester i Pattaya. Då var de 10 år. Tiden går fort - nu är de 20 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 (ändrad) En liten julhälsning från Hong Kong Ändrades December 18, 2010 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 (ändrad) Lite bilder från ett snöigt Gnällbälte & Örebros Manhattan krämaren. Sen årets Julgran? Sorry glömde rotera/bilder Ni får vrida skärmen! Ändrades December 18, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 mark webber i red bulls F1 show car in bkk idag.gåshud av ljuden. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Tja. Har råkat ut för att lilla kamerans batteriladdare ( 2 stycken!!!) ligger kvar i Bangkok samtidigt som stora kameran har börjat strejka och lämnar en svart cirkel i ena hörnet av bilden så det har inte blivit så många hyffsade kort från Luang Prabang, däremot har videokameran gått varm, men här kommer några stycken. Luang Prabang är en liten sömnig stad i norra Laos. De största attraktionerna förutom att slappa och bara vara är en buddagrotta ett fint vattenfall,1000 tempel , några Hmongbyar och några franska restauranger mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Vad städat o fint det var där inte som i Thailand inte mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Luang Prabang forts.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu