Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Skyddskor?

Bara för fegisar :ironi:

Är själv tacksam för mina skyddsskor, har varit någon tå fattigare annars :whoco5:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Fel

Ändrades av IsaanWarrior

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

Är på G nu lamai semestern har börjat

har vritt upp termostaten till 30grader så en e förbered :dance1::dance::beach::beach:

Underbart! så jääävla bra :great:

Här e dagens flygvärdinna

post-3290-0-14792500-1292064673_thumb.jp

Och dagens markpersonal

post-3290-0-87136500-1292064677_thumb.jp

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Får nog försöka följa dej i din fotoskola :friends:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Denna helg har jag mitt minsta barnbarn utan hennes föräldrar.

Det funkar bra, men inte blir mycket ledigt här, men ibland hinner man att leka med datorn..

post-5021-0-83245900-1292087425_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Tänk inte tanken grabben.det är min coon

tbtte.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Efter dagens flygvärdinna kommer här kvällens flygvärdinna :wub:

post-3290-0-25232100-1292098616_thumb.jp

Lite krubb o bärs intogs på nedanstående etablissemang

post-3290-0-15580500-1292098632_thumb.jp

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Efter 14 jular i rad i Thailand så kör vi nu hela spelet när vi för en gångs skull firar i Sverige. I dag är det tredje advent och här är ett par några minuter gamla bilder härifrån.

Vi inväntar gryningen med adventskalenderlucköppning, pepparkaka och en glögg till morgonkaffet.

advent.jpg

advent2.jpg

I morgon gäller det här...

Kl 07:15 på luciamorgonen ska vi vara på plats på dagis och titta på ungarnas luciatåg och lyssna på alla julsånger de övat senaste veckorna. Pojken ska vara stjärngosse och flickan tomte. hoppas vi. De har ju egen vilja och gör som de vill men utstyrslar har de i alla fall.

God Jul from all of us to all of you. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

God jul å Gott nytt år Kim önskar fam clirre

Själv sitter jag (förhoppningsvis) på planet i morgon :drinks:

post-3713-0-43437200-1292142703_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

-17 gr nu på morgonen, då vill småfåglarna ha mkt mat.post-3315-0-47461800-1292153921_thumb.jp

Denne lille krabat ser ut att ha ätit mkt solrosfröpost-3315-0-98720500-1292154053_thumb.jp

Är domherren en sk omvänd flyttfågel, dvs kommer den hit på vintern eller är den här hela året, nån som vet?

mvh walle

Dela på andra sajter

Nä nu börjar man tröttna på kyla & snö längtar till Sommaren redan

lägger in en på fru Kantarell i grönsakslandet.

post-4567-0-92481600-1292154819_thumb.jp

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

-17 gr nu på morgonen, då vill småfåglarna ha mkt mat.post-3315-0-47461800-1292153921_thumb.jp

Denne lille krabat ser ut att ha ätit mkt solrosfröpost-3315-0-98720500-1292154053_thumb.jp

Är domherren en sk omvänd flyttfågel, dvs kommer den hit på vintern eller är den här hela året, nån som vet?

mvh walle

Hej!

Fina fåglar domherren!

Dom finns i Sverige hela året men kommer fram till fågelborden på vintern. På sommaren är dom mest i skogen.

//Janne

Dela på andra sajter

mvh walle

Domherren är en stannfågel, de finns här hela året men håller om sommaren till inne i skogen och är ganska skygg för människor, men eftersom den är en utpräglad fröätare så har den inte så mycket annat att välja på än att ta för sej av vad vi bjuder under vintern. Det är ju en fin färgklick mot det där hemska vita som ni har där uppe så fortsätt att mata dem, har man börjat så kommer de tillbaks hela vintern

Se på tusan Jannef svarade medans jag skrev

Ändrades av clas391

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Tack för infon claes, jag har alltid vistats mkt i skogen men aldrig sett en domherre på sommaren.

Eftersom vi saluförvildfågelmat så lär dom inte bli utan mat.

mvh walle

Dela på andra sajter

Domherren är en stannfågel, de finns här hela året men håller om sommaren till inne i skogen och är ganska skygg för människor, men eftersom den är en utpräglad fröätare så har den inte så mycket annat att välja på än att ta för sej av vad vi bjuder under vintern. Det är ju en fin färgklick mot det där hemska vita som ni har där uppe så fortsätt att mata dem, har man börjat så kommer de tillbaks hela vintern

Se på tusan Jannef svarade medans jag skrev

Någon tiondel före, men du hade utförligare redovisning.

//Janne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...