BIGBOSS Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Skyddskor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Skyddskor? Bara för fegisar Är själv tacksam för mina skyddsskor, har varit någon tå fattigare annars Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Mitt minsta barnbarn dansar till idol.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 (ändrad) Fel Ändrades December 10, 2010 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Är på G nu lamai semestern har börjat har vritt upp termostaten till 30grader så en e förbered Underbar bild Clion det blev morgonens första goa garv.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benzmansåklart Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En glad liten & mätt sonson Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Är på G nu lamai semestern har börjat har vritt upp termostaten till 30grader så en e förbered Underbart! så jääävla bra Här e dagens flygvärdinna Och dagens markpersonal Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En glad liten & mätt sonson Go bild,dom såg mätta ut båda två Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Får nog försöka följa dej i din fotoskola När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Denna helg har jag mitt minsta barnbarn utan hennes föräldrar. Det funkar bra, men inte blir mycket ledigt här, men ibland hinner man att leka med datorn.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Tänk inte tanken grabben.det är min coon t Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Efter dagens flygvärdinna kommer här kvällens flygvärdinna Lite krubb o bärs intogs på nedanstående etablissemang Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 12, 2010 Efter 14 jular i rad i Thailand så kör vi nu hela spelet när vi för en gångs skull firar i Sverige. I dag är det tredje advent och här är ett par några minuter gamla bilder härifrån. Vi inväntar gryningen med adventskalenderlucköppning, pepparkaka och en glögg till morgonkaffet. I morgon gäller det här... Kl 07:15 på luciamorgonen ska vi vara på plats på dagis och titta på ungarnas luciatåg och lyssna på alla julsånger de övat senaste veckorna. Pojken ska vara stjärngosse och flickan tomte. hoppas vi. De har ju egen vilja och gör som de vill men utstyrslar har de i alla fall. God Jul from all of us to all of you. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 God jul å Gott nytt år Kim önskar fam clirre Själv sitter jag (förhoppningsvis) på planet i morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 -17 gr nu på morgonen, då vill småfåglarna ha mkt mat. Denne lille krabat ser ut att ha ätit mkt solrosfrö Är domherren en sk omvänd flyttfågel, dvs kommer den hit på vintern eller är den här hela året, nån som vet? mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Nä nu börjar man tröttna på kyla & snö längtar till Sommaren redan lägger in en på fru Kantarell i grönsakslandet. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 -17 gr nu på morgonen, då vill småfåglarna ha mkt mat. Denne lille krabat ser ut att ha ätit mkt solrosfrö Är domherren en sk omvänd flyttfågel, dvs kommer den hit på vintern eller är den här hela året, nån som vet? mvh walle Hej! Fina fåglar domherren! Dom finns i Sverige hela året men kommer fram till fågelborden på vintern. På sommaren är dom mest i skogen. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 (ändrad) -17 gr nu på morgonen, då vill småfåglarna ha mkt mat. Denne lille krabat ser ut att ha ätit mkt solrosfrö Är domherren en sk omvänd flyttfågel, dvs kommer den hit på vintern eller är den här hela året, nån som vet? mvh walle Domherren är en stannfågel, de finns här hela året men håller om sommaren till inne i skogen och är ganska skygg för människor, men eftersom den är en utpräglad fröätare så har den inte så mycket annat att välja på än att ta för sej av vad vi bjuder under vintern. Det är ju en fin färgklick mot det där hemska vita som ni har där uppe så fortsätt att mata dem, har man börjat så kommer de tillbaks hela vintern Se på tusan Jannef svarade medans jag skrev Ändrades December 12, 2010 av clas391 En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Tack för infon claes, jag har alltid vistats mkt i skogen men aldrig sett en domherre på sommaren. Eftersom vi saluförvildfågelmat så lär dom inte bli utan mat. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Andra sidan klongen.. Var ute och gick en sväng och tog ett par kort. I området där vi bor. Så här ser det ut på andra sidan klongen (ån). Kontraster utan dess like. Men gemytligt. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Domherren är en stannfågel, de finns här hela året men håller om sommaren till inne i skogen och är ganska skygg för människor, men eftersom den är en utpräglad fröätare så har den inte så mycket annat att välja på än att ta för sej av vad vi bjuder under vintern. Det är ju en fin färgklick mot det där hemska vita som ni har där uppe så fortsätt att mata dem, har man börjat så kommer de tillbaks hela vintern Se på tusan Jannef svarade medans jag skrev Någon tiondel före, men du hade utförligare redovisning. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 tack Janne, nu hängde jag inte med bland svaren mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu