Krögarn Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 En bild på de trevliga flygvärdinnorna på nokair! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 jlh66: ok tack Krögarn: najs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Vad nu då, Clion? Har du blivit "modern" konstnär? Tre kolsvarta bilder med ett streck fick jag upp i rutan. Eller ligger det ett djupare budskap i bilderna som vi inte förstår? M.v.h. //Singha711 P.S. Förlåt, bilderna kom i fel ordning på min skärm.. sjärnor shinga exponering där slutaren är öppen 4 minuter på en bild 8 minuter på nästa och 10 minuter på tredje och eftersom jordklotet rör sig så blir det dessa streck När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Nudelsoppa med anka smakar extra gött när det är en massa minus grader utanför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Nudelsoppa med anka smakar extra gött när det är en massa minus grader utanför. Det där såg gött ut är det så förbannat kallt i Göteborg nu? Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Det var -10 fredag och lördag. Lite bättre under söndagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 God Morgon Nä Fy Fa...! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 God Morgon Nä Fy Fa...! He he.. Inte ett dugg avundsjuk Lycka till med snöskottningen och pulsandet i snön Ha en så bra dag som möjligt! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 God Morgon Nä Fy Fa...! Nu får du ta snöskotern till Bodegan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 -13 grader imorse. INTE kul !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 -13 grader imorse. INTE kul !! Men du spar ju el. Min frys har -18. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 sjärnor shinga exponering där slutaren är öppen 4 minuter på en bild 8 minuter på nästa och 10 minuter på tredje och eftersom jordklotet rör sig så blir det dessa streck Kan du inte zooma in i stället så man kan se om det är folk där? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 (ändrad) Kan du inte zooma in i stället så man kan se om det är folk där? mvh cenilen Ändrades November 29, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 5 minuter sedan med en varm glögg i handen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 5 minuter sedan med en varm glögg i handen. Olika falla ödets nycker. Medans Buzzen njuter sin varma glögg njuter jag min kalla chang. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Olika falla ödets nycker. Medans Buzzen njuter sin varma glögg njuter jag min kalla chang. Tur det inte var tvärt om i alla fall ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Songkran 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Tjusiga vinterbilder Men jag håller med Herr Baa att vinter och snö gör sig bäst på vykort “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Vem? Någon kändis? En Vejjajiva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 ETT FYLLO PÅ SOI 2.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 ÄNNU ETT KRON FYLLO I PATTIS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Mina vänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Vem? Någon kändis? En Vejjajiva? En Uberkändis - Santa's boy aka Santa's little helper.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 (ändrad) ÄNNU ETT KRON FYLLO I PATTIS PÅ 3CHANG Tack för morgongarvet Ändrades November 30, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu