Mr Ning Ning Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 GRATTIS :great: Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Jättestort grattis mannen! Hälsa hon om gjorde allt jobbet också. Vad skall lillgrabben heta då? Blir nog samma Svenska namn som dig Efter hans farfar, sen Thainamnet har vi inte bestämt ännu. Ha en go kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Tackar allra ödmjukast, herr Maitan och herr Ning Ning Ha en kanon go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Blir nog samma Svenska namn som dig Bådar gott for framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 (ändrad) Ett stort grattis till Herr och Fru STJP8729 Ändrades November 22, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 (ändrad) Bådar gott for framtiden Ja bevare mig om han blir som sin far, hoppas han blir som sin farfar eller dig Wille Ha en gör go kväll Fasen vad glad jag är idag Ändrades November 22, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Ett stort grattis till Herr och Fru STJP8729 Tackar Herr Enis, Ha en go dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 MPR har fått en ny Pappa - Grattis STJP8729 ! Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Tackar allra ödmjukast Herr Siam-Nilsson Ha en kanon go dag! MPR har fått en ny Pappa - Grattis STJP8729 ! Mvh SN Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 GRATTIS mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Instämmer i kören GRATTIS “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Stort grattis till familjen stjp Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2010 Härligt, stort grattis för den lyckade tillverkningen av en välskapt pojk! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Var till Forsmark idag och jobbade men det är inte mycket att se Men Forsmarks Bruk med byggnader från 1700 talet är sevärt men helst på sommaren. Värdshuset kan man dock besöka året runt för sin goda mat På vägen hem såg jag älgar på en åker, vilda älgar har jag inte sett på många år....trodde de var utrotade Kul att man hade kameran med sig som omväxling “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Grattis STJP! Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Grattis STJP8729, ska han få en GPS snart så han hittar till maten?? Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 En dag i midsomras utanför Sigtuna. . Hmm,va mycket blommor... Bäst att jag börjar fixa till nått.. Är du säker på att det finns inga spöken här?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Grattis STJP med familj Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Helgens promenad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Är redan trött på snön, kan det inte bli vår snart.. Längtar till Ringen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Kanske inte längtar efter "Ringen" direkt men en långtur på svindlande vägar längs Mekong och i de närliggande bergen med det här glada gänget. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Var och hämtade gumman i kväll och passade på att titta på ljusfestivalen som pågår här i Uppsala Här spelar de upp de fyra årstiderna vid Upplandsmuseet som en del kanske känner igen från Fanny & Alexander Vid slottet var det häftig ljusshow mot ena fasaden....åk och titta tror det är sista veckan nedräkning Film från ca halva showen sedan tog batteriet slut “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Risåker innan skörd,min vy när jag dricker mitt morgonkaffe och surfar på bl.a MPR. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu