svampen Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Och här kommer ett till med Tanterna"hjärtat"!!! Sen kommer barnbarnet å så lite Feststämning ala Nonthanburi!!! Det är grymt va man längtar ner nu!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 En på Nerike o Svärmor nu får man igen snart HI HI !!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Idag blev det åter fint väder på Koh Samui.. Så vi stack till havet för att sola lita.. En random bild från solplatsen.. .. och en till .. och en på livsnjutaren.. dvs jag.. Later! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Va i Riga en sväng för ett par månader sedan. Bjöd på bärs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Idag blev det åter fint väder på Koh Samui.. Så vi stack till havet för att sola lita.. En random bild från solplatsen.. .. och en till .. och en på livsnjutaren.. dvs jag.. Later! ' Ser trevligt ut, Jonas. Gött att vädret verkar bli bättre. Styr själv skutan emot Samui nästa tisdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 ' Ser trevligt ut, Jonas. Gött att vädret verkar bli bättre. Styr själv skutan emot Samui nästa tisdag Jonas ?? Välkommen hit! Förhoppningsvis blir det inte mer oväder.. Har varit en jobbig månad! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Jonas ?? Välkommen hit! Förhoppningsvis blir det inte mer oväder.. Har varit en jobbig månad! Ber om ursäkt. Jens menar jag givetvis. För mycket öl Snackade nyligen med min flickvän som nu är i Bangkok. Hennes syster berättade om ovädret. Verkar vara i klass med det som jag upplevde 2007. Sanslöst mycket regn På Samui that is. Juha, du är la inregnad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Ber om ursäkt. Jens menar jag givetvis. För mycket öl Snackade nyligen med min flickvän som nu är i Bangkok. Hennes syster berättade om ovädret. Verkar vara i klass med det som jag upplevde 2007. Sanslöst mycket regn På Samui that is. Juha, du är la inregnad! Ingen fara Japp, har verkligen varit kaos.. Vet inte om du sett de bilder jag posta från Koh Samui när det var som mest.. http://www.maipenrai.se/forum/t/11386-oversvamning/page__view__findpost__p__243865 Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Vet inte om du sett de bilder jag posta från Koh Samui när det var som mest.. Usch. Påminner om det jag talade om. Hoppas det dunstar bort nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Ingen fara Japp, har verkligen varit kaos.. Vet inte om du sett de bilder jag posta från Koh Samui när det var som mest.. http://www.maipenrai.se/forum/t/11386-oversvamning/page__view__findpost__p__243865 Såg bilderna hoppas Du har torkat upp! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 (ändrad) trevlig tröja på trevlig tös! Ändrades November 19, 2010 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Ett gäng bilder i nya versioner från Songkranfirandet längs med Soi Buakao tidigare i år... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 (ändrad) Några bilder från morgonen i Min Buri. Dom grillade grodorna var ingen hit för mig (se mat tråden, "vad åt ni idag"), så frugan tar fram Isaan grillen och det blir riktigt kött till frukost. Grillningen startar. Bananer från frugans domäner. Detta makade djäkligt gott med en stor härlig LEO öl. Så Maitan behöver inte skicka mig en pannbiffsmacka med posten Frugans bil har fått en Svenskflagga dagen till ära. Vad betyder "ลูกเทวดา" klister märket? Här är en ledtråd: http://www.youtube.com/watch?v=vocomCyvh08 En blomma i trädgården. Och en blomma i trädet. Min plats för att varva ner på kvällen efter en dag på jobbet. Moppen har fått en ny stötdämpare, otrolig skillnad när två på moppen. 800 Baht en väl värd investering. Svärmor är nere i stora staden och hälsar på, alltid lika glad och trevlig. Ha en gör go lördag! Ändrades November 20, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Lite bilder från grabbens hus BKK! Sista bilden påbyggnadsarbete 2009 och lillkillen. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Gårdagen började med lite ölprovning på O Connor´s innan firandet av Magrood Kenneth und Kenneth “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Gårdagen började med lite ölprovning på O Connor´s innan firandet av Magrood Kenneth und Kenneth Styrelsemöte på Kennethklubbens Uppsalaavdelning? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Jag tar samma som Kenneth på bild 2 det verkar ha en positiv inverkan på hårväxten Och det behövs mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 3st syskon som vilar efter att ha busat ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Så här ser det ut idag vid min sommarstuga utanför Hjo. Inte mycket till sommar där inte - burr!!! Bra att ha kameraövervakning av stugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Tjena SN vad har du sommarstugan utanför Hjo, jag har ju mina röter därifrån. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Tjena SN vad har du sommarstugan utanför Hjo, jag har ju mina röter därifrån. MVH Sakaeo Uppe vid Långeruder - var hade du dina rötter då? SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 (ändrad) Ett par bilder från idag.. Väntar.. Väntar och väntar.. Väntar, väntar och väntar.. Väntar, väntar, väntar och väntar.. Äntligen.. Ytterligare en Hasip-Hasip till Världen, denna gång en pöjk på 3730 gram, har redan till och med fått en tonårsfinne, dom växer snabbt nuförtiden Gissar att han tänker "Vad glor du på?" Ha en go dag! Ändrades November 22, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Jättestort grattis mannen! Hälsa hon om gjorde allt jobbet också. Vad skall lillgrabben heta då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 HIPPE ETT STORT GRATTIS STJP GÖTT HÄRLIGT, HÄLSA FRUGAN FAN BLEV LIKA GLAD SOM DIG. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu