irjus Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Soluppgång på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Spegel, spegel.. (igår - Dalälven och baksidan av Torsångs Café) Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 clion vilken strand är det där? Kommer inte på namnet.Vi var på en rundtur på Phuket Här var han rädd för katterna Ramla och slog sig när katten stod vid benen Pappa ring bulans Om nu frågan gäller den övre bilden så torde det vara Kata Noi, Kata beach och Karon Beach nerifrån och upp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 (ändrad) Alla har vi laster, min är lite konstig, samlar på spritflaskor. Den äldsta är från år 1966, obs alla är oöppnade.. FF Ändrades November 14, 2010 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Göteborgsmaffians sommarsamlingsställe i Slottskogen ser lite övergivet ut i höstmörkret... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 OK FF, När kan man komma..? /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Botten upp!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Morgonpromenad i Isaan Riset börjar bli moget En tyvärr alltför vanlig syn Riskornen torkas Nongkokad Tackar alla bilder är trevligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Alla har vi laster, min är lite konstig, samlar på spritflaskor. Den äldsta är från år 1966, obs alla är oöppnade.. FF Ögona föll på Mekongen direkt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Botten upp!! E de också från Bangsale jäkligt likt i så fall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 E de också från Bangsale jäkligt likt i så fall Stämmer bra d... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Stämmer bra d... 555555 känner i gen mig från hemmbyn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Alla har vi laster, min är lite konstig, samlar på spritflaskor. Den äldsta är från år 1966, obs alla är oöppnade.. FF Oöppnade måste väl ändå vara på gränsen till Spritmissbruk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 Var iväg på en fisketur en gång och sedan upptäckte jag, någon vecka senare, att jag förekom på företagets annonsblad.. (Jag finns på tredje raden, längst till vänster, kikar över relingen) När du skrev det där så kom jag på när jag på en vägg utanför ett favvohotell i Phuket en gång för länge sedan hittade en bild på mig själv, medlem erkki + våra fruar. Blev så imponerad över att en bild personalen tagit av oss faktiskt fanns där på väggen i alla sin omärkvärdighet att jag snabbt fotade av den. Letade upp den precis nyss och blev nästan lite nostagisk. 040128 är den tydligen tagen av datumstämpeln att döma... Härliga tider! Ps Jag är han i farang-kii-nok linné, 15 kg plus sen dess tyvärr. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2010 Härligt att ni också har snö NoBuzz. Här ett par bilder jag tog på en snöhög tidigare idag. Som synes inga dystra miner trots snö, kyla och is. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 Nu e det nära till JUL När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 Lite till väster där borta sitter Maitan å changar Bangsale När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 Ser att baa har vaknat får väll bli några Udonbilder då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 I flodfåran ... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 Alla har vi laster, min är lite konstig, samlar på spritflaskor. Den äldsta är från år 1966, obs alla är oöppnade.. FF Det kallar jag för spritmissbrukare. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 (ändrad) Efter mängder med thaikäk är det rätt gott med... edit: hoppsan, skulle kommit i "Vad åt ni idag" Ändrades November 16, 2010 av jens Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 Gööööteeboorg,inte ny bild ja hitta på datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 (ändrad) Dagens bild från ett regnigt Koh Samui. Sitter på balkongen och jobbar. Regnet faller ner.. Väntar på att det ska avta så man kan fylla på Chang lagret inför kvällen! Ändrades November 16, 2010 av jens Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu